سبک های نوین طراحی دو
در مقالات گذشته با سبک های مختلف طراحی آشنا شدیم، اما قطعا این سبک ها به همین چند مورد محدود نمی شود و دنیای گسترده تری دارد، در ادامه سبک های نوین طراحی دو را بررسی خواهیم کرد، برای بررسی این موضوع بستر گسترده تری نیاز است، ما در تلاشیم به روز ترین و معتبر ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
تصاویر خلاصه و رویایی
یکی از بهترین نتایج استفاده از تصاویر این است که هیچ شرکتی دیگر نمی تواند دقیقاً آنها را کپی کند. هنگامی که برند های بیشتری شروع به استفاده از تصاویر ساده کردند، منحصر به فرد بودن و اثربخشی گرافیک ها طبیعتا کمتر شد. از آنجا که برند شما این تصاویر را تولید می کند، می توانند برای موضوع یا ایده شما نیز بسیار خاص باشند. و از همه مهم تر دیگر از عکس های خسته کننده و تکراری در مقالات یا در رسانه های اجتماعی استفاده نمی شود. به نظر می رسد فروشگاه های اپل امسال بازی تصویرسازی خود را به یک سطح کاملاً جدید از چکیده منتقل کرده اند، باید بگویم که برای شرکتی که همیشه طرح های مینیمالیستی را پذیرفته است، تغییر سرعت خوبی است. اگرچه ، همانطور که مشخص است باز هم اثراتی از گرافیک در تصاویر دیده می شود.
فونت های سنگین اما ساده
در طی چند سال گذشته، شاهد بودیم که قلم های مینیمالیستی و دست نویس در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند. به خصوص در برند های بزرگ. البته این موضوع نباید برای افرادی که اخیراً به دنیای طراحی وارد شده اند تعجب آور باشد. من سال گذشته پیش بینی کردم که فونت های برند های بزرگ، مانند تبلیغ سامسونگ داراری یک روند بسیار رو به جلویی خواهند بود. به خصوص که دنیای طراحی همچنان به برخی از روندهای طراحی گرافیک قبلی ادامه می دهد. اما امسال جسورانه تر می شوند، و با فونت های بزرگ کار خود را شروع می کنند، یک دنیای بیکران در زمینه فونت ها وجود دارد، از نازک گرفته تا معمولی تا جسورانه ، و فرم های گوناگونی بین این ها وجود دارد. فونت های بزرگ به طور معمول جزء فونت های جسورانه یا فوق العاده جسورانه هستند، که ظاهری “سنگین” به طرح ها می بخشند. این نوع فونت ها می توانند به طرح های شما احساس مدرن و معاصر بدهند. من خود به شخصه فونت های بزرگ را دوست دارم، زیرا می توانید از آنها برای ایجاد یک تن کنتراست در گرافیک خود استفاده کنید. فونت های مدرن در تضاد با تصاویر زیبا است. من فکر می کنم که تضاد چیزی است که باعث می شود یک گرافیک بسیار جالب و قدرتمند شود. این دسته از فونت ها برای طراحان همچنین می توانند به کانون های اصلی یک گرافیک تبدیل شوند. به خصوص در رسانه های اجتماعی، جایی که می خواهید پیام خود را سریع و کارآمد کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
شکل و خطوط زیبا در جریان است
امروز طراحان اشکال بیش از حد هندسی، سفت و سخت را رد می کنند، اشکالی که روزگاری بسیار محبوب بودند.اکنون این اشکال با شکل، الگو و خطوط درارای جریان بیشتر جایگزین می شوند، این تغییر با تصاویر انتزاعی و پالت های رنگی خاموش که برند ها امسال نیز پذیرای آن هستند همراه شده است. پالت های رنگ خاموش بسیار طبیعی تر احساس می شوند. اشکال دارای جریان می تواند برای انتقال همان احساس استفاده شود. به خصوص به این دلیل که بسیاری از زوایای صحیح یا شکل های کامل در طبیعت یافت نمی شود.
عکس های واقعی ، مطیع و بی طرف
چندین سال پیش ، تصاویر بخش روشن ، جسورانه و رنگارنگ بسیار محبوبی داشتند. طراحان مدام در حال افزایش اشباع یا افزایش رنگ بودند، و عکسها حتی واقعی به نظر نمی رسیدند. اما به محض شروع تغییر رنگ ها، تصاویر وارد شرایط جدیدی شدند. این بدان معناست که در سال ۲۰۲۰ ، انتظار می رود عکس های در سبک خاموش ، واقعی و خنثی بیشتری استفاده شود عکاسان ممکن است حتی رنگها را کم رنگ کنند تا بتوانند با یک پالت رنگ خاموش را ایجاد کنند.
همانطور که در این مقاله چند بار بیان کردم، پالت های رنگی خاموش باعث می شوند گرافیک ها طبیعی تر و معتبر تر به نظر برسند، و به طور کلی اگر به طراحی لوگو در سال جدید نیز نگاه کنید، بیشتر متوجه خواهید شد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
بازدیدها: 124
دیدگاه ها