اشتباهات رایج در طراحی بسته بندی
همه ی ما در طول روز قطعا با بسته بندی های مختلفی رو به رو می شویم، چقدر به آن ها دقت می کنیم؟ اشتباهات رایج در طراحی بسته بندی ها توجه ما را جلب می کنند؟ آیا اشتباهاتی که تا به حال با آن ها مواجه شدید باعث شده است که بار بعدی آن محصول را خریداری نکنید؟ چه نوع خطا هایی به نظر شما جزء اشتباهات رایج در طراحی بسته بندی است؟ می توانید از آن ها چشم پوشی کنید؟ آیا تا به حال به دنبال خطایی در طراحی بسته بندی تان بوده اید؟
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
اشتباهات بسته بندی شما را از میدان خارج میکند
در واقع بسته بندی ضعیف منجر به فاجعه می شود، آیا برای محصول شما فاجعه به معنای از دست رفتن فروش و درآمد نیست؟ مغز افراد به میزان قابل توجهی تحت تأثیر چشم هایشان قرار می گیرد. بسته بندی جذاب اغلب مراکز پاداش مغز را تحریک می کند، اما طراحی بسته بندی ضعیف مناطقی از مغز را درگیر با احساسات منفی می کند. به همین دلیل است که باید مراقب باشید: مردم تمایل به خرید چیزهایی ندارند که از آن بدشان می آید. طراحی بسته بندی یک پل ارتباط اساسی بین مشتریان و محصول شما است. مشتریان در واقع قبل از تعامل با محصول شما، بسته بندی شما را می بینند و لمس می کنند. و دقیقا به همان اندازه که محصول شما بسیار جذاب است، این بسته بندی است که فروش را انجام می دهد. بنابراین، اجازه ندهید که بسته بندی ضعیف فروش شما را فلج کند.
اشتباهات رایج در طراحی بسته بندی
ضایعات
به جنس بسته بندی تان توجه کرده اید؟ امروزه محیط زیست ما در حال نابودی است و قسمت عمده ای از افراد در واقع این خطر را احساس کرده اند، پس اگر بسته بندی تان از جنسی باشد که به محیط زیست آسیب نمی رساند قطعا این دسته از افراد نیز شما را خیلی جدی دنبال خواهند کرد. اما باقی افراد جامعه که شاید به این موضوع خیلی فکر نمی کنند هم با دیدن حرکت مثبت شما قطعا به فکر دنبال کردن شما می افتند، چرا که طبیعته وجودی انسان های عادی به میل به خوبی ها دارد، این طور نیست؟
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
ارائه نادرست
برخی از بسته بندی ها عمدا این تصور را ایجاد می کنند که یک محصول بیشتر از آنچه که واقعاً ارائه می دهد، می باشد. و، در حالی که برخی از مشاغل ممکن است فکر کنند که ارزش آن را دارند که مشتریان را گمراه کنند تا بتوانند یک فروش سریع را بدست آورند، در طولانی مدت این یک عمل نادرست است. فریب دادن مشتری (یا دروغ پردازی کامل) برای مشتریان شما راهی عالی برای از بین بردن اعتماد آنها به تجارت شما است. و با اعتماد به نفس شکسته، بعید است که دوباره از شما خریداری کنند. ناگفته نماند که می توانید از بسته بندی های گمراه کننده شکایت کنید. بنابراین ، این که بسته بندی از نظر جسمی یک محصول را بزرگ تر از آنچه به نظر می رسد، تجربه ها نشان می دهد که هرگز نباید قول بیش از حد دهید، این موضوع را حتما خودتان هم تجربه کرده اید. هدف خود را برای ایجاد اعتماد از طریق انتخاب های صحیح و معتبر طراحی بسته بندی کنید.
خطاها
تصاویر ناقص یا مبهم و از همه مهم تر غلط های املائی یک حرکت بسیار سطح پایین است که تا همیشه در ذهن مشتری ها باقی می ماند. طراحی و سایر موارد را به دقت بررسی کنید و کاملا از آن مطمئن شوید، این فرصت را هدر ندهید. همه چیز را خیلی خوب بررسی کنید.
بسته بندی های بسته
در بعضی جهات، انسان موجود ساده ای است. ما دوست داریم کارها آسان انجام شود.
با این حال ، برخی از طرح های بسته بندی این امر را با توجه به دشوار بودن باز کردن این قاعده طبیعی طبیعت انسانی نادیده می گیرند. شما قطعا با آن ها مواجه شده اید و از آنها خوشتان نمی آید این طور نیست؟ تنها یک احساس برای مصرف کنندگان در هنگام مواجه با این بسته های بسته وجود دارد ، “خشم بسته بندی”. تجربه کردن آن جالب نیست. حتی اگر شما یک استاد روانشناسی بازاریابی نیستید، باید کاملاً برایتان واضح باشد که ایجاد احساس خشم مشتریان برای شما به معنای از دست دادن آن ها است.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
تمایز ها
سعی کنید هیچ گاه از رقبایتان تقلید های غیر حرفه ای نکنید، دلیلی ندارد بسته بندی کیک شما دقیقا شبیه به بسته بندی کیک شرکت B باشد، خلاق باشید، با رعایت این منطق ، به راحتی می توان فهمید که بسته بندی کاملا یکسان چگونه می تواند برای فروش محصول شما مشکل ایجاد کند. از طرح هایی که خیلی شبیه هم هستند پرهیز کنید. طراحی بسته بندی یک ابزار فروش مهم است. اطمینان حاصل کنید که بسته بندی شما باعث ایجاد تصور درست در مصرف کنندگان می شود.
بازدیدها: 140
دیدگاه ها