سبک های موفق در طراحی کارت ویزیت
قطعا کارت ویزیت نیز همانند دیگر ابزار های تبلیغاتی دارای سبک ها و تنوع های بی شماری است، اما در این میان همه ی آن ها موفق نیستند و تنها سبک های موفق در طراحی کارت ویزیت آن هایی هستند که توانسته اند خلاقیت های بیشتری را به کار ببرند، کارت ویزیت نه تنها به شما این امکان را می دهد که هنگام اولین ملاقات با فردی ، با وی ارتباط شخصی برقرار کنید بلکه باعث می شود هویت تجاری شما به یاد ماندنی تر شود البته اگر درست انجام شود. گوگل این مرجع جهانی طرح های بی شماری را برای کپی کردن به شما ارائه می دهد، و شما نیز آن ها را دریافت و کپی می کنید، بهتر است صادق باشیم، هیچ یک از ما با یک طرحی که آن را کپی کرده ایم احساس خوشایندی نخواهیم داشت، در مقابل کاری را که خالقش خودمان هستیم و پایه اش خلاقیت بوده همواره در ما احساس های هیجان انگیزی ایجاد می کند، در ادامه شما را با ۱۲ سبک که جزء سبک های موفق در طراحی کارت ویزیت هستند آشنا می کنیم، می توانید تنها برای الهام گرفتن از آن ها این مقاله را دنبال کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۱٫مد
اگر به دنبال طرحی شیک در عین حال با استعداد و کمی تزئینی هستید، این سبک در کارت ویزیت می تواند گزینه ی مناسبی باشد، همچنین برای هر شغل دیگری نیز می توان از آن استفاده شود مانند طراحی لیبل. مدرن و تمیز ، دست طراح را برای رنگ ها حسابی باز می گذارد.
۲٫کمی سنتی و پر انرژی
برای کسانی که در جست و جوی چیزی تحریک کننده از ظرافت و جذابیت و همچنین انرژی و خوش بینی هستند ، این سبک کارت ویزیت های عمودی با طراحی زیبا با استقبال های خوبی در دسته ی کارت ویزیت های افقی سنتی مواجه شده است.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل اول )
۳٫باهوش و خیالی
اگر به دنبال ایده خلاقانه دیگری هستید ، به این کارت ویزیت تاشو سه بعدی جالب که برای یک شرکت حمل و نقل است، دقت کنید.
۴٫نوستالژی
این دسته از سبک ها هیچ گاه کهنه و یا دمده نمی شوند، زیرا در همه ی زمان ها اکثریت افراد با مواردی که این چنین نوستالژی هستند، احساس بسیار خوب و خوشایندی پیدا می کنند.
۵٫روشن و خوش طعم
این سبک کارت ویزیت ها به نوعی بازیگوش و خوش طعم هستندو برای افرادی که به دنبال تصویر کشیدن انرژی ها، طعم ها و اشتها هستند انتخاب ایده آلی است. اگر شغلتان در محور خوراکی ها می باشد باید به فکر یک کارت ویزیت اشتها آور برای تجارت خود باشید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۶٫پویا و قابل توجه
این سبک از کارت ویزیت برای معماران ، مهندسین یا طراحان چیزی بیش از یک تکه کاغذ است، این یک ساختار کوچک چشم نواز است که ارزش هایی مانند پویایی ، خلاقیت و جسارت را به ذهن می آورد.
۷٫سلطنتی و لوکس
اگر به دنبال یک طراحی خاص و خیره کننده هستید ، این سبک کارت ویزیت با نقش برجسته و طلاکوب شده، می تواند پیشنهاد هیجان انگیزی باشد. به طور کلی ترکیب رنگ طلایی بر روی یک پس زمینه سیاه و سفید، جلوه ای ماندگار ایجاد می کند.
۸٫الگوهای بافت، ارتعاش و بته جقه
این گونه سبک ها با استفاده از آنچه هنر نوری نامیده می شود و باعث ایجاد توهم حرکت و الگوهای ارتعاش می شود ، گزینه ی بسیار مناسبی برای الهام گرفتن می باشد، درواقع این سبک ها در دسته کارت ویزیت های معمولی قرار نمی گیرند.
۹٫سرگرم کننده و تعاملی
وظیفه ی این دسته از سبک های کارت ویزیت ایجاد لحظات به یاد ماندنی است، بله سخت است، پیدا کردن طرحی که توسط بیننده در واقعیت می تواند با آن تعامل برقرار کند ، و نمی داند در آینده چه اتفاقاتی میان آن ها می افتد سخت است و البته آن را به یاد ماندنی و جالب می کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۱۰٫شفاف
روند دیگری که در محبوبیت رو به رشدی قرار گرفته است ، استفاده از سبک های کارت ویزیت شفاف یا شفاف ساخته شده از پلاستیک پلیمری مخصوص است. از کارتهای نیمه شفاف گرفته تا کارتن های یخ زده ، همگی همواره جزء دسته های پر طرفدار بوده است.
۱۱٫توهم هوشمندانه
در این سبک خطوط و شکل غیر متعارف باعث ایجاد توهم یک جسم سه بعدی می شوند که در واقع دو بعدی است. در این سبک ها حتما در حافظه مخاطبتان پایدار می مانید.
۱۲٫مینیمال های رنگارنگ
این سبک های هندسی و مینیمال به طور مؤثر با ارزش هایی مانند پویایی ، بهره وری و پیشرفت ارتباط برقرار می کند.
بازدیدها: 161
دیدگاه ها