۹ روند برتر طراحی لیبل که باید در سال ۲۰۲۱ از آن آگاه باشید لیبل زدن محصول برای جذب چشم اندازها و به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به محصول مهم است. یک طراحی لیبل چشمگیر باعث برجسته شدن محصول شما نسبت به سایر محصولات رقیب می شود و باعث می شود نام تجاری شما در ذهن مشتریان به یاد ماندنی شود.
بنابراین ، بیایید در مورد ۹ روند برتر طراحی لیبل صحبت کنیم! روند طراحی در صنعت غیر قابل پیش بینی است. بعضی از آنها سالها می مانند در حالی که بقیه در یک چشم به هم زدن از بین می روند. سپس روندهایی وجود دارند که با گذشت زمان تغییر می کنند و تکامل می یابند. ما معتقدیم که هر طراح باید حداقل روندهای آینده را بشناسد و خود را برای آن آماده کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی لیبل بر قامت شیشه ای!
-
سنگهای ساده ، پررنگ و واضح
روندی که به طور منظم دوباره ظاهر می شود ، بازگشت به اصول اولیه است. طرح نسخه امسال برای مشتریان جذاب تر خواهد بود.
وقتی عناصری را که در طراحی بسته ها استفاده می شود به حداقل برسانید ،این قطعاً محصولات را بالا می برد به شرطی که نقطه مقابل را به تصویر بکشد .دنیای سریع امروز به خریداران فرصت نمی دهد تا هر لیبل محصول موجود در بازار را مطالعه کنند. بنابراین بهتر است که به موارد ضروری پایبند باشید و مطمئن شوید که در انتخاب آگاهانه به مشتریان کمک می کنید. وقتی طرح لیبل شما تمیز و موثر باشد باعث درخشش محصول می شود.
به دنبال طراحی لیبل هستید؟
ما به هزاران صاحب مشاغل از سراسر جهان با نیازهای طراحی گرافیکی خود مانند طراحی آرم ، طراحی وب سایت ، پست های شبکه های اجتماعی ، طراحی بنر و موارد دیگر کمک کرده ایم.
-
درآغوش گرفتن نامه های سفارشی
موضوع جدیدی نیست که تقریباً هر طراح دوست دارد چیزی را از ابتدا با مهارت تولید کند. مردم این کار را می کنند تا یک اثر ارگانیک بدست آورند. به عنوان مثال ، از نقایص سیال استفاده کنید – مانند آهک های نامنظم یا پر کردن بافت طبیعی که باعث می شود یک محصول در میان مردم متمایز شود و به آن ظاهری غیر دیجیتالی بی نظیر بدهد.
گرمای ایجاد شده توسط این نوع طراحی لیبل ها می تواند مشتری را با یک نخ احساسی به محصول گره بزند. در هر صورت ، مسلم است که ما در سال آینده شاهد بازگشت عظیم نامه نویسی خواهیم بود.
-
رنگها را دوست خود کنید
همه ما می دانیم که رنگ ها دلیل اصلی برانگیختن احساسات هستند و می توانند در تصمیم گیری خرید تأثیر زیادی بگذارند. به همین دلیل ، رنگ ها همیشه عامل مهمی در انتخاب در طرح های لیبل بوده اند. اخیراً ، می توان طراحان را در حال آزمایش رنگ ها به روش های جدید و شگفت انگیز مشاهده کرد. می توانیم ببینیم که رنگ های پر طراوت و روشن در قفسه های فروشگاه ها دیده می شوند.
مخصوصا: مشاهده شده است که رنگ ها برای تمایز انواع مختلف در یک خانواده از یک محصول خاص استفاده می شوند. بارها دیده شده است که خریدار نام یا حتی شماره کالا را به خاطر نمی آورد ، اما آنها به یاد می آورند که رنگ محصول چه بوده است. بنابراین ، روانشناسی خریدار را نسبت به محصول به سطح کاملاً جدیدی می رساند و از این رو طراحان آن را جدی تر از همیشه می گیرند: در جایی که کلمات شکست می خورند ، رنگ ها اهمیت آنها را نشان می دهند.
-
الگو را تکرار کنید
اگر از الگوی خوب و زیبایی در طراحی لیبل خود استفاده می کنید ، می تواند طراحی محصول شما را از حالت نرمال به اثیری (روحانی)برساند. به نظر می رسد ایده استفاده از الگوی تکراری بسیار ساده است. با این حال ، این روش در صورت استفاده هوشمندانه بسیار پویا و گیرا است.
هنگامی که یک نقش و نگار دیدنی را قادر می سازید تا اصل و نام تجاری شما را به تصویر بکشد را تکرار می کنید ، می توانید پیام قوی را انتقال دهید. اگر الگوی شما سرزنده ، پررنگ یا تکراری باشد ، اهمیت کمتری دارد. آنچه مهمتر است ، ایجاد خصوصیات قوی
است و مشتریان باید لیبل محصول شما را به خاطر بسپارند.
-
استفاده از تصاویر به عنوان روایت
پشت هر طراحی لیبل یک داستان وجود دارد. مردم آن داستان هایی را که با آنها احساس نزدیکی می کنند جستجو می کنند و گرامی می دارند. طرح های لیبل اکنون شروع به ترکیب برخی از تصاویر روایی کرده اند. یک طراح لیبل امروز باید از آخرین اقدامات آگاه باشد و بداند چگونه اندازه دقیق لیبل را انتخاب کند .
