نحوه ایجاد تصاویر گام به گام (قسمت دوم)
امیدوار هستم در فصل اول این مطلب مطالب مفیدی را دریافت کرده باشید.. حال به نحوه ایجاد تصاویر گام به گام (قسمت دوم) می پردازیم…
مرحله ۵: ایده خود را اصلاح کنید
پس از اتمام کار با بخش طراحی، اکنون زمان آن رسیده است که آن را تا حد امکان اصلاح کنید. وقت خود را برای انجام این بخش از تصویر بگذرانید. برای پیدا کردن نوع مناسب برای نوع تصویرگری که قصد انجام آن را دارید، مرتباً طرح را تغییر می دهید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
سپس، شما نیز به دنبال ترکیب کاملی خواهید بود. این هم زمان انتخاب رنگ های مناسب و امتحان کردن ترکیب های مختلف تا زمانی که رنگ مناسب را پیدا کنید. همچنین ممکن است در این مرحله به فکر اضافه کردن عناصر جدید به نقاشی باشید. در این مرحله، برخی از هک های طراح مفید می توانند ارزش بیشتری به آثار هنری شما بیفزایند.
مرحله ششم: آن را هایی کنید
اطمینان حاصل کنید که تصویر شما بی نظیر به نظر می رسد، و از ویژگی های برجسته ای برخوردار است. کار تصویری که شما به مشتری یا فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهید باید شما را به استعداد و تلاش های خود مباهات کند. بنابراین، هنگام ایجاد یک تصویر، به راه هایی برای بهبود بیشتر آن فکر کنید.
از منظر خریداران به تصویر نگاه کنید. از خود بپرسید که خریدار آینده نگر چگونه از تصویر استفاده می کند. هدف آن قرار دادن آن در وب سایت، چاپ، پارچه، بنر، جلد کتاب یا جاهای دیگر است.
مرحله ۷: به جزئیات، عمق و فریم بندی فکر کنید
نکات مهم و اساسی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید تا تصویر شما به طرز شگفت آوری خلاق و مفید شود.
- عمق – ابتدا، اطمینان حاصل کنید که اثر تصویر شما طبیعی به نظر می رسد. اگر عمق داشته باشد به نظر می رسد. می توان به سادگی با قرار دادن اشیاء به بیننده و در حالی که دیگران را از چشم دور می کرد، به دست آورد.
- دنبال کنید به Rule of Thirds – قاعده سوم یک تکنیک ترکیب است که مربوط به قرار دادن استراتژیک عناصر کلیدی در یک قاب است. ایده اصلی و عنصر تصویر شما باید در تقاطع خطوط شبکه قرار بگیرد.
- جزئیات – تصویر شما باید با جزئیات لود شود تا جذابیت بیشتری پیدا کند. به این ترتیب، کار شما ایده را با جزئیات کامل کاوش می کند، و به نظر می رسد معتبر باشد. بنابراین، در مورد شخصیتی که در تصویر خود به تصویر می کشد، تحقیقاتی انجام دهید و آن جزئیات را درج کنید.
- فریم بندی – بدانید که اثر تصویرگری شما توسط خریداران می تواند در یک قاب قرار بگیرد. بنابراین، در مرحله نقاشی اوایل فکر کنید. بنابراین، شما باید تصویر خود را به عنوان کلیپ گرفتن از تصویر بزرگتر ایجاد کنید.
مرحله ۸: یک داستان بگویید
حالا بررسی کنید که اثر تصویرگری شما داستانی را به بینندگان می گوید. داستان پردازی روشی مؤثر برای برقراری ارتباط ایده است که باعث می شود فکر کنیم. به یاد داشته باشید که بدون هیچ داستانی در آن، یک تصویر ممکن است ایستا به نظر برسد. بنابراین، شخصیت ها را با پیشینه خود تحقیق کنید و به این فکر کنید که مردم چگونه آن را درک می کنند.
تصویرگری با یک داستان، افراد را قادر می سازد تا آن را با احساسات و خاطراتی ببینند. اگر شما با هدفی چیزی را به بینندگان می گویید، تصویر شما با آنها طنین انداز خواهد شد.
مرحله ۹: به دنبال کلید واژه ها باشید
به نظر نمی رسد که کلمات کلیدی به طور مستقیم با کار تصویرگری در ارتباط هستند. اما در عصر دیجیتال، مشتریان باید بتوانند دیجیتالی همه چیزهایی را که می فروشید در هنگام استفاده از خریداران از موتورهای جستجو مانند گوگل برای جستجوی تصویر قرار دهند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
اگر تصویر شما دارای برخی از کلید واژه ها در توضیحات آن باشد، به نتایج جستجو می رسد. این بدان معنی است که تصاویر منحصر به فرد شما بلافاصله برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده است.
بنابراین، در حالی که تصاویر را انجام می دهید، به کلمات کلیدی نیز فکر کنید. سپس می توانید آن کلمات کلیدی را در توضیحات تصویر خود اضافه کنید. در هنگام پردازش خلاق به کلمات کلیدی که به ذهن شما می رسد توجه کنید. به دنبال کلمات کلیدی باشید که محبوب خریداران باشد…..
ما را در آتنا دنبال کنید…
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
بازدیدها: 24
دیدگاه ها