بسته بندی خلاق
قطعا اگر محصولی برای ارائه دارید، در جستجوی یک بسته بندی خلاق هستید، تجربه ها حاکی از این است که طراحی بسته بندی خلاق همان چیزی است که محصول شما را به بالا می برد.
بسته بندی را آن طور که هست بسازید
محصول خود را در بسته بندی نشان دهید. این عطر (به نام ذن) با بامبو ساخته شده است. به جای استفاده از چاپ یا تصویر بامبو، بطری به بامبو تبدیل می شود. این تبدیل در واقع چیزی که شخصی دوست دارد را نمایش می دهد.
زیبایی را هر طور شده بگنجانید
مردم به طور معمول عاشق چیزهای زیبا هستند. استفاده و خرید آنها باعث می شود افراد احساس خوبی داشته باشند. یک کیسه چای جالب دیگر، اما این کیسه چای پرنده است. انگار پرواز می کند و به زیبایی در جام شما شناور می شود و هاله ای از آرامش را به شما هدیه می کند.
مسخره شوید
حتی افراطی، مضحک باشید. این کفش های Nike Air در یک جعبه بسته بندی نشده اند، آنها تنها بسته بندی شده اند، درست است، یک کیسه هوا. بسیار واضح است اما بسیار خلاق است. آیا شما هم دلتان می خواهد دست خود را روی آن بکشید؟
بسته بندی را تبدیل به یک محصول کنید
بسته بندی را تبدیل به یک محصول کنید اما مطمئن شوید که مربوط به آنچه شما می فروشید است. این هدفون برای ایجاد نت موسیقی استفاده می شود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
مرموز باشید
مصرف کنندگان خود را شوکه کنید. این بسته بندی سیگار بسیار تکان دهنده است. این حقیقت ریشه دارد، زیرا افراد سیگاری خطراتی را که هنگام روشن شدن انتخاب می کنند می دانند. اگرچه ممکن است بهترین راه حل بازاریابی نباشد، اما مطمئناً توجه را به خود جلب می کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
رسیدگی به وضعیت
سعی کنید نمایش دهید که چرا کسی به محصول شما نیاز دارد. درپوش به دکمه صدا در استریو شباهت دارد و حرکت خاموش کردن درب را بسته می کند. درپوش واقعاً مانع از سر و صدا نمی شود، این تنها یک خلاقیت جذاب است.
بسته بندی را با علت مرتبط کنید
تصاویر را با علت خود مرتبط کنید. این بسته بندی برای دستگاه گوارش مبتنی بر گیاه است. ضربات چاقو به گوشت می خورد و وقتی قرص ها بیرون می آیند، به نظر می رسد که آنها در محدوده تیراندازی قرار گرفته اند. این با شعار “غذای سنگین را هدف قرار دهید” و همچنین این تصور را ایجاد می کند که قدرتمند است.
آنرا به چیزی تبدیل کنید که نیست
محصول خود را مانند چیز دیگری جلوه دهید البته زیاده روی نکنید. نوشابه یک محصول ارزان قیمت است، اما در بسیاری از اوقات، بسته بندی خیلی عالی نیست. این نوشابه حالت کنسرو است، اما به نظر می رسد که در یک لیوان مخصوص نوشابه است. تضاد بین درب و بقیه “قوطی” اثر جالبی ایجاد می کند و نوشابه را بی نظیر می کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
از محصول به نفع خود استفاده کنید
از بافت، رنگ یا شکل محصول به نفع خود استفاده کنید. این بسته بندی گوشت از گوشت واقعی به عنوان یک عنصر طراحی استفاده می کند. فضای منفی در حیوانات محصول واقعی را در زیر نشان می دهد و تضادی بین نحوه شروع و چگونگی اکنون ایجاد می کند.
جمع و جور باشید
اگر می توانید بسته بندی را کوچک تر انجام دهید، آن را حتما امتحان کنید. هرچه بسته بندی جمع و جور تر باشد، ذخیره و حمل و نقل آسان تر است. این flashdrive ها به وسیله مقوا به یکدیگر وصل می شوند. کل محصول فقط به اندازه کارت اعتباری است و به راحتی در کیف پول جا می گیرد. اگر لازم است محصول را به کسی بدهید، به سادگی یک شکاف را پاره می کنید، بارگذاری می کنید و آنرا تحویل می دهید.
خلاقیت، خلاقیت و خلاقیت
هرگز نمی دانید چه راه حل های جالبی را ارائه داده اید.Trident از شکل محصول خود برای ایجاد دندان استفاده کرد. آنها به جای اینکه فقط لب های قرمز ساده ای داشته باشند ، آنها را به سبیل های خنده دار و موهای صورت اضافه می کردند. این ایده در واقع فروش شرکت را منفجر کرد.
بسته بندی را چکیده کنید
محصول خود را تصور کنید و بهترین بسته بندی را تخیل کنید. به این تصویر نگاه کنید، به جای اینکه فقط یک جعبه کوچک آب پرتقال معمولی داشته باشید، جعبه ها به “بخش” یک پرتقال منتقل می شوند. آنها سپس در یک ماده مشابه پیچیده شده اند که کیسه های تازه پرتقال در آن وارد می شود و ظاهراً یک پرتقال کامل را می سازد. شکل ها می توانند بافت های جالب و جذابی را برای طراحی شما به ارمغان آورند.
بعد از مشاهده امکانات بی حد و اندازه برای ساخت بسته بندی بسیار جذاب و خلاقانه، هیچ تردیدی وجود ندارد که بتوانید بسته محصول خود را به حداکثر جذابیت برسانید. این موضوع می تواند کاربردی، هدفمند، سرگرم کننده و یا کاملاً عجیب و غریب باشد، اما یک چیز مطمئناً وجود دارد: هرچه بسته بندی شما خلاق تر و الهام بخش باشد، احتمال فروش محصول بیشتر است.
بازدیدها: 120
دیدگاه ها