طراحی کارت های ویزیت موفق درهنگام معرفی نام تجاری شما به مشتریان جدید یا مخاطبین حس شخصیت، اعتماد و حرفه ای بودن را ارائه می دهد. بنابراین انتخاب یک کارت ویزیت پویا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله به جالب ترین ترندهای کارت های تجاری سال ۲۰۲۱ برای بازاریابی اشاره کرده ایم:
ترندهای کسب و کاربرای سال ۲۰۲۱
۱٫ شفافیت وعمرمفید کارتهای ویزیت
۲٫ شیب و مختصات رنگارنگ خیره کننده در زمینه های تاریک
۳٫ استفاده از بارکدهای مخصوص QR
۴٫ متن بزرگ برای یک تصویر بزرگ
۵٫ برش های هوشمندانه، پیچیده و زیبا
۶٫ غیرمنتظره بودن و تنظیم متن های غیر متعارف
۷٫ هماهنگی و ترکیب روش و راههای رنگی
۸٫ طرح های هندسی هوشمند
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۲۱ نکته برای ایجاد کارت ویزیت های خیره کننده
۱٫ شفافیت وعمرمفید کارتهای ویزیت
کارت های ویزیت کسب و کار شفاف هستند و اغلب این کارت ها با تکنولوژی بالا، مانند کلید های یک سفینه فضایی حس پرواز را به شما می دهند.
یکی ازنکات قابل توجه در این کارت ها که بسیاری از این طرح ها مشترک هستند، عناصر مبهم مانند متن و گرافیک است. هر کارتی می تواند از نظر شفافیت به دو قسمت تقسیم شود: بعضی از آنها تا حدی مبهم، در حالی که بخش دیگری ازشفافیت و گویایی بالایی برخوردارند. این عمل یک پس زمینه بصری جذابی را ایجاد می کند که نام شرکت بسیار چشمگیر به نظر بیاید.
۲٫ شیب و مختصات رنگارنگ خیره کننده در زمینه های تاریک
در سال ۲۰۲۱، یکی از برجسته ترین ترندهای کارت ویزیت استفاده مخلوطی از اشکالهای های شبکه ای در زمینه ایی تاریک با چندین شیب مختلف و رنگارنگ است.
استفاده از چندین خطوط در زمسنه ای سیاه رنگ آنها را پویاترجلوه می دهند که جریان دارند، به مانند ایجاد یک فضایی که مانند امواج نوراحساس می شود. با شیب دادن به طراحی، این طرح ها به طور مداوم احساس می شوند که هیچ حد و مرزی ندارند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: سبک های موفق در طراحی کارت ویزیت
۳٫ استفاده از بارکد مخصوص QR
استفاده از این بارکدهای QR هیچ ابزار جدیدی به شمار نمی آیند، اما آنها یکی از ترندهای کارت ویزیت جدید کسب و کار شما در سال ۲۰۲۱ محسوب می شوند.
استفاده از بارکدها کار شما را بسیار قدرتمند می کند. حضور یک بارکد QR موثر،یک انتقال بدون مرز را بین یک دیدن لحظه ای و چشمی با یک اتصال دیجیتالی ایجاد می کند.
۴٫ متن بزرگ برای یک تصویر بزرگ
یکی دیگر از ترند های بزرگ سال جاری برای کارت های ویزیت، به شکل طرح هایی هستند که قرار دادن متن بزرگ درمرکز کارت است. در این طرح ها، متن ها طراحی می شوند.
۵٫ برش های هوشمندانه، پیچیده و زیبا
اگر شما در حال کسب و کارهستید، حتی برای یک مدت زمان کوتاه، احتمالا دسته دسته کارت های ویزیتی را از تمام فروشندگان بالقوه، شرکا، مشتریان و پیمانکاران که طی سالها ملاقات کرده اید، دریافت کرده اید، که به احتمال خیلی زیاد همه ی آنها ازاشکال مستطیلی استفاده کرده اند.
با این حال احتمالا این برش ها بیشترین چشم انداز کسب و کارهای تجاری را شامل می شوند، که شامل تعداد کمی از نوآوری های انتزاعی و نمادین است. این برش ها در واقع نشاندهنده ی ویژگی کارت ویزیت شما برروی یک برگ از کارت است که با رویه ای دیگر از نام و نشان تجاری شما محافظت کرده و درعین حال قابلیت حرکت هم دارد.
۶٫ غیره منتظره بودن و تنظیم متن های غیر متعارف
یکی از ترند کارت های مورد علاقه مخاطبین برای سال جدید، استفاده از متن روی کارت است. به طور معمول دیگر فقط ازچپ به راست نوشته نمی شوند واین کاردر همه جای فضای کارت حتی در لبه های آن هم استفاده می شود. فقط به یاد داشته باشید که درهنگام استفاده از متون زیاده روی نکنید که این کار باعث خستگی مخاطبین و از دست دادن آنها می شود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی کارت ویزیت جذاب
۷٫ هماهنگی و ترکیب روش و راههای رنگی
دقیقا چه چیزی هماهنگی بین روش های رنگی را ایجاد می کند؟ این به معنای نسخه های متعدد و هماهنگ شده ی رنگی از همان کارت ویزیت شما است. بنابراین، پالت رنگ نام تجاری خود را به رنگ سبز، خاکستری تیره و ذغالی انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که رنگ های خود را به سادگی انتخاب و تغییرات مختلف را اعمال کنید.
۸٫ طرح های هندسی هوشمند
طرح های هندسی در سال ۲۰۲۱ نه فقط در کارت های ویزیت، بلکه بر روی پوشش کتاب، بسته بندی محصول، لوگوها و بسیاری از انواع مختلف طراحی دیده می شوند. این طرح ها ازدقت و پیچیدگی و الگوهای تکراری که دارای تقارن هستند برخوردارند که این ویژگی خود را مدیون فناوری هوشمندانه است.
بازدیدها: 242
دیدگاه ها