۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟
من برای شما روند طراحی گرافیک ۲۰۲۰ را آماده کرده ام و قصد سرقت قلب شما را دارم!
سال ۲۰۲۰ کمتر از سه ماه است که شروع شده و همه کنجکاو هستند که دنیای طراحی گرافیک چه شکلی خواهد بود. بدون شک ، طراحی گرافیک همیشه زمینه تحسین عمیق و الهام بخش بزرگی برای بسیاری بوده است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی منتظر است. من یک تحقیق عمیق انجام داده ام تا شما را با چندین روند خاص که انتظار می رود سال آینده رونق داشته باشد رو به رو کنم.
به طور کلی روند طراحی گرافیک ۲۰۲۰ عبارتند از:
۱-عمق سه بعدی و واقع گرایی
۲-تک رنگ
۳-فلزات براق
۴-شوق تایپوگرافی
۵-پوشش تصویر و متن
۶-خط هنر
۷-کلاژهای نقشه و عکس
۸-تصاویر ساده شده
۹-تصاویر ایزومتریک
۱۰-رنگهای خاکی: حس پرنعمت
۱۱-الگوهای و بافت ها
۱۲-طرح های هندسی
۱۳-مایعات
قبل از بررسی این ۱۳ قسمت جذاب، وارد لینک زیر شوید و برای چند دیقیقه لذت طراحی و آینده هیجان انگیز این جهان را در Trends 2020ببینید، این ویدیو در واقع یک نمای کلی از ۱۳ پارتی است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.
https://www.youtube.com/watch?v=VPigkgekalc&feature=youtu.be
۱٫عمق سه بعدی و واقع گرایی
روند سه بعدی در سال ۲۰۱۹ به اوج خود رسید و مطمئناً خیلی سریع از بین نمی رود. با تشکر از فرصت های فناوری مدرن و قابلیت های نرم افزاری ، در سال ۲۰۲۰ ، ما شاهد ترکیب های بسیار جذاب ۳D طراحی گرافیکی خواهیم بود. علاوه بر این ، برای خلاقیت بیشتر ، طراحان اغلب آن را با واقعیت های دیگر ، مانند عکس ها و اشیاء دو بعدی ترکیب می کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
۲٫تک رنگ
اخیراً ، ما شاهد گرایش طراحان گرافیک و وب با استفاده از جلوه رنگی تک رنگ بر روی تصاویر هستیم. به یاد دارید دیوانگی دوتایی از روند طراحی گرافیک ۲۰۱۷ چیست؟ به نظر می رسد ، این روند اکنون به یک نسخه ساده تر تبدیل شده است. یک فیلتر رنگ تک رنگ به طور گسترده ای در عکس ها یا عناصر جزئی در ترکیب گرافیکی استفاده می شود.
۳٫فلزات براق
استفاده از مواد فلزی در طراحی گرافیک به عنوان فوق العاده مرسوم برای هویت برندسازی و طراحی محصول تعیین شده است. طبق قانون ، این روند نیاز به یک طراحی کلی مینیمالیستی دارد ، زیرا تمرکز بر روی اثر فلزی است. ما می دانیم که طراحان بیشتر از طلا استفاده می کنند ، این نشان دهنده تجملات ، کلاس و حس خوب است. اما اثر فلزی را می توان با استفاده از سطوح براق بر روی سطوح مات با هر رنگی تحقق بخشید. برای اینکه جلوه ای برجسته تر شود ، متخصصان برندسازی این روند را با حکاکی بر مواد فیزیکی برای هویت برند مانند کارت ویزیت ترکیب می کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۴- شوق تایپوگرافی
به منظور ایجاد ترکیبات خلاقانه تر و مدرن تر ، طراحان با تایپوگرافی زمان زیادی بازی می کنند. انتظار می رود این روند در سال ۲۰۲۰ شکوفا شود. از نظر تصویری و به معنای واقعی کلمه! تزئین شده با گل های زیبا ، اشکال هندسی و عناصر خلاق تر ، تایپوگرافی هنری مطمئناً راه حل مناسبی برای جلب توجه است. همراه با روند حداکثر تایپوگرافی از روند طراحی گرافیک ۲۰۱۹ ، تایپوگرافی هنری در سال ۲۰۲۰ واقعاً برجسته خواهد بود، صحبت از تایپیگرافی ، روند مطمئناً ثابت بوده است و ما همیشه شاهد آن خواهیم بود. در حقیقت ، در سال ۲۰۲۰ تایپوگرافی حداکثر به حدی خواهد بود که طراحان کلمات را به چند خط تقسیم می کنند.
یکی دیگر از روندهای مهم تایپوگرافی برای سال آینده ، ترسیم اشکال با آن است. منظور ما چیست؟ چرخه ها ، دایره ها یا به سادگی منحنی های عناصر دیگر در طرح را دنبال می کنند. شکل ها می توانند ۲ بعدی و حتی ۳ بعدی باشند. یک ضربه بزرگ در ایجاد اشیاء سه بعدی با کلماتی مانند مکعب ، پله ها و موارد دیگر است. نیمه شفافیت در تایپوگرافی نیز بسیار مرسوم است. در سال ۲۰۲۰ ، ما آن را در اشکال مختلف خواهیم دید. بخش هایی از کلمات با یکدیگر همپوشانی دارند .
۵٫پوشش تصویر و متن
نقاشی تصویر و متن یک تکنیک جدید برای دنیای طراحی نیست اما هنوز در سال ۲۰۲۰ کاملاً مدرن به نظر می رسد. از آنجا که بخش بزرگی از تصویر را در پشت پرده رها نمی کند ، به دستیابی به یک نگاه مرموز و مینیمالیستی کمک می کند. در سال ۲۰۲۰ ، طراحان به منظور دستیابی به جلوه مطلوب ، آهنگسازی را با استفاده از نقاشی تصویر و متن ادامه می دهند ، البته برای رسیدن به جلوه مطلوب ، به تایپیگرافی حداکثر برای دومی می چسبند.
ادامه خواهد داشت….
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل دوم )
بازدیدها: 91
دیدگاه ها