پوستر، ابزاری برنده
به نظر می رسد در این باره باید بیشتر صحبت کنیم. سوال هایم را دو باره می پرسم، آیا به راستی پوستر، ابزاری برنده است؟ برنده از چه بابتی؟ به برخی از خلاقانه ترین پوسترهایی که در طول زندگی خود دیده اید، بیاندیشید. من می دانم که تعداد انگشت شماری وجود دارد که در مغز شما مانده است. اما جواب سوال اول: بله به راستی پوستر، ابزاری برنده است، اما این شما هستید که انتخاب می کنید این ابزار تا چه حد برنده باشد. چه چیزی باعث می شود پوسترها به یادماندنی باشد؟ صادقانه بگویم، خیلی چیزها نیاز است تا با هماهنگی کامل کار کنند. نکته ای که در فصل اول نیز به آن اشاره شد این است که اگر طراح پوستر خوبی باشید میتوانید در زمینه طراحی کاتالوگ نیز موفق باشید، در قسمت قبلی این داستان هشت مورد را بررسی کردیم، در ادامه به قسمت های هیجان انگیز تری در رابطه با این موضوع می پردازیم.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۹٫یک ایده پوستر خلاق را انتخاب کنید که موضوع را منعکس کند
انتخاب گزینه های طراحی متناسب با ایده، موضوع یا هدف پوستر خلاقیت شما یک اشتباه معمول است که یک طراح تازه کار مرتکب می شود. این اشتباهی است که من در روزهای طراحی اولیه خود مرتکب شدم. یک قلم سرگرم کننده و یک پالت رنگارنگ جلوه مطلوب را نخواهد داشت. و رک و پوست کنده، به یک پوستر به عنوان یک مجری نگاه کنید.
۱۰٫طرح پوستر خود را به نصف تقسیم کنید تا مقابل “قبل” و “بعد”
یک تاکتیک معمول بازاریابی این است که نشان دهد زندگی مشتریان قبل و بعد از خرید محصول شما چگونه است. به تمام تبلیغاتی که در تلویزیون مشاهده می کنید فکر کنید که نشان می دهد زندگی شما به دلیل محصول آنها چگونه خواهد بود (حتی اگر آنها همیشه به شما نمی گویند محصول آنها واقعاً چه کاری انجام می دهد).
همین ایده را می توان در حالی که با یک ایده پوستر خلاق به وجود آمده استفاده کرد.
۱۱٫به دنبال راه های خلاقانه برای گنجاندن عکس های محصول در طراحی پوستر خود باشید
هرکسی که این پوستر محصول را برای Nest ایجاد کرده، کار خارق العاده ای انجام داده است! آنها بی عیب و نقص یک محصول سه بعدی را درست در طراحی پوستر تخت مخلوط کردند. و از همه مهمتر به نظر نمی رسد بیش از حد تبلیغی یا حتی خارج از مکان باشد.
اکنون، شما محصولی را ندارید که بتوانید آن را بی زحمت مثل این در پوستر قرار دهید. اما می توانید از آن به عنوان تصویر پس زمینه یا حتی به عنوان اصلی ترین نقطه کانونی در پوستر خود استفاده کنید. تمام چیزی که طول می کشد کمی خلاقیت اضافی است و این شما را طلایی خواهد کرد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۱۲٫یک پوستر ساده را با اشکال و الگوهای جسورانه ارتقا دهید
هرگز از یک عکس خام استفاده نکنید. تعداد زیادی عکس مبهم در خارج وجود دارد که هیچ کاری برای کمک به بازاریابی شما انجام نمی دهد.
این یک قانون بزرگ برای ایجاد پوسترهایی است که موفق می شوند. اکنون می توانید با یک عکس به عنوان پایه شروع کنید، اما قبل از اینکه کسی آن را ببیند، باید آن را خودتان تهیه کنید.
در این پوستر آنها فقط همین کار را می کنند. تنها چیزی که لازم است یک الگوی چشم نواز و برخی از رنگهای جسورانه است که فوراً یک عکس بدون نسخه را به یک پوستر رویداد جالب تبدیل کند.
۱۳٫پوستر خود را در بلوک ها ترتیب دهید تا به آن ساختار داده شود
در هنگام طراحی پوستر با اجزای زیادی مانند پوستر رویداد با نامهای زیادی، گاهی اوقات اطلاعات بیشتری از آنچه می دانید با چه کاری انجام دهید، در سبد دارید.
برای کمک به منظم تر کردن طراحی پوستر، صفحه را به بخش های “بلوک” تقسیم کنید، مانند مثال زیر پوستر کنسرت. خطوط تمیز باعث می شود تا بتوانید برای اطلاعات مهم، اسکنر پوستر را آسان تر کنید!
بدون این بخش، شما با یک نام خانوادگی گروه، و برخی از طرفداران اذیت می شوید. بنابراین رهبری آنها را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز را به خوبی سازمان یافته نگه دارید.
۱۴٫از آیکون ها برای هدایت چشم به اطلاعات مهم استفاده کنید
ما قبلاً در مثال پوستر قبلی در مورد استفاده از خطوط پیشرو برای هدایت چشم در جهت درست صحبت کرده ایم. خوب، این نکته مشابه است: از آیکون ها برای اشاره به اطلاعات مهم استفاده کنید.
اگر نمادهایی که قبلاً انتخاب کرده اید مانند فلش مانند بالا هستند، در سایه ساخته می شوید. به این اشکال اشاره گر “نشانه های جهت” گفته می شود. در واقع مهم نیست که این پوستر را به کجا نگاه می کنید، نمادها شما را به سمت مرکز نشان می دهند.
۱۵٫پوستر رویداد را برای روز رویداد نیز ایجاد کنید
اکثر پوسترهای رویداد یک رویداد خاص را برای هفته ها یا ماهها قبل تبلیغ می کنند. منظورم این است که تقریباً همه نمونه هایی که در این گردهمایی ارائه داده ایم مانند این هستند. با این حال، شما در روز رویداد به پوستر نیز احتیاج دارید. به عنوان مثال، این پوستر احتمالاً در روز رویداد مورد استفاده قرار می گیرد تا مشخص شود که جشنهای واقعی کجاست.
دیگران می توانند قوانین، برنامه ها یا مواردی را که به شرکت کنندگان در این رویداد در طول روز کمک می کند، لیست کنند. بنابراین فراموش نکنید که برای ایجاد آن نوع پوسترها قبل از اینکه خیلی دیر شود، اقدام کنید!
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲۰۲۰، گرافیک را به کجا پرتاب می کند؟ ( فصل دوم )
بازدیدها: 48
دیدگاه ها