با کرونا چه کنیم؟
ظاهرا قرار نیست فعلا این مریضی از زندگی ها برود اما واقعا با کرونا چه کنیم؟ کسب و کار ها روز به روز در حال افت هستند.. چه می توانیم کنیم.. برویم چند نکته مهم را بررسی کنیم که به کارمان می آید…
بدانید مشتریان در واقعیت چه کاری انجام می دهند
باید ببینید مشتریان به شما چه می گویند و چه کاری انجام می دهند. اینها ممکن است موارد مختلفی باشند. شما باید ریز این موارد را نگاه کنید. من فکر می کنم که بسیار مهم است. در این دوره بسیاری از سازمان ها و بخش ها در حال عقب نشینی هستند. اما سازمانهای آینده نگر قصد دارند چه چیزی از این موارد را تحریک کنند؟ و چگونه می توانیم آن را به جلو حرکت دهیم؟
الیز Quevedo: مهمترین عامل برای من این است که شرکت ها باید به ویژه در حال حاضر خودشان را انسانی سازی کنند. ما باید به مصرف کنندگان اطلاع دهیم که شرایط اجتماعی را درک می کنیم. داشتن یک برنامه عملی یا مجموعه ای از مراحل برای کمک به مشتریان بسیار مهم است.
درک این نکته مهم است که ما باید تغییراتی را که در حال حاضر اتفاق می افتد به مشتریان تحویل دهیم و به آنها بگوییم که چه کاری انجام می دهید. به آنها بگویید که شما در حال پایین آمدن هستید، یا این ساعتهای آزاد شما است و به مردم بگویید که این برنامه را می دانند. من فکر می کنم این موقعیت برای سال ۲۰۱۴ باعث شد که مشتریان دوباره برگردند.
طرحی: چگونه می توانید چنین کارآفرینان و صاحبان مشاغل را ترغیب کنید که به عقب برگردند و روی چیزهایی که ارزشمند هستند، تمرکز کنند؟
روی اتکینسون: تجربه مشتری استراتژی است. روز دیگر در یک بحث حاضر شدم. زن جوانی به نام بکی رومن، یک اندیشمند باهوش در دنیای تجربه مشتری گفت: آنچه شما باید انجام دهید این است که متوجه شوید تجربه مشتری استراتژی است. اگر به سمت تجربه مشتری سوق دهید، شرکت شما را از جایی که شرکت شما قرار دارد به جلو هل می دهد. با انجام این کار، می فهمید که باید داده هایی را تجربه کنید که تجربه مشتری را جلب می کند. شما باید به تمام شماره هایی که در مورد تعداد مشتریانی که گم کرده اید یا به دست آورده اید، نگاه کنید. این اتفاق برای ما اقتصادی خواهد افتاد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل دوم )
داستان تجربه مشتری خود را بگویید
چگونه می توانیم مدل کسب و کار خود را تغییر دهیم؟ چگونه می توانیم ارزش آن تجربه مشتری را بر اساس داده ها ارتباط برقرار کنیم؟ اما همچنین باید داستان پردازی کند. شما فقط نمی توانید شماره بگیرید. شما باید این داستان را بیان کنید که چگونه تلاش های مشتری شما در حال ارزش تجاری است.
بنابراین یک تشخیص مستقیم وجود دارد که مدل اشتراک خوب است، اما شما باید آن مشتریان را حفظ کنید. و شما این کار را با خدمت و درک خوب آنها انجام می دهید. همچنین باید بازخورد سریع و نزدیک را در زمان واقعی دریافت کنید.
کالین شاو: طبیعتاً شما بر روی قانون کلاسیک ۸۰-۲۰ تمرکز خواهید کرد. شما٪ ۲۰ مشتری هستید که ۸۰٪ درآمد را به شما می دهند. فکر می کنم مسئله برای من بسیار گسترده تر است. بسیاری از سازمان ها فکر نمی کنند، و من در تجربه من داده های مربوط به ارزش عمر مشتری را دارم. بنابراین، اول از همه، آنها را مجبور می کنید تا آن را درک کنند و آن را بپذیرند و تعدادی بسازند تا بتوانند آن تصمیمات را بگیرند.
وقتی به مبحث امروز برگردیم، نکته مهم این است که بسیاری از سازمان ها به جای بررسی ارزش عمر مشتری، تصمیم گیری کوتاه مدت را رونق می گیرند. و این مهم است که به ارزش عمر مشتری بخصوص امروز توجه داشته باشید.
ارزش مشتری را دریابید
قدم هیکن: در اینجا، من می خواهم بگویم که ۲۰٪ از مشتریان برتر شما ۸۰٪ را انتخاب می کنند هر چه که تعداد آنها خوب باشد. اما شما باید ارزش طول عمر مشتری را درک کنید. سپس می توانید شماره ای را در مورد آنچه مشتری متوسط ، آموزش کارمندان در خط مقدم می تواند ارزش قرار دهد، قرار دهید. با این کار، شما تصمیم می گیرید تصمیمات بهتری بگیرید، خواه مشتری کوچک باشد یا یک مشتری بزرگ. شما می توانید این ارزش را درک کنید و بگویید که شما نمی توانید یک مشتری را از دست بدهید، حتی اگر کوچک باشند، به نوعی در این نرخ سهم دارند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
چه مشتری کوچکتر باشد و چه بزرگتر، هدف این است که آن میانگین را بالاتر ببریم اگر آنها برنگردند، چه تفاوتی ایجاد می کند؟ و هنگامی که شما شروع به بررسی اینکه آیا آنها بازگشتند، می شود که در مورد چگونگی بازگشت آنها بازمی گردد. اگر فقط یک بار بیایند، چقدر هزینه می کنند، چه هزینه دیگری را خرج می کنند؟ آیا آنها هزینه بیشتری دارند؟ انواع مختلف دیگری وجود دارد، اما در ابتدا، مشتریان باید دوباره بیایند و آنچه را که مهم است، فهرست بندی کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
ادامه دارد………….
بازدیدها: 32
دیدگاه ها