بهترین آرم های تجاری تلاش می کنند تا به عنوان کارت تلفن یک نام تجاری ، چهره آن ، نحوه استقبال و تعامل با جهان عمل کنند. خواه قصد راه اندازی یک فعالیت کاملاً جدید تجاری را داشته باشید و یا اینکه در حال بازتولید مجدد مشاغل موجود باشید ، آرم کسب و کار شما باید در توسعه طراحی جلو و مرکز باشد.
ممکن است فکر کنید که کسب و کار شما برای بهره مندی از یک آرم طراحی شده به صورت حرفه ای بسیار کوچک است ، اما هر کسب و کاری بدون توجه به اندازه آن به یک آرم با ظاهر زیبا احتیاج دارد. آرم شما یکی از اجزای اصلی مارک تجاری شما است. این اولین برداشت خوب شما است و اگر به خوبی انجام شود ، آرم شما در سالهای آینده در خط مقدم موفقیت کسب و کار کوچک شما خواهد بود – بنابراین ارزش سرمایه گذاری را دارد.
آیا آماده دیدن روشهای متفاوت تجارتی شما در بین مردم هستید؟ در این مقاله شما را با ملاحظات اصلی آشنا خواهیم کرد و بهترین ایده های آرم تجاری را برای الهام بخشیدن به شما نشان خواهیم داد.
۵ مرحله برای طراحی آرم بی نقص تجاری
هنگامی که در حال طراحی آرم تجاری خود هستید ، پیروی از این دستور می تواند نظم بخشیدن به نظم را بسیار آسان کند:
نام تجاری و هویت خود را مشخص کنید
نوع آرم را انتخاب کنید
سبک آرم را انتخاب کنید
با توجه به پالت رنگ ، اشکال ، تصاویر ، قلم ، شکل ظاهری برند خود را مشخص کنید
با استفاده از عناصر بصری که شناسایی کرده اید ، آرم را طراحی کنید
برای اینکه بتوانید در مورد انواع مختلف آرم ها و سبک های مختلفی که می توانید هنگام ایجاد آرم کسب و کار خود انتخاب کنید ، ایده ای ارائه دهیم ، همه آن را در زیر خلاصه کردیم.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۳۰ لوگوی سازمان های غیردولتی و خیریه ای
راهنمای سریع انواع آرم برای مشاغل
هفت نوع آرم منحصر به فرد وجود دارد. هنگامی که در مرحله ایجاد یک آرم تجاری هستید ، درک این نوع مکان عالی برای شروع است.
آرم های طلسم ، همانطور که از نامشان پیداست ، آرم هایی با طلسم هستند. به آرم وندی یا آرم میشلن فکر کنید. در هر دو ، یک شخصیت دوستانه و قابل دسترسی نقطه کانونی آرم است. برای مارک های دوستدار خانواده ، مارک های سرگرمی مانند تیم های ورزشی و مارک هایی که تعامل عمومی زیادی با مخاطبان خود دارند ، یک طلسم یک امر ضروری است. یک آرم طلسم ، طلسم را به چهره عمومی شرکت تبدیل می کند.
آرم های Wordmark کلماتی هستند که به آرم تبدیل می شوند. چند مثال معروف شامل Google ، MasterCard و ebay است. یک نشان کلمه ای می تواند نام مارک شما را فوراً قابل شناسایی کند ، که آن را به یک انتخاب مناسب برای کسب و کار با یک نام جذاب و منحصر به فرد تبدیل می کند.
آرم های Lettermark که با نام های آرم مونوگرام نیز شناخته می شوند ، مشابه آرم های wordmark هستند. تفاوت در این است که به جای تبدیل نام مارک به یک آرم ، یک علامت ابتدایی آن را به یک تبدیل می کند. این نوع آرم در صورتی کار می کند که نام تجاری شما کاملاً لبریز باشد ، مانند اداره ملی هوانوردی و فضا ، معروف به ناسا.
