چیزی که من می خواهم کسی قبل از تبدیل شدن به یک طراح گرافیک به من بگوید …
شما می توانستید از معامله های بد اجتناب کنید، بیشتر از دردسر دور نگه داشته شده و شاید کمی سریعتر به تصمیمات زندگی برسید. اگرچه یک ماشین زمان در حال حاضر تقریباً دور از دسترس نیست، شما می توانید بهترین کار بعدی را برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک داشته باشید – بدون هیچ گونه خطری از اثرات فاجعه بار مسافرت در زمان!
اگر مدرک طراحی گرافیک را در نظر دارید، چرا کمی بیشتر به آینده نگاه نکنید تا اطمینان حاصل کنید که در یک حرفه عالی سرمایه گذاری هوشمندانه انجام می دهید؟ ما در زمینه طراحی گرافیک متخصصان را گردآوری کرده ایم تا قبل از ورود به این زمینه برخی از مواردی را که آرزو می کردند آنها را بشناسند به اشتراک بگذاریم. و فقط برای آسان کردن کارها، ما اطلاعات را در یک لیست مفید جمع آوری کرده ایم.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
من قبل از اینکه یک طراح گرافیک شوم، کاش کسی به من می گفت …
قبل از شیرجه رفتن به حرفه طراحی گرافیک، حداقل باید از موارد زیر آگاهی داشته باشید:
کار خسته کننده بخشی از هیجان است
مشاغل مبتنی بر خلاقیت به حرفه ای ها این فرصت را می دهد که توانایی های هنری خود را برای یک کار روزانه به کار گیرند، اما این بدان معنا نیست که شما همواره به آنچه می خواهید تبدیل کنید. ناتالی داونی، طراح ارشد Duckpin می گوید: “یک طراح گرافیک حرفه ای فقط به همان اندازه کار می کنید که مشاغل خسته کننده را خسته می کنید، زیرا ساخت مارک های جالب و خلاقانه ای نیز می طلبد.”
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل دوم )
“شما همیشه نمی خواهید روی پروژه هایی جالب و سرگرم کننده کار کنید، اما [کار کمتر هیجان انگیز] بخش عظیمی از کار است که در ابتدا بعضی ها شگفت آور می شوند.” وقتی مشتری، مشتری یا شرکت شخصی شما به شما یک پروژه می دهند اولویت شما معمولاً اهداف آنها قبل از خود شما است. در حالت ایده آل، این دو اغلب جمع می شوند. اما داونی می گوید خستگی ناپذیری به اندازه سایر مشاغل بخشی از طراحی گرافیک است.
“و با این وجود، دیدن کارهای هنری شما در جهان باعث می شود که همه روزهای نه چندان پر زرق و برق ارزش آن را داشته باشند.”
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
در همکاری بزرگ باشید
احساس راحتی در مورد طرح ها یا ایده های خود احساس راحتی می کنید. اما وقتی به عنوان یک طراح گرافیک کار می کنید، همکاری با دیگران بخش بزرگی از کار است. همیشه وقتی متغیرهای بیشتری وجود دارد که با اضافه کردن افراد بیشتری به کارهایی که می خواهید انجام دهید اضافه کنید، اما داونی می گوید کار تیمی می تواند بخش بسیار شایسته ای از نقش باشد.
داونی می گوید: “همکاری یکی از جنبه های شرکت طراحی محیط بود که من عاشق آن شدم.” “عضویت در یک تیم و کار روی پروژه ها در کنار هم، شما را به چالش می کشد تا به طور متفاوتی به مسائل نگاه کنید و تقریباً همیشه منجر به مفاهیم قوی تر می شوید.”
هر طراح برای هر پروژه مناسب نیست
شاوانا پیندر، مدیر تیم خلاق در Geek Powered Studios، می گوید: “من به این زمینه رفتم که فکر می کنم یک طراح عالی می تواند برای هر کسی در نهایت یک چیزی ایجاد کند.” وی گفت: “هنگامی که در واقعیت هستید، جفت شدن مشتری و طراح تقریباً مانند هر رابطه نزدیک دیگر است. سبک ها، مزاج و ارزش ها باید مکمل یکدیگر باشند. ”
اگرچه ممکن است همیشه گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نکنید، تلاش برای برقراری ارتباط با مفاهیم بزرگ تصویر در همان ابتدا با مشتری ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پروژه را انتخاب کنید. پیندر می گوید: “من به اصرار مشتری چندین قطعه ایجاد کرده ام که هرگز آنچه را که ساخته ام را تبلیغ نمی کنم.”
“این بهتر است برای همه – و بسیار لذت بخش تر – وقتی که شما و مشتری در طول موج یکسان هستید.”
انتظارات همیشه واقع بینانه نیستند
شما می دانید چه مدت یک پروژه ممکن است طول بکشد مانند طراحی کاتالوگ – تمام مراحل بین تصور و اجرای. شما می دانید که چگونه انتخاب طراحی در یک محصول نهایی بازی می شود و تاثیر زیبایی شناسی چه تأثیراتی خواهد داشت. مشتری، رئیس یا مشتری شما لزوماً این موارد را نمی داند.
داونی می گوید: “من از انتظارات غیرواقعی مشتریان” شگفت زده شدم. ” “این که آیا آن یک بودجه تکان دهنده و کم هزینه است یا مهلت غیر منطقی، آماده یک راه حل است.” داونی توضیح می دهد که بعضی وقت ها قربانی می کنید و بعضی اوقات برای برقراری یک رابطه طراحی سالم تر به عقب رانده می شوید. اما همانطور که حرفه ای که طراحی را درک می کند و کار را انجام خواهد داد، کار برقراری ارتباط صادقانه با مشتری یا مدیران به شما تعلق می گیرد.
ادامه دارد….
بازدیدها: 24
دیدگاه ها