بهترین آژانس را برای طراحی بسته بندی خود بگیرید
پیشنهاد من به شما این است: بهترین آژانس را برای طراحی بسته بندی خود بگیرید، همین که برای طراحی بسته بندی خود به فکر پیدا کردن یک آژانس تبلیغاتی به جای افراد کم تجربه افتاده اید یعنی به میزان اهمیت بسته بندی محصول خود واقف هستید، سوال این است که چه گونه یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای انتخاب کنیم؟ در ادامه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید بهترین آژانس را برای طراحی بسته بندی خود بگیرید..
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
طراحی بسته بندی
شما می توانید نیم عظیمی از بودجه خود را صرف تبلیغات کنید و در آخر هم تعداد زیادی از افراد آن ها را نمی بینند، اما یکی از تبلیغاتی که هیچ یک از مشتریان شما نمی توانند از آن چشم پوشی کنند، بسته بندی محصول شما است. بسته بندی شما برای خریدار بسیار ملموس تر است. طرحی که شما انتخاب می کنید می تواند به طرز شگفت آوری بر رفتار خریدار تأثیر بگذارد، به نوعی آگاهی از برند را افزایش می دهد. پس بهتر است این پروژه را جدی بگیرید و به یک جعبه مقوای ساده اکتفا نکنید. از آنجا که طراحی بسته بندی به طور کلی بیشتر جنبه های کسب و کار شما را بهبود می بخشد، حتماً یک طراح حرفه ای و یا یک آژانس تبلیغاتی معتبر را انتخاب کنید که می داند طراحی بسته بندی به صورت تخصصی چیست و چگونه محصول شما را ارتقا می بخشد. برای این منظور به دنبال نمونه کار های آن ها بروید، آژانس تبلیغاتی آتنا شاید بتواند گزینه مناسبی برای شما باشد، می توانید نمونه کار های تخصصی آن ها را زیر نظر داشته باشید سپس تصمیم بگیرید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
طریقه تهیه بهترین بسته بندی محصول
بسته بندی محصولات در زمینه فروش می توان گفت همه چیز است. میزان ارزش پیشنهادی شما چقدر قابل توجه است و اینکه آیا محصول شما در کنار رقبا ایستادگی می کند؟ این ها با توجه به ظاهر بسته بندی مشخص می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که یک آژانس را پیدا کنید که دید شرکت شما را درک کند یا اینکه به سبک شما به اندازه کافی آگاه باشد تا ایده های ارزشمندی را ارائه دهد. اگر هنوز مطمئن نیستید که بسته بندی شما چه پیامی قرار است برساند ، می توانید چندین ایده را برای مقایسه طراحی کنید. شما بازخورد می دهید و گزینه مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. اگر هم از قبل می دانید چه می خواهید یا ایده های طراحی خاصی را در ذهن دارید با آژانس مورد نظرتان به طور کامل آن را در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.
شما می بایست یک آژانس تبلیغاتی را بر اساس سه معیار اصلی ارزیابی کنید:
۱-کیفیت
قطعا همه چیز زیبایی نیست، در طراحی بسته بندی باید به نکات بسیار زیادی توجه شود، اینکه طراح چگونه اصول طراحی را درک می کند و آیا آنچه را که مشتری درخواست می کند ارائه می دهد یا خیر، یک مسئله جداگانه است، زیبایی همواره باید در کنار علم بدرخشد، به این معنا که طراحی بسته بندی شامل قوانین و اصول تخصصی است که هر آژانس و طراحی آن ها را رعایت نمی کنند.
۲-تجربه در بسته بندی محصول
از آنجا که طراحی بسته بندی یک تخصص است، یک آژانس تبلیغاتی باید بتواند تجربیات خود را به مشتری ارائه دهد. حق مشتری است که نمونه کار های گذشته یک آژانس را مشاهده کند، زیرا برای انتخاب آژانس مورد نظر برای طراحی بسته بندی باید بتواند خود را قانع کند.
۳-حرفه ای بودن
اثربخشی یک طراح فقط مهارت طراحی آنها نیست. چگونگی برقراری ارتباط آنها با مشتری و رعایت اصول های مختلف بسیار مهم است، اصولی چون قرارداد محکم و قانونی، پایبندی به آن، تحویل به موقع، خوش برخوردی و …..
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
در آخر
برای اطمینان از درستی انتخاب طراحی بسته بندی تان، لطفا به دنبال پاسخ این سوالات باشید:
آیا طراح خارج از کلیشه ها فکر می کند؟ یکی از روندهای فعلی طراحی بسته بندی استفاده از شکل منحصر به فرد است، آیا این طرحی است که متناسب با نام تجاری شما باشد؟ آیا آنها قبلاً در زمینه صنعت شما کار کرده اند؟ هر صنعت نیازهای بسته بندی خود را دارد، حتی الزامات قانونی مانند برچسب زدن به مواد غذایی، بنابراین تجربه قبلی همیشه یک امتیاز است. چقدر از عناصر طراحی مانند رنگ و تایپوگرافی استفاده می کنند؟ آیا سبک آنها مطابق با آنچه شما می خواهید است؟ برداشت شخصی شما از خروجی های طراح چیست؟ آیا طرح بسته بندی، مناسب خود محصول است؟
بازدیدها: 94
دیدگاه ها