لوگوهای خیریه خیلی جذاب طراحی شده اند که این طراحی اولین قدم برای برجسته سازی شما در میان جمعیت و برقراری ارتباط با اهدا کنندگان و حامیان محسوب می شود.
هدف اصلی لوگو خیریه شما انتقال رسالت و اهداف سازمان شماست. این عمل باید با هویت بصری شما همسو باشد تا افراد را مجبور به انجام کار مورد علاقه ی شما، بکند. بهترین لوگوهای سازمان های غیردولتی نیز از نظر زیبایی شناسی، بی انتها و قابل استفاده در چندین رسانه مانند رسانه های اجتماعی یا نامه های جمع آوری کمکهای مالی هستند. اگر لوگو شما به ظاهرجدیدی نیاز داشته باشد، یا در حال راه اندازی یک سازمان غیرانتفاعی جدید باشید،ما دراین مقاله نمونه هایی را برای دسته های مختلف خدمات غیرانتفاعی جمع آوری کرده ایم تا از آنها برای طراحی جدید خودتان استفاده کنید.
برندهای خیریه ای و دلیل کارکرد آنها
YMCA در سال ۲۰۱۰ به یک لوگو ساده تراما قابل شناسایی تغییر نام داد. این خیریه با داشتن بیش از ۲۷۰۰ مکان در ایالات متحده، با استفاده از ظاهررنگ خاص خود، بسیاری از مشتریان و افراد را برای مشارکت و انجام فعالیت های خیریه ای سوق می دهد. رنگ های شاد و روشن، رسالت توسعه همکاری های غیرانتفاعی توسط جوانان، زندگی سالم و مسئولیت اجتماعی را منتقل می کنند.
لوگوهای خیریه : صندوق جهانی حیات وحش
WWF قابل شناسایی ترین لوگوهای تصویری غیرانتفاعی است، جایی که آنها از یک تصویر به عنوان نقطه کانونی خود استفاده می کنند. آنها از پالت رنگی تک رنگ و بسیار سازگارکه به راحتی می توان از آن در چندین محیط استفاده کرد، بهره می برند. فضای مثبت با رنگ سیاه به اندازه کافی تعریف کننده ی کار و فعالیت های آنان است، به طوری که چشم بیننده می تواند بقیه شکل را کامل و پاندا را دریک لحظه تشخیص دهد. شکل پاندای بسیارزیبا باعث می شود تا مأموریت بنیاد در حفظ حیات وحش و طبیعت مورد توجه قرار گیرد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۱۰ طرح قدرتمند لوگو با نام تجاری لوکس
لوگوهای خیریه : بنیاد و خیریه ی هپی هیپی
این لوگوی خیریه بسیارهیجان انگیز و سرگرم کننده است و به نوعی نشاندهنده ی صورتک تغییر یافته مارک مایلی سایرس است که مخاطبان جوان را درگیر خود می کند. این برند به وضوح مأموریت غیرانتفاعی او را برای مبارزه با بی عدالتی، جوانان بی خانمان و سایر جمعیت های آسیب پذیرکه درگیر هستند، منتقل می کند.
لوگوهای خیریه : مجموعه گالری های فضایی
مجموعه گالری های فضایی با نام اختصاری ASG یک فضای نمایشگاهی و نمایشی بصورت غیرانتفاعی توسط هنرمندان است که در غرب اوکلند به کاوش و ارائه آثار اختصاص دارد. آنها از یک طرح علامت گذاری استفاده کردند که حروف اولیه نام آنها به یک لوگو تبدیل شد. قسمت جالب این لوگو این است که طراحی آنها برای به روزرسانی ها یا پیام های مختلف در فضای مثبت و منفی به راحتی قابل انطباق هستند، همچنین با استفاده از برچسب مشهورشان یعنی غیرقابل تصوربودن، طراحی هوشمندانه ای برای برچسب های خود ارائه دادند.
لوگوهای خیریه : غذارسانی درآمریکا
لوگو این خیریه بسیار ساده، موثرو از نظرزیبایی شناسی بسیار چشم نواز است. در این لوگو در کلمه ی غذا دادن، کلمه ی آی که به معنی من است با شکل گندم به نمایش درآمده است که به سرعت پیام غذارسانی و مأموریت خیریه را برای رفع گرسنگی در سراسر کشورآمریکا را منتقل می کند. لوگویی که مستقیماً به اصل موضوع اشاره دارد.
لوگوهای خیریه : بنیاد سنت آنتونی
لوگو بنیاد سنت آنتونی دارای طراحی بی انتهایی است که رسالت و تاریخچه آنرا منتقل می کند. آنها ازلوگویی به شکل نمادین استفاده می کنند که با نشان طراحی شده و بخش تاریخی آن خبرازهویتش را منتقل می کند. ماموریت این مجموعه تغذیه، بهبود، پناه دادن، لباس پوشیدن و بالا بردن روحیه افراد نیازمند در سانفرانسیسکو است.گفتنی است که بعنوان یک لوگو ساده، به راحتی قابل انعطاف است. به عنوان مثال، با اعتراضات سیاه پوستان، آنها توانستند به راحتی رنگ لوگو خود را به سیاه تغییردهند و پیام های حمایت از جامعه سیاه پوستان را در مبارزه برای بی عدالتی به اشتراک بگذارند.
لوگوهای خیریه : آب خیریه ای
خیریه آب یک طراحی زیبا و مدرن است که رسماً رسالت آنها در آوردن آب آشامیدنی پاک و سالم برای مردم کشورهای در حال توسعه را نشان می دهد. این خیریه از تصویر کوزه آب به عنوان یک تصویر کانونی و علامت کلمه خیریه: آب استفاده کرده است.
