تجربه مشتری در عصر امروز و فراتر از آن
امروز با مطالب گسترده ای در زمینه کرونا آمده ام، تجربه مشتری در عصر امروز و فراتر از آن … مطمئن هستم که مدت ها است به دنبال این چنین مطالب هستید …مشاغل کوچک، به ویژه کارآفرینان، در طی همه گیری COVID، زمان وحشتناکی را پشت سر می گذارند. بسیاری از آنها هنوز به خوبی با سناریوهای متغیر بازار تنظیم نشده اند. مسئله مهم این است که آنها در برخورد با مشتریانی که در دنیای مجازی هستند نه بازارهای فیزیکی، بی جهت هستند. در طول همه گیری، تجربه مشتری به نوعی معما تبدیل شده است. بنابراین، ما یک بحث پنل را ارائه می دهیم که در آن کارشناسان صنعت در مورد موضوعات اصلی مربوط به تجربه مشتری و ارائه بهترین راه حل ممکن به طور انحصاری برای صاحبان مشاغل بحث می کنند.
این بیماری همه گیر از بسیاری جهات کار مشاغل را به چالش کشیده است. اما تغییر رفتار مشتری شاید برای اکثر مشاغل کوچک چالش برانگیزترین رفتار باشد. صنعت خدمات مانند توریست به دنبال راه های جدیدی برای تعریف تجربه مشتری در بحران فعلی است.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
از آنجا که مشتریان اکنون برای خرید محصولات یا خدمات به دنیای دیجیتال تغییر یافته اند، بسیاری از نقاط لمسی دیجیتال را درگیر کرده است. تغییر تجربه مشتری، صاحبان مشاغل را وادار کرده است که پارامترهای قضاوت رضایت مشتریان را تغییر دهند. اما موضوع نیاز به نظرات کارشناسان دارد.
با توجه به بحران یک محقق خارجی یک میزگرد را با عنوان “تجربه مشتری در عصر امروز و بعد از آن” برگزار کرد. این رویداد در ۱۹ ژوئن سال ۲۰۲۰ برگزار شد.
در طول بحث پنل، کارشناسان تجربه خود را به اشتراک گذاشتند و نکات مفیدی را برای مقابله با تجربه مشتری در طول همه گیری ارائه دادند. آنها نظرات خود را در مورد تأثیر Covid-19 بر رفتار مصرف کننده و چگونگی شکل گیری انتظارات مشتری ارائه دادند. آنها همچنین در مورد روند بازار، تاکتیک ها، تحول دیجیتال و نحوه مدیریت مشتریان و ذینفعان در طول بحران صحبت کردند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
انتقال به مدل اشتراک
امروز، شرکت ها شروع به گفتن می کنند که قدرت در مدل اشتراک وجود دارد. و حتی اگر لزوماً به فکر عضویت در مجلات و روزنامه ها نیستید، در حال فکر کردن در مورد چگونگی دریافت درآمد مکرر خودکار از مشتریان، مشتری هایم یا به آنها عضویت هستم. این جایی است که ارزشمند می شود زیرا می توانید با افرادی که به تجدید نرخ خود ادامه می دهند، درآمد مکرر را بدست آورید.
افراد وقتی تجارت بسیار بالا، پر بازده دارند، به تجارت خود ادامه می دهند. شما شروع به ایجاد ارزش برای شرکت خود می کنید که چندین برابر فروش واقعی در سال است. بنابراین، در یافتن راهی برای تأمین درآمد مکرر مداوم در سازمان شما، ارزش زیادی دارد. تنها راه برای رسیدن به آنجا ارزشی برای مشتریان است که باعث می شود هر بار بخواهند دوباره برگردند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل دوم )
Annette Franz: مهمترین مسئله این است که اطمینان حاصل کنید مشتری ارزش خود را دریافت می کند. و تنها راهی که ما می توانیم انجام دهیم این است که با حل مشکلات و ارائه محصولات و خدماتی که نیازهای آنها را برآورده می کند.
مشتری را به سمت تجارت خود بازگردانید
Shep Hyken: من اخیراً مقالاتی را در خبرنامه خود نوشتم که می گوید هر شرکتی وقتی خودتان را به عنوان یک مدل اشتراک، عضویت می نامید، به نوعی تجارتش فعال است. فعال صرفاً به این معنی است که مشتری بتواند دوباره برگردد و دوباره به تجارت خود ادامه دهد. اما همه در تجارت تجدید پذیر هستند، خواه آن را بدانند یا نه.
تمرکز بر حفظ مشتری است
آنت فرانتز: برای شرکت ها جالب است که شماره های نگهداری خود را بررسی کنند. من می دانم که بسیاری از مشاغل در برگه های قدیمی وارد می شوند. آنها می خواهند در مورد چوخه صحبت کنند، چه تعداد مشتری از دست داده اند، که چشم باز کننده ای است. اما فکر می کنم آنها باید به شماره های نگهدارنده نگاه کنند و کمی چرخش مثبتی داشته باشند. و، این چشم بیننده برای بسیاری از مشتریان است.
همچنین ردیابی بسیاری از شرکت ها از نظر درصد، تعداد مشتری و ارزش دلار برای بسیاری از شرکت ها دردناک است. با استفاده از ارزش کامل، ارزش دلار با هر یک از مشتریانی که شما در مقابل مشتریانی که از دست داده اید حفظ می شود، به طور کامل دور می شوید.
ادامه دارد……………………
بازدیدها: 12
دیدگاه ها