این سبک واقعاً شگفت انگیز است زیرا توانایی انتقال شما به یک دنیای فانتزی را دارد و همچنین می توانید طرح های زیادی را در بازار مشاهده کنید که دارای تصاویر شگفت انگیزی هستند. این تصاویر قدرت انتقال پیام قویی را در دنیایی سرگرم کننده دارند.
پس از مدت ها ، به نظر می رسد که تصاویر در حال بازپس گیری جایگاه های مناسب خود در انبار طراحان گرافیک هستند و سال آینده مطمئناً تصویری غنی از محتوا ی با دقت ساخته شده را به ما یادآوری می کند که داستانهایی را که مدتهاست فراموش شده اند یا ممکن است با طمم جدید را ارایه بدهد.
-
از سبک نامه شیرین و قدیمی استفاده کنید
وقتی دنیا اینترنت و حمل و نقل سریع تری نداشت ، مردم از چیزهای کوچک لذت می بردند. آیا خوشحالی از ارسال نامه از طریق پست را به یاد دارید؟ این تجربه اکنون کاملاً نادر است. با این حال ، به نظر می رسد سال آینده برای راه اندازی مجدد ایده عالی است. با ۹ روند برتر طراحی لیبل و طراحی بسته بندی ، می توانیم روز را حفظ کنیم.
شرکت هایی مانند کوکومو از این روش برای سفارشی کردن تمبرها در مخلوط های قهوه خود استفاده می کنند و محصول آنها را معتبر جلوه می دهند.
این سبک غیرمعمول احساس نوستالژی به مشتری می دهد و باعث خاص بودن محصول می شود. این قطعاً یکی از گرایش های دوست داشتن است ، نه؟
از طریق یههه
-
Magic of Die Cuts
با بسته بندی های سنتی ، محتوا معمولاً پنهان است ، اما طراحان مدرن سعی می کنند با ۹ روند برتر طراحی لیبل خلاقانه ، از قالب های قالب استفاده کنند . آنها سعی می کنند برتری واعتماد محصول خود را نشان دهند .ازبرش های قالب به روش های مختلفی استفاده می شوند این تقلید از آرم یک مارک ، شکل دادن به شکل طنز ، برای ایجاد الگوهای زیبا متفاوت است.
با برش قالب ، این امکان برای شما وجود دارد که محصول خود را به روشی جالب نشان دهید. شما می توانید خریدار را متوقف کرده و متوجه محصول خود شوید. و این مطمئناً تعداد مشتریان شما را افزایش می دهد.
-
Vintage روند جدید است
با گذراندن فصول ، سبک بسته بندی پرنعمت هر ساله در حال پیشرفت است (ساده ، درست است؟) با کمک فن آوری و مواد جدید ، ما قادر به دیدن عجایب هستیم. چیزی در مورد طرح های پرنعمت وجود دارد. در طول زمان طنین انداز می شود. این خاطرات بسیار خوبی را به ارمغان می آورد ، به ویژه برای کسانی که آن دوران را تجربه کرده و رضایت دلپذیری را برای نسل جوان نیز به ارمغان می آورند. همانطور که آنها را مشتاق کاوش در گذشته می کند. نکته ای که باید به آن اهمیت دهید این است که هنگام استفاده از چیزهای قدیمی باید تعادل پیدا کنید.
-
با بسته بندی های سازگار با محیط زیست سبز شوید
شما می توانید آن را سازگار با محیط زیست ، طبیعی ، پایدار ، قابل تجزیه زیست و غیره بنامید. اما هرچه بخواهید آن را بنامید ، نمی توانید انکار کنید که سبز شدن با طراحی بسته بندی رو به روند است و برای مدتی باقی خواهد ماند.
بهترین نکته در این مورد این است که تأثیر مثبتی بر محیط زیست ما دارد و باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شرکت ها می شود. به نوعی یک موقعیت برد-برد است. و با یافتن طرق جالب و خلاقانه برای رواج بیشتر بسته بندی سبز توسط طراحان ، مطمئناً شاهد این روند در بازار خواهیم بود.
بسیاری از طراحان سعی در ایجاد بطری با استفاده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس ها دارند. بسیاری از مارک ها در این سفر دوستدار محیط زیست ادغام می شوند و با آن سازگار می شوند. از منابع تجدید پذیر تا بازیافت مواد مورد استفاده آنها متفاوت است. این روندی است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد زیرا برای همه مفید است.
آیا به دنبال یک طراح جدید گرافیک هستید؟اگر بله ، با طراحی آتنا تماس بگیرید یا برای مشاوره رایگان طراحی ثبت نام کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی لیبل بطری نوشیدنی آمیخته به اعتماد!
نتیجه
با تمام ۹ روند برتر طراحی لیبل که ذکر کردیم امیدواریم که اکنون آماده پذیرش آنها باشید. به نظر می رسد که سال ۲۰۲۱ سال شگفت انگیزی برای طراحان خواهد بود و اگرچه روندهای جدیدی در حال ورود هستند ، اما به نظر می رسد روندهای قدیمی نیز در حال بازگشت هستند.
طراحی لیبل خود را دریافت کنید.
بازدیدها: 9
دیدگاه ها