دیجیتال راهی برای مقابله با کرونا
حالا امروز همه متوجه شده اند که دیجیتال راهی برای مقابله با کرونا است.. امروز ما حتی خرید های سوپر مارکتیمان را هم با استفاده از دیجیتال انجام می دهیم…
مشتری- مرکز تحول دیجیتال
آنت فرانتز: من این کار را انجام خواهم داد و می گویم یکی از مواردی که باید بخاطر بسپاریم این است که مشتری در مرکز دیجیتال، تجربه دیجیتال و تحول دیجیتالی قرار دارد. این بدان معناست که باید به خاطر داشته باشیم که کارمند نیز ابتدا باید بیاید. اینکه آنها باید فرایندها و ابزارها را داشته باشند. اما اگر اکنون دیجیتالی شده ایم، این بدان معنی نیست که کارکنان باید شغل خود را از دست دهند.
تلاش گسترده ای برای سازمانی
نکته دیگر این است که این یک تلاش گسترده برای سازمانی است. فرهنگ باید به گونه ای باشد که مشتری در مرکز باشد، و سپس این تلاش در سطح گسترده ای از شرکت باشد. من یک مثال از یک دوست دارم که برای یک شرکت با یک بخش تجربه دیجیتال کار می کند. این یک تسمه برای سازمان بود؛ درست است، این بخشی از تیم تجربه مشتری آنها نیست. این تیم ۴۰ نفری بود که روی دیجیتال کار می کردند و هرگز به هم نمی آمیزند. همه کارمندان دیگر ناراحت بودند که هیچ کاری برای کسی معنی نداشت.
COVID شتاب تحول دیجیتال
کالین شاو: COVID در واقع شتاب دهنده ای است که اکنون همه چیز را تسریع می کند. آنچه معمولاً سه سال اتفاق می افتد، در سه ماه اتفاق می افتد. دیجیتال یک بستر عظیم برای آن است. در واقع، با تمام مشتری ها فهمیدند که تحولات دیجیتالی آنها به خوبی پیش نرفته و آنقدر قوی نیستند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
و سپس، آنها باید تلاش بیشتری برای تقویت این تحول دیجیتال کنند.
بنابراین، من فکر می کنم مجازی است که، آنچه می بینیم، نوعی تحول دیجیتالی بوده است، یک نقطه صفر. در حال حاضر ما مردم نیاز به پیشرفت بسیار بیشتر با آن را درک می کنیم در حالی که تنها در کوهپایه های آن ادغام با هوش مصنوعی و درک رفتار مشتری هستیم. بنابراین من فکر می کنم همه این موارد در جایی شروع می شود که ما از اینجا برویم.
Shep Hyken: من فکر نمی کنم این یک چیز کاملا جدید و خلاقانه در سه ماه گذشته باشد. این فقط ما را به سه یا پنج سال به آینده سوق داده اند. بنابراین، هر کاری که ما انجام می دهیم در حال حاضر کمی متفاوت است در جایی است که ما طی چند سال خواهیم بود. و این شتاب دهنده است، و من آن را دوست دارم. و بله، نوآوری ادامه خواهد یافت.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل اول )
هوش مصنوعی به سرعت بهبود می یابد
پیشرفت در هوش مصنوعی در مجاری دیجیتال به وجود خواهد آمد. طی یک ماه گذشته، من یک فرصت عالی برای صحبت در مورد ۶۰ تا ۷۰ نفر که با مراکز تماس برقرار می کنند، داشتم. کاری که آنها انجام می دهند باورنکردنی است و نسخه آنها از آنچه که دیجیتال امروزه در حمایت از مشتری است، متفاوت از آنچه که فقط سه یا چهار ماه پیش بوده است متفاوت است. یکی از این افراد ۶۰،۰۰۰ کارمند داشت که در ۶۲ مرکز تماس در سراسر جهان مشغول به کار بودند و ۱۲٪ از این افراد قبلاً در خانه مشغول به کار بودند. طی یک هفته، ۱۰۰٪ آنها از خانه کار می کردند.
برای مشتریان، مانند یک تحول باورنکردنی بود. آنها قصد دارند برخی از مراکز واقعی تماس تلفنی را تعطیل کنند و قرار نیست هیچ کارمندی را از دست بدهند. آنها عملکرد خود را ساده تر کرده و در دوره دیجیتال و دوره کار از راه دور وارد کار بیشتری می شوند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
خدمات خوب مشتری اهمیت دارد
الیز Quevedo: در اینجا بسیار مهم خواهد بود زیرا اگر مردم، بیشتر ما، آنهایی که امروز در اینجا هستند، به کار از خانه، کافی شاپ و دفتر خانه عادت کرده اند. بسیاری از افرادی که به اجبار وارد این وضعیت شده اند، این ساختار را ندارند. آنها نمی دانند چگونه روز خود را بشکنند.
بنابراین فکر می کنم شرکت ها نیز برای ارائه خدمات به مشتری خوب باید درک کنند. اگر از خانه کار می کنید، باید توجه بهتری داشته باشید. انتظارات جدید چیست؟ بنابراین به این نتیجه می رسد که نه تنها مشتریان مهم در اینجا، بلکه چگونه کارمندان را با انگیزه کار خود از خانه نگه می داریم؟ از این گذشته، بسیاری از شرکت ها قصد دارند دفاتر خود را تعطیل کنند و از خانه کار می کنند.
ادامه دارد………………….
بازدیدها: 39
دیدگاه ها