نکاتی که در طراحی لیبل نباید فراموش کنید
هرچقدر که به طراحی لیبل اشراف داشته باشید و این کار را تخصصی فرا گرفته باشید، همیشه نکاتی که در طراحی لیبل نباید فراموش کنید، وجود دارند. یک لیبل محصول با طراحی زیبا می تواند به جلب توجه مشتریان بالقوه کمک کند. اما بیش از آنکه یک لیبل طراحی شده جذاب باشد، از لحاظ استراتژیک یک بیان تجاری را ایجاد کند. چنین لیبلی برای یک شرکت در ایجاد یک هویت معتبر از برند کمک می کند. محصول شما ممکن است برای مشتریان بسیار مفید باشد. اما این برای فروش محصول در بازار رقابتی کافی نیست. شما باید کاری اضافی برای خرید مشتریان انجام دهید. در حالی که برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی موثر باید در لیست اولویت های شما قرار داشته باشد، اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید لیبل محصول شماست که باید توسط یک طراح گرافیک حرفه ای ایجاد شود. یکی دیگر از دلایل دریافت لیبل خوب این است که می تواند در تصمیم خرید مصرف کننده هنگام خرید تأثیر بگذارد. محصولات زیادی در قفسه خرید وجود دارد. در صورت جذاب بودن و منحصر به فرد بودن این لیبل، توجه مشتریان بالقوه فوراً به محصول شما جلب خواهد شد. حتی مشتریان بی طرف نیز می توانند براساس لیبل به یاد ماندنی آن، به فکر خرید محصول شما باشند. نکاتی که در طراحی لیبل نباید فراموش کنید شامل موارد زیادی می شود. طبق مطالعه ای به نام تصمیم گیری های خرید در فروشگاه ، ۷۰٪ از مصرف کنندگان تصمیم خرید خود را درست در فروشگاه می گیرند. این نشان می دهد که مصرف کنندگان دوست دارند با مارک های درون فروشگاهی درگیر شوند. اما آنچه بیشتر از همه تعجب آور است این است که موفقیت برند شما به نحوه ارائه کالای شما در داخل فروشگاه بستگی زیادی دارد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
خوانایی پیشرفته
یک لیبل محصول به طور کلی اطلاعاتی از قبیل نام محصول، آرم برند، واحدهای کمیت و غیره را نشان می دهد، و یا گاهی اوقات می تواند توضیحی کوتاه باشد. اطلاعات دیگری وجود دارد که شامل دستورالعمل نحوه استفاده، مواد تشکیل دهنده و غیره است.این به نکته اول، خوانایی ما می رسد. هنگام ایجاد یک طراحی لیبل، اطمینان حاصل کنید که متن قابل خواندن است. اندازه قلم باید مناسب باشد تا افراد بتوانند لیبل را از فاصله خوبی به وضوح بخوانند. در حالت ایده آل. برای تقویت بیشتر خوانایی، رنگ قلم باید متناقض با رنگ پس زمینه باشد. اما سعی کنید آن را از ترکیب کلی تم ور نکنید. به طور کلی با استفاده از روانشناسی مشتری، رنگ روشن انتخابی عاقلانه تر است زیرا به آنها اطمینان خاطر می بخشد.
حتما بیش از یک فونت استفاده کنید
از آنجا که یک لیبل محصول معمولاً فضای کمی برای تصویر و محتوا دارد، طراحان متن را با جفت سازی تایپوگرافی ایجاد می کنند. به این شکل بینندگان می توانند به راحتی با کمک تضاد ، بخش های اطلاعات را تشخیص دهند. اما اگر نیاز به استمرار بین اطلاعات دارید، بهتر است از همان قلم استفاده کنید
فضا سفید را از بین نبرید
فضای سفید مناطقی از طراحی است که توسط طراح برای تصاویر، متن یا موارد دیگر استفاده نشده است. به عبارت دیگر، رنگ پس زمینه طرح است. فضای سفید یک عنصر مهم در طراحی لیبل محصول است. فضای سفید به جدا کردن قسمت های اطلاعات مختلف کمک می کند تا مشتریان بتوانند جزئیات را به راحتی بخوانند. همچنین از آن برای ایجاد تمایز بینایی استفاده می شود.فضای سفید ظاهری مینیمالیستی به طراحی بسته بندی می بخشد. این موضوع جلوه ای پیچیده به طراحی می بخشد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
حفظ اصالت
اطمینان حاصل کنید که طراحی لیبل شما بی نظیر، به یاد ماندنی و کاملا مرتبط به نظر می رسد. لیبل رقبا را خوب ببینید. طرحی را انتخاب کنید که برجسته باشد. طراحی منسوخ، کسل کننده یا کپی شده ممکن است منجر به شکست محصول شما شود. فقط به منظور بهتر جلوه دادن طراحی هیچ حرکت غیر مرتبط با ماهیت کالا را روی طراحی نزنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
روی کیفیت چاپ تمرکز کنید
این آخرین، اما قطعاً کم توجه ترین نکته ای است که باید در نظر می گیرید، از چاپ لیبل خوب استفاده کنید. حضور بصری محصول را با کارت های با کیفیت بالا بهبود بخشید تا از اولین احساس خوب اطمینان حاصل شود. بنابراین چه آن را براق و باریک، سطح مات و یا روکش دار انتخاب می کنید، به یک متخصص مراجعه کنید تا آن را برای شما ایجاد کند.
بازدیدها: 102
دیدگاه ها