به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، سررسیدها و تقویمهای سال نو را به مشتریان و دوستان و شرکای تجاری هدیه میدهند. ما هزینههای سنگینی برای سررسیدها و خودکارها و وسایل تبلیغاتی انجام میدهیم و خوب میدانیم که هدیهی شرکت ما خیلی سریع لا به لای هدایای سایر شرکتها گم شده و یا به عنوان دفتر یادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هدیه خواهد شد.
در هدایای تبلیغاتی کوچک یا بزرگ بودن و نیز گران یا ارزان بودن هدیه آن چنان مطرح نیست بلکه باید هدیه ای باشد که برای مشتریان کاربرد داشته و همیشه جلوی چشمانشان قرار داشته باشد. آیتم هایی که به صورت روزمره مورد استفاده قرار گیرند به طور روزمره به مشتریان و کاربران شما یادآوری خواهند کرد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. پس در بازاریابی برای تجارت خود باید به دنبال هدایا تبلیغاتی باشید که بسیار کاربردی بوده و به اندازه کافی بزرگ باشند که بتوانید لوگو و برند خود را بر روی آن نصب کنید. اگر ایده ای برای این کار ندارید به نکات زیر توجه کنید :
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
کیف مخصوص حمل کارت های تجاری و بانکی
خودکارهایی با نقش لوگوی شما
لوازم تحریر دفاتر کار (با برند و لوگوی شما)
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
ساعت تبلیغاتی
فلش مموری برای ذخیره اطلاعات
ساعت رومیزی، دیواری یا جیبی
دفترچه یادداشت و خودنویس
وسایل فانتزی مجزا برای خانم ها و آقایان
تی شرت و شال
گلدان
شکلات سفارشی
لیوان یا ماگ های اختصاصی
وسایل الکترونیکی و دیجیتالی (پد موس، زیر لپ تاپی، هارد اکسترنال، موس، هدفون و … )
با آتنا باشید…
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
قدم هایی برای گردش کاری بهتر در طراحی لوگو
بازدیدها: 350
دیدگاه ها