لیبل های زیبا یک شبه شکل نمی گیرند
بله لیبل های زیبا یک شبه شکل نمی گیرند. اولین قدم این است که برای پروژه لیبل های محصول خود ایده ای تهیه کنید. سپس یک طراح ایده شما را زنده می کند. لازم به ذکر است که در این مرحله می توانید از دانش آژانس های تبلیغاتی نیز بهره ببرید، مرحله بعدی جایی است که ما وارد آن می شویم، چاپ. شرکت های تبلیغاتی و چاپ مانند آژانس تبلیغاتی آتنا می توانند لیبل های طراحی شده سفارشی را چاپ کنند. به طور کلی طراحی لیبل می تواند یک تجارت پیچیده باشد. قبل از ارسال به چاپ خانه، طرح های هنری باید برای چاپ آماده شوند. خطاهای موجود در چیدمان آثار هنری شما مانع از چاپ آن می شود. ما برخی اشتباهات متداول را برای جلوگیری از هنگام طراحی لیبل های محصول شما جمع کرده ایم در پایان درک خواهید کرد که لیبل های زیبا یک شبه شکل نمی گیرند.
خطاهای رایج در لیبل های محصول
هنگام طراحی کردن یک لیبل زیبا وچشم نواز ، برخی قوانین باید رعایت شود. لیبل های محصولات طراحی شده سفارشی اغلب با فونت ها، رنگ ها، تصاویر و گرافیک های خاص ارائه می شوند. تمام این عناصر را به درستی ارائه دهید تا مطمئن شوید محصول چاپی با تصور شما و همچنین طرح موجود در سیستم مطابقت دارد. هنگام ترسیم آثار هنری خود این عناصر را در ذهن داشته باشید:
فونت ها و گرافیک های موجود
عصر دیجیتال تنوعی از قلم ها و گرافیک ها را در نوک انگشتان شما ارائه می دهد. قلم های فانتزی برای طراحی شما به راحتی قابل دسترسی است؟ اگر فونت شما را نداریم، وقتی کار هنری شما را باز کنیم به جای متن پیام خطایی به وجود می آید. چگونه از این خطا جلوگیری می کنید؟ قبل از ارسال آثار هنری، فونت خود را نیز ارسال کنید و یا متن خود را از حالت متن خارج کرده و تبدیل به یک شکل کنید، راه دوم بسیار عقلانی تر است. در مورد اشکال گرافیک نیز همین کار را اجرا کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل اول )
قسمت های از دست رفته
لیبل هایی با رنگ پس زمینه یا رنگی که به لبه می روند باید با درست و دقیق تنظیم شوند. از دست رفتگی دقیقا ناحیه ای است که بریده می شود. لیبل هایی که درست تنظیم نشده اند ممکن است بعد از برش لبه سفید داشته باشند. هنگام تنظیم ، لیبل های خود را چند میلی متر از اندازه واقعی بزرگتر کنید. همچنین از قرار دادن متن در حاشیه لیبل خودداری کنید. لیبل ها می توانند کمی در طول فرآیند برش تغییر شکل دهند.
در نظر گرفتن رنگ
مصرف کنندگان معمولاً مارک ها را بر اساس رنگ های انتخابی خود مشخص می کنند. مهم است که به یاد داشته باشید که همه چاپگرها قادر به چاپ رنگ های بسیار متفاوت هستند. این ایده خوبی است که قبل از چاپ یک نسخه تهیه کنید. رنگ از دو طریق مشخص می شود – RGB و CMYK. مانیتورهای رایانه ای با رنگ RGB کار می کنند ، در حالی که بیشتر چاپگرهای دیجیتالی با CMYK چاپ می شوند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
اندازه لیبل شما
فراموش نکنید که اندازه لیبل خود را به درستی اندازه بگیرید. اندازه طرح شما باید با ابعاد لیبل مورد نیاز شما مطابقت داشته باشد. برای اطمینان از لیبل های با کیفیت، تمام پرونده های خود را به عنوان وضوح بالا (۳۰۰ dpi) ذخیره کنید. طرح با وضوح پایین پیکسل ظاهر می شود. توجه داشته باشید که می توانید قبل از چاپ اندوه لیبل های خود، یک نسخه از آن را پرینت کنید و بر روی بسته بندی خود بچسبانید، در این شرایط با اطمینان کامل لیبل ها را به چاپ خانه ارسال می کنید.
اشتباهات املایی
هیچ چیز شرم آور یا پرهزینه تر به عنوان یک خطای هجی وجود ندارد. همیشه قبل از ارسال، طراحی لیبل های محصول خود را با دقت تصحیح کنید. محتوای خود را بررسی کنید. و قبل از ارسال برای چاپ، از اطرافیان خود بخواهید یک دور آن را مطالعه کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
فرمت فایل
مهم است که طرح های خود را در قالب های شناخته شده توسط چاپخانه ذخیره کنید. با استفاده از برنامه های استاندارد ، مانند Adobe Photoshop و Illustrator ، آثار هنری با کیفیت بالا تضمین می شود. اگر از نرم افزارهای مختلف استفاده می کنید ، همیشه پرونده های خود را به عنوان فرمت های استاندارد صادر کنید. برای استفاده از قالب صحیح ، با چاپگر خود مشورت کنید.
بازدیدها: 127
دیدگاه ها