آرم های آرم ، آرم هایی هستند که توسط نوعی نشان یا شکل طراحی شده اند. این آرم ها نشانه های طراحی خود را از مهر و موم های سنتی می گیرند ، اما لازم نیست که خسته کننده باشند. هارلی دیویدسون و استارباکس دو نشان معروف هستند. این نوع آرم برای هر برندی که اعتبار را بخشی از هویت خود می کند کار می کند ، خواه این اعتبار به معنای تثبیت شده ، سنتی باشد یا اعتبار بهترین بودن در صنعت آن.
آرم های تصویری آرم هایی هستند که یک تصویر ، اما نه لزوما یک طلسم ، نقطه کانونی خود می کنند. این تصویر را می توان از روی یک موجود زنده مانند یک حیوان الگو گرفت ، اما تفاوت در اینجا است: با یک آرم طلسم ، آن حیوان دارای نام ، صدا و شخصیت است. با یک آرم تصویری ، این یک تصویر ثابت است ، مانند پاندا WWF یا خمیر آرم MLB. یک آرم تصویری نیز می تواند یک شی باشد ، مانند Apple’s apple.
آرم های انتزاعی از نظر تمرکز بر روی یک گرافیک شبیه به آرم های تصویری هستند. اما به جای یک تصویر قابل تشخیص ، یک آرم انتزاعی دارای یک شکل انتزاعی است. در بسیاری از موارد ، اما نه در همه موارد ، یک آرم انتزاعی از چیزی مربوط به نام تجاری گرفته شده است ، مانند آرم Spotify که نشان دهنده امواج صوتی است.
سپس آرم های ترکیبی وجود دارد. این آرم ها دو یا چند سبک دارند و آنها را ترکیب می کنند. یکی از نمونه های معروف ، آرم Burger King است که یک علامت کلمه را با یک تصویر انتزاعی از یک همبرگر ترکیب می کند.
سبک های برتر آرم برای مشاغل بزرگ و کوچک
پس از یافتن نوع مناسب آرم برای مشاغل خود ، باید به سبک آرم بسنده کنید
هر یک از انواع لوگوهای فوق را می توان به سبک خاصی طراحی کرد. به عنوان مثال ، یک علامت کلمه را می توان با یک قلم حلقوی ، نامتقارن که مانند دست خط است ، نوشت ، یا می توان آن را با فونت پیچیده و تزئینی نوشت که در خانه احساس زیبایی در طلا در یک دعوت نامه فانتزی داشته باشد. یا می توان آن را با یک قلم “تکنیکی” مسدود ، رو به جلو نوشت.
انتخاب سبک مناسب برای آرم شما به برند و مشتریانی که برند شما جذب می کند بستگی دارد. در اینجا چند ایده عالی برای آرم تجاری در محبوب ترین سبک ها آورده شده است:
آرم های تجاری مصور
یک آرم مصور دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: آرمی که به نظر می رسد با دست ترسیم شده است.
آرم های مصور می توانند در چند جهت مختلف حرکت کنند. آنها می توانند ساده و مینیمالیستی باشند و فقط با چند خط تصویری ایجاد کنند. یا می توانند بسیار دقیق باشند ، بافت های غنی و شخصیت های جذاب ایجاد کنند. غالباً ، این نوع آرم ها دارای یک احساس آلی داخلی و گیاهی هستند که باعث می شود آنها برای هر حرفه ای در مقیاس کوچک و صنعتگری مناسب باشند. ویژگی مشترک در اینجا این است که به نظر می رسد آنها بیش از اینکه روی صفحه باشند روی کاغذ کشیده شده اند.
روش های مختلفی برای طراحی یک آرم مصور وجود دارد. RotTed با طراحی آبرنگ در آرم Les Arteres ، به درخت عمق بخشید.
اغلب ، نشان داده شده انتخاب اصلی برای آرم های کسب و کار کوچک است ، زیرا دارای احساسی است که خودتان انجام می دهید و از زمین ساخته شده است. این یک گزینه عالی برای شرکت های نوپا و مشاغل کوچک و جامعه با محوریت آجر و ملات است.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۱۰ طرح قدرتمند لوگو با نام تجاری لوکس
آرم های تجاری مینیمالیستی
مینیمالیسم یکی از آن گرایش هایی است که هرگز محبوب نیست. گرایش های مینیمالیستی تکامل یافته و در کانون توجهات قرار می گیرند ، اما مینیمالیسم به عنوان یک مفهوم همچنان در بین طراحان لوگو محبوب است زیرا می تواند به هر برندی جلوه ای ساده و تمیز بدهد.
