طراحی لیبل، برای قرارگیری بر روی بطری های نوشیدنی، از سبک های مختلف همراه با مضامین متنوع بهره می برد، علاوه بر طراحی لیبل نوشیدنی با استفاده از طرح های هنری و عکس، گرافیکی یا نوستالژیک و … می توان از روش های فلسفی هنر نیز استفاده کرد.
طراحی لیبل برای نوشیدنی در یک کلام!
از جمله شیوه های بسیار رایج برای طراحی لیبل که تطابق بهتری با سبک زندگی مدرن و مفاهیم امروزی دارد، طراحی لیبل به صورت مینیمالیستی یا حداقل گرایی است.
از شیوه طراحی لیبل مینیمالیستی برای بطری های شیشه ای و قوطی های نوشیدنی می توان بهره برد.
از آنجا که تمام طرح و معرفی و تبلیغ بطری نوشیدنی، در لیبل آن خلاصه می شود، به نظر می رسد این خلاصه انگاری در طراحی لیبل این محصولات، هماهنگی خوب و جالبی با فضای حداقلی معرفی محصول بر روی بطری داشته باشد و بیشترین حرف را در کم ترین فضا و عناصر طراحی، بیان دارد.
شفافیت و سادگی که همراه با طراحی های مینیمالیستی است، درخشش صادقانه ای از بطری نوشیدنی را در میان قفسه های فروشگاهی به نمایش می گذارد. در این نوع طراحی، خبری از زیاده گویی و تملق نیست و بنابراین، مشتری با دیدن این خلوص در معرفی خالی از تقلا برای جلب توجه و توصیف مفصل با هدف جلب اعتماد مشتری، با اطمینان بیشتری می تواند به آنچه می بیند، اعتماد کند و یقین آورد که تمام توضیح خلاصه شده در تصویر لیبل، اصل مطلب را بی کم و کاست و بدون تزویر، بیان کرده است.
شاید این مطلب برایتان جالب باشد : طراحی لیبل بطری نوشیدنی هنری و خاطره انگیز
طراحی لیبل نوشیدنی به شیوه مینیمالیستی
همچنین، طرح خلوت در لیبل مینیمالیستی، امکان دیدن تمام نکات برجسته قابل بیان و مهم در مورد محصول را در کوتاهترین زمان و حتی از فاصله دور، ممکن می سازد و همین خلوتی طراحی، نمای شاخص و برجسته تری از آن در میان سایر محصولات جلوه گر می نماید. با این شیوه، برند خود را تمیز و براق و مقتدر، در پیش چشمان خریدار، به تصویر می کشانید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید : طراحی لیبل با روایت “یکی بود یکی نبود”!
طراحی لیبل، با نشانه هایی از وطن بر روی بطری نوشیدنی!
یکی دیگر از متد جالب توجه و مردمی برای طراحی لیبل نوشیدنی هایی که در داخل بطری های شیشه ای یا قوطی های فلزی روانه بازار می شوند، استفاده از نمادها و تصاویر میهن پرستانه با اشتراکات ملی و ارزش های وطنی است.
استفاده از رنگ های موجود در پرچم کشور برای رنگ آمیزی عناصر موجود در طرح لیبل، استفاده از نمادهای شاخص مانند مجسمه ها و یا اماکن عمومی مشهور، استفاده از اسطوره های ملی و میهنی، اشاره به وقایع و یا روزهای تاریخی خاص و ماندگار در ذهن مردم یک کشور و … از جمله مثال هایی است که برای این نوع طراحی می توان در نظر گرفت و به این واسطه تلنگری بر احساسات ملی و میهن دوستی مشتریان وارد ساخت تا با این حس عمومی و مشترک، ارتباطی دیرآشنا و همگانی شکل گیرد.
طراحی لیبل با استفاده از نمادهای ملی و میهنی
شاید این مطلب را نیز بپسندید : طراحی لیبل برای نوشیدنی با ایده های خلاقانه
با مشتریان خود سخن بگویید
برای طراحی لیبل مناسب و جذابی که قرار است بر روی بطری نوشیدنی قرار گیرد و جمال و وجهه معرفی و تبلیغاتی محصول را در پیش چشم مشتریان، عرضه دارد، استفاده از روش های مختلفی، امکان پذیر است که در عین گفتگویی عمیق با مشتری در لفاف سکوت طراحی، تاکیدی بر کیفیت محصول شما نیز باشد. توسط لیبل حک شده بر روی بطری، اعتمادی که به محصول خود دارید را همراه با ارمغان منحصر به فردی که در طعم و رنگ و بو، به خریداران مژده می دهید، حکایت می نمایید.
می توانید برای هر یک از انواع نوشیدنی هایی که تولید و در داخل بطری و قوطی عرضه می کنید، طرحی منحصر به فرد در نظر بگیرید همراه با یک نشانه شاخص و مشترک در تمامی محصولاتتان تا معرف برند شما باشد؛ یا اینکه یک طرح کلی و یک شیوه منحصر به فرد و یکسان برای طراحی لیبل تمام انواع نوشیدنی های تولیدی خود انتخاب کنید.
طراحی لیبل شما می تواند برای سال ها ماندگار باشد و خود به یک نماد همگانی و آشنا بدل گردد و یا اینکه به موازات تغییرات روزمره، در فواصل مشخص، تغییر کند.
استفاده از رنگ های پررنگ و گرم، مانند نارنجی، می تواند حاکی از اعتماد به نفس شما در مورد محصولی که تولید کرده اید باشد.
هنگام انتخاب الگوی طراحی لیبل محصول خود، ویژگی های منحصر به فرد آن مطابق با طعم و بو، نگرش و هدف کیفی تولیدات خود همراه با نوع رابطه ای که می خواهید با مشتریان برقرار کنید را در نظر بگیرید.
لیبل، معرف محصول و برند شما است.
بازدیدها: 72
دیدگاه ها