نکاتی برای زنده نگه داشتن کسب و کار
حالا که کرونا با ما همخانه شده ما چه کمکی می توانیم ه خودمان کنیم؟ به حساب های بانکی تان نگاه کرده اید؟ با ما باشید با نکاتی برای زنده نگه داشتن کسب و کار در زمان کرونا.
به مشتریان کوچک نیز توجه کنید
آنت فرانتز: مشتری های کوچک خود را نادیده نگیرید. من در حال کار با مشتری هستم که آنها از آن قانون ۸۰-۲۰ استفاده کرده اند. اما نکته جالب در مورد مشتریان کوچک این است که آنها تازه کار را شروع کرده اند. در حال حاضر که مشتری های کوچک هستیم، یک روش مشخص برای مشتری های متوسط وجود دارد. فقط به این دلیل که آنها امسال ۱۰،۰۰۰ دلار خرج می کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
مشتریان کوچک را نادیده نگیرید زیرا آنها با پا و کیف پول خود رأی می دهند. اگر مراقب آنها نباشید، آنها می توانند راه بروند. اگر تجربه بدی داشته باشند، قصد دارند به دوستان و همکارانشان بگویند. من لزوماً آنها را نادیده نمی گیرم زیرا آنها امروز پول زیادی را با شما خرج نمی کنند زیرا می توانند در آینده هزینه کنند.
روی اتکینسون: و، نظری از مخاطبان وجود داشت که می گوید هنگامی که مشتریان از همان نوع خدمات دریافت می کنند، هم افزایی ایجاد می شود. اگر آنها کم باشند، ما آنها را به عنوان مشتری کم ارزش یا مشتری با ارزش بالاتر درک می کنیم در غیر این صورت. نکته دیگر که در این هم افزایی نقش دارد، این است که اکنون همه سخنان رسانه های اجتماعی بسیار بزرگ هستند. اگرچه مشتری کم ارزش هستند، اگر حرفهای خوبی یا بد برای گفتن داشته باشند، ممکن است مخاطبان زیادی با خود داشته باشند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
ایجاد رهبری و ارتباط موثر
ما باید اطمینان حاصل کنیم که افراد قهرمان را در گفتگوها لحاظ می کنیم. آنها می فهمند که کارمندان خط مقدم که با مشتریان سر و کار دارند کلیدهایی را که در آن ارتباط برقرار می شود قرار می دهند. به این ترتیب، آنها می توانند همچنان به الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در کارکنان برای ارائه تجربه مشتری خوب و داشتن آن مشتری در طول عمر ادامه دهند.
برای برقراری ارتباط از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
ما باید آنچه را که آنها می خواهند بفهمیم و مانند رووی که فقط اشاره کردیم، می توانیم از طریق کانالهای چند رسانه ای اجتماعی این کار را انجام دهیم. امروزه بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای مشاغل ضروری است زیرا مکالمه ای کاملاً جدید را مجبور می کند. اما برای انجام این کار در ابتدا از طریق شرکت، وی می تواند از طریق جلسات از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی انجام شود یا فقط با مردم ارتباط برقرار کند که مشتریان درمورد آن چه چیزی دارند.
تحول دیجیتال چه نقشی در برآورده کردن انتظار مشتری دارد و مشاغل چگونه باید در مورد آن عمل کنند؟
در جستجوی انسان برای مکالمه هستید
Shep Hyken: تحول دیجیتال در چندین سطح از جمله مشتری و سطح پشتیبانی یک فرصت عالی است. در چند ماه اخیر، در طول بیماری همه گیر COVID، تمایل به مکالمه با یک انسان افزایش قابل توجهی یافته است. در نتیجه، مراکز پشتیبانی شاهد هجوم بزرگی هستند. من معتقدم در انگلیس ۳۹٪ و در ایالات متحده ۳۸٪ بود. هجومی از مشتریانی که به طور معمول به مسیرهای دیجیتال، مسیرهای سلف سرویس می روند، به وب سایتهایی که مکرراً سؤال می کنند، می روند و به دنبال آموزش های ویدئویی هستند، اکنون به این دلیل تماس می گیرند که آنها فقط می خواهند با کسی صحبت کنند.
اما وقتی به کلیت تصویر نگاه می کنیم، تجربه دیجیتالی باید در آنجا باشد زیرا به مشتریان کنترل می دهد و به سرعت جواب آنها را می گیرد. اگر تنها چیزی را که می خواهم بدانم که آیا بسته من ارسال شده است یا می خواهم بسته من را ردیابی کنم، لازم نیست یک تماس تلفنی برقرار کنم، از کار خود ادامه دهم و به تمام سوالات لازم پاسخ دهم. باید پیوندی وجود داشته باشد که به من اجازه دهد این کار را انجام دهم.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل اول )
هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری
بنابراین بیایید یک لحظه در مورد کارمند صحبت کنیم. از نظر دیجیتالی، هوش مصنوعی می تواند بسیار خوب از خدمات مشتری پشتیبانی کند. این امر به این دلیل است که وقتی مشتری تماس می گیرد، دستگاه می تواند تشخیص دهد که آن مشتری کیست و الگوهای خرید کدام است. و بعد، دستگاه هوش مصنوعی می تواند بگوید، این همان چیزی است که مشتری می خواهد، مشتری کیست، و این احتمالاً سؤالی است که می خواهند بپرسند. این دستگاه می تواند کالای بعدی را که باید در مورد مشتریان بگویید ارائه دهد. بنابراین، تجربه دیجیتالی از طرف کارمندان نیز فواید زیادی دارد.
الیز کووودو: هوش مصنوعی در بخش دوم تحول دیجیتال است.
قدرت به مشتریان تغییر یافت
بنابراین، در دنیای دیجیتال، فناوری عامل مهمی در عمل مشتری است. و فکر می کنم بسیاری از مشاغل از این دست که این فناوری را در مرحله اول قرار داده است، از دست ندهند. به یاد داشته باشید، این فقط اقدامات از طرف کارمندان و مشتریان شما را قادر می سازد.
ادامه دارد………………
بازدیدها: 54
دیدگاه ها