هر نوع آرم می تواند یک آرم مینیمالیستی باشد ، و این سبک به ویژه برای مارک هایی که آرم های کلمات یا علامت های تجاری را انتخاب می کنند بسیار مناسب است. به این دلیل که وقتی فقط روی یک کلمه یا چند حرف تمرکز داشته باشید ، ساده نگه داشتن تصویر کلی آسان است. اما شما همچنین می توانید یک لوگوی مینیمالیستی تصویری یا انتزاعی ایجاد کنید – مینیمالیسم و تصاویر انتزاعی اغلب دست به دست هم می دهند زیرا تصاویر انتزاعی اغلب با تقطیر یک تصویر پیچیده تر به شکل های اصلی یا عناصر آن ایجاد می شوند ، مانند چگونگی تبدیل سیندرریک به خرس قطبی به یک طرح کلی هندسی در طراحی آرم خود برای مشاوران Arcas تبدیل کنید.
آرم های مینیمالیستی شخصیتی و تجاری اغلب سبک انتخاب مارک های لوکس هستند. کمتر با لوگوی مینیمالیستی بیشتر همراه است ، همانطور که جوهر svart با آرم هندسی طلایی و سیاه خود برای Tandm نشان می دهد.
آرم های تجاری الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل
چند روش مختلف برای انجام یکپارچهسازی با سیستمعامل وجود دارد. برای ظاهری فوق العاده قدیمی مدرسه می توانید با یک آرم حروف چاپی دو رنگ بروید ، یا می توانید کمی قدیمی تر با یک ظاهر دمدمی و رنگارنگ میانه قرن بروید. این واقعاً به موضوع برند شما بستگی دارد. فقط مطمئن شوید که اگر تصمیم دارید یکپارچهسازی با سیستمعامل انجام دهید ، این کار را به درستی انجام می دهید – جهان به لوگوی نشان سیاه و سفید دیگری با حروف اول بین فلش های ضربدری احتیاج ندارد (مگر اینکه بخواهید برای یک نگاه پرنعمت ۲۰۱۲ به آن نگاه کنید ، در این صورت ، احتمالاً بهترین صبر برای چند سال)
اگر یک کسب و کار مستقر در جامعه خود باشید یا اگر از خط حافظه خارج شوید ، آرم های یکپارچه با Retro می توانند عالی باشند ، مانند فروشنده عتیقه جات یا تختخواب و صبحانه خود را از خانه ای در ویکتوریا تهیه کنید. آرم های تجاری به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز یک انتخاب عالی برای یک برند دمدمی مزاج یا بی احترامی است.
همچنین روش های مختلفی برای بدست آوردن ظاهری الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل وجود دارد. یکی این است که با یک پالت رنگی روبرو شوید که احساس می کند مربوط به دوره دیگری است ، مانند این که این آرم در نشان خود برای Atomic Media انجام می دهد. اگرچه پالت رنگی با رنگ زمین فقط بخشی از بسته یکپارچهسازی با سیستمعامل است. برای تکمیل این نگاه ، thisisremedy با نمادی با یک شکل انتزاعی سر یادآور آرم PBS برای نسخه اصلی و یک نسخه علامت گذاری کلمه بود که در خانه در یک متل گوگوی شیطانی اواسط قرن احساس می کند.
روش جالب دیگر برای ایجاد یک آرم الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستمعامل ، ایجاد شخصیتی است که به نظر می رسد مانند یک فیلم یا کارتون قدیمی خارج شده اند ، مانند آناستازیا S. در آرم خود برای Big Shot Coffee House.