لوگوهای خیریه : خیریه جوانان شهر
این خیریه یک طراحی رنگارنگ دارد که ازکودکان، نوجوانان و جوانان در دادگستری سانفرانسیسکو پشتیبانی می کند و خدماتی را ارائه می دهد که باعث ثبات، رشد شخصی و موفقیت دردرازمدت آنها می شود. پیکان موجود دراین لوگو به وضوح عملکردشان را نشان می دهد، که بمعنی ساختن آینده و خانه ای برای آنان است.
باشگاه های دختران و پسران آمریکا
لوگوی باشگاه های دختران و پسران آمریکا از طراحی ساده و در عین حال متمایز استفاده می کند. لوگو آنها نمادی منحصر به فرد و ایده بزرگی را به شکل جالبی منتقل می کند. طراحی کلوپ پسران و دختران کنایه از دست در دست داشتن به معنای حمایت یا راهنمایی است که مأموریت آنها این است که جوانان را قادر می سازند تا به عنوان شهروندانی با بهره وری، مراقبت و مسئولیت پذیری، ازتوانایی بالقوه خود برخوردار شوند. با ۴،۳۰۰ کلوب در سراسر آمریکا، همه از طراحی لوگوی یکسانی استفاده می کنند.
لوگوهای خیریه : بنیاد سوا
لوگوی پایه سوا با دو چشم، ماموریت آنها را در طراحی نشان می دهد.این کلمه، یک کلمه سانسکریت به معنای خدمت فداکارانه به دیگران است. آنها یک سازمان مراقبت از چشم غیرانتفاعی جهانی هستند که برای حفظ و بازیابی بینایی با جوامع محلی همکاری می کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: برترین مهارت های طراحان لوگو موفق
لوگوهای های خیریه ای الهام بخش
استفاده از رنگ سبز
سازمانهایی که از محیط زیست حمایت می کنند، اغلب دارای لوگوهای غیرانتفاعی با نمادهای درختان، آب یا حیوانات هستند و از رنگهای طبیعی مانند سبز، آبی یا قهوه ای استفاده می کنند. این امر بلافاصله ارتباطی با طبیعت ایجاد می کند که وصف ناپذیرند.
طرحی رنگارنگ و پایدار توسط دوسان کلپیچ
مرغ مگس خوار
طراحی مدرن و هندسی برای یک پایه محیطی توسط tgolub
برگها و دست نماد امید به محیط توسط مایوری
مثبت اندیش بودن
استفاده از نگاره های حیوانات یک روش عالی برای ساده نگه داشتن لوگو شماست.
یک طراحی آرم حیات وحش زیبا با استفاده از فضای منفی توسط Cross the Lime
طراحی لوگو با سگ کوچولو توسط cioby
الهام گیری از رنگ ها
بهتر است هنگام طراحی لوگو خود، معانی رنگها را نیز در نظر بگیرید. آبی و زرد رنگهای رایج عدالت اجتماعی و اسکان لوگوهای سازمان های غیر دولتی هستند. آبی رنگ صلح و خرد و زرد نمادی از خوش بینی است. قرمز یک انتخاب عالی برای ابراز علاقه و عشق محسوب می شود.
طرحی گرم توسط Tevita
این لوگوبا دستهای بهم پیوسته، میهن پرستی توسط ایان داگلاس را نشان می دهد.
طراحی مدرن و پیچیده لوگوعدالت اجتماعی توسط آرتمین
استفاده از لوگوهای آزمایشی Ace
این لوگو زندگی مسالمت آمیز را برای سالمندان را به تصویر می کشد.
یک طراحی پراز جنب و جوش و انتزاعی با مجموعه ای از آپشن های افراد ساده توسط ORANGGO
بنیاد حمایت از کودکان توسط EvgenYurevich
طراحی پشتیبانی استیم توسط آنا گراد
شاید این مطلب را نیز بپسندید: تکنیک های برتر طراحی لوگو در سال ۲۰۲۰
داشتن خلاقیت
لوگو های بنیاد فرهنگی و هنری اغلب رنگارنگ هستند و معمولاً شامل نمادهایی از موسیقی یا هنر برای انتقال رسالت خود استفاده می کنند. لوگوهای خیریه با اشکال و طرح های انتزاعی می توانند راه حل مناسبی برای این نوع تفکرات باشند.
لوگو جذاب با شکل حرف و رنگهای سرگرم کننده توسط halofajar
این طراحی هوشمندانه ترکیبی از حروف اولیه CCG، عشق و موسیقی توسط Arthean است.
پشتیبانی غذایی
درلوگوهای خیریه ای که موجب تغذیه سالم یا دسترسی به غذا می شوند اغلب از نمادهایی مثل میوه ها و سبزیجات یا وسایل آشپزخانه مانند کاسه های آش وسوپ استفاده می شود. مزارع غالباً از رنگهای سبز طبیعی با تمرکز روی نمادها برای رشد یا کاشت استفاده می کنند، در حالی که برای آشپزخانه ها و سایر لوگوهای خیریه مرتبط با مواد غذایی با رنگ های گرمتر و تصاویر خانگی می توان تصاویری خیره و جذاب را خلق کرد.
طرحی که می تواند برای آشپزخانه استفاده شود
لوگوی شگفت انگیز برای یک برنامه ی خاص به نام مزرعه به مدرسه توسط JanaKah
لوگویی برای باغبانی پایدار به عنوان یک عمل عاشقانه توسط Musique
قدرت لوگو های بزرگ و خیریهای را دست کم نگیرید، آنها می توانند سرمایه ای بی بدیل برای سازمان شما باشند. یک لوگوجذاب و خلاقانه می تواند توجه طرفداران جدید را به خود جلب و پیام شما را به خانه ی آنها انتقال دهد.
بازدیدها: 1127
دیدگاه ها