آرم های تجاری مدرن
اگر یک آرم الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل کاملاً مخالف چیزی است که شما دنبال آن هستید ، با یک آرم مدرن همراه شوید. آرم های مدرن اغلب از عناصر طراحی سه بعدی و انتزاعی استفاده می کنند تا احساسی پیشرفته و آینده نگرانه ایجاد کنند. این نوع آرمها اگر شما یک شرکت نوپا در زمینه فناوری باشید ، با هدف جلب نظر جمعیتی جوان تر یا اگر کسب و کار شما مبتنی بر پذیرش فن آوری ها و فرآیندهای جدید باشد ، مانند یک کار تمیزکاری که ضد عفونی کننده نور آبی در زرادخانه خود است ، این ایده عالی است.
به طور کلی ، اگر به دنبال یک آرم مدرن هستید ، یک آرم به سبک آرم نیست. نشان های آرم معمولاً احساس می کنند که از قرن ها قبل وجود داشته اند و نهادهای دیرینه را نشان می دهند – و چمدانی که همراه آنها می آید ، مانند سیاست ها و سنت های محدودکننده ای که واقعاً متناسب با دنیای مدرن ما نیست. اما اگر استراتژیک هستید ، ممکن است به یک آرم آرم نمایی مدرن بدهید. Neatlines این کار را در آرم خود برای Brasserie du Bayou با استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها و تصویرگری یک صحنه ، به جای یک تاج انجام داد.
اگر یک آرم تصویری یا انتزاعی انجام دهید ، بیرون کشیدن یک آرم مدرن آسان تر است. اشکال هندسی ، خطوط واضح و تصاویر ساده و انتزاعی همگی از مشخصه های طراحی مدرن هستند. اگر مدرن می شوید ، اینها همیشه انتخاب های عالی هستند – مانند گرادیان ها ، فلزات و نئون ها.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۱۱ ایده منحصر به فرد برندسازی که در سال ۲۰۲۱ باید لحاظ شود
آرم های تجاری طلسم
این دسته کمی با سایرین متفاوت است زیرا یک آرم طلسم همچنین می تواند الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل ، مینیمالیستی ، مدرن باشد یا به سبکی کشیده شود که مانند یک تصویر کتاب احساس شود. اما لازم نیست و از آنجا که طلسم راهی موثر برای صاحبان مشاغل کوچک برای چهره های دوستانه به مارک هایشان است ، ما دسته بندی خاص خود را به آنها می دهیم.
آرم های طلسم برای مشاغل سرگرم کننده و دوستانه مانند کامیون های بستنی ، فروشگاه های لباس کودک و مهد کودک های سگی بهترین عملکرد را دارند. اگر در نظر دارید یک آرم طلسم داشته باشید ، با تعیین اینکه چه کسی طلسم شما است شروع کنید. آیا تجارت شما به بهترین وجه با یک گاوباز گشاد چشم باز ، مشاهده می شود یا توصیف آن به عنوان یک ربات سریع و نرم ، روی چرخ دقیق تر است؟ هنگامی که شخصیت برند خود را به یک شخصیت تبدیل کردید ، می توانید یک آرم طلسم ایجاد کنید که احساس واقعی شما باشد.
اگر طلسم شما منحصر به فرد باشد ، نام تجاری شما به یاد ماندنی خواهد شد. به این فکر کنید ، آیا شما به راحتی به خاطر می آورید که یک مغازه vape shop با مارمولکی به ظاهر عمومی در آرم آن داشته باشید ، یا یکی با مارمولک steampunk مانند بینی Aga Ochoco که برای Vapor Grande طراحی شده است از بینی شما را نگاه می کند؟
ما می دانیم کدام یک را به یاد می آوریم
با یک آرم برجسته ، تجارت خود را به سطح دیگری برسانید
هنگامی که تجارت شما مستقیماً با مشتریان ایده آل شما ارتباط برقرار می کند ، فروش بیشتری ، مراجعه بیشتر و در نهایت سود بیشتر خواهید داشت. آماده سرمایه گذاری هستید که نتیجه شما را می دهد؟ با یک طراح حرفه ای از سیستم عامل ما کار کنید تا آرم دریافت کنید که مشتریان بیشتری را به درب منزل شما (و وب سایت شما!) بیاورد
بازدیدها: 93
دیدگاه ها