یک لوگو عالی باید توجه شما را جلب کند ، داستان برند شما را به تصویر بکشد و به یاد ماندنی باشد. چه راهی بهتر از اینکه لوگو شما به معنای واقعی کلمه از صفحه پریده شود؟ لوگو های سه بعدی یک بعد اضافی برای جلب توجه اضافه می کنند و در سیستم عامل هایی مانند تلویزیون و آنلاین بسیار خوب عمل می کنند. در مقایسه با لوگو های دو بعدی سنتی ، طراحی لوگو سه بعدی کاملاً برجسته است و به راحتی به خاطر سپرده می شود ، لازم به ذکر است که این یک نقطه شروع عالی برای انیمیشن نیست.
پس چرا همه لوگو سه بعدی ندارند؟ با وجود مزایا ، اشکالات زیادی نیز وجود دارد. به دلیل جزئیات پیچیده ای که به توهم نوری تبدیل می شود ، گاهی اوقات ممکن است ترجمه یک لوگو سه بعدی روی مواد بازاریابی مانند گلدوزی لوگو خود روی کلاه مشکل باشد.
در سمت روشن ، می توانید از طریق طراحی هوشمندانه و نرم از همه این مسائل جلوگیری کنید و این دقیقاً همان چیزی است که در زیر صحبت می کنیم. در این مقاله شما را با عناصر مختلفی که یک لوگو سه بعدی عالی ایجاد می کنند آشنا می کنیم و برخی از نمونه های لوگو سه بعدی مورد علاقه خود را به شما می گوییم تا در این راه به شما الهام دهیم.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۳۰ لوگوی سازمان های غیردولتی و خیریه ای
از سایه ها ، شیب ها و هایلایت ها برای ایجاد عمق استفاده کنید
اولین درگاه تماس هنگام در نظر گرفتن لوگو های سه بعدی نحوه ایجاد عمق در سایه ها ، شیب ها و نورهای برجسته است. ترکیبی هوشمندانه از این سه عنصر می تواند یک تصویر مسطح را به بعد سوم برساند. چه سایه ای ساده برای ایجاد توهم در حالت معلق در هوا باشد یا اضافه کردن نکات برجسته برای نشان دادن عمق ، این جلوه ها نان و کره طرح سه بعدی هستند.
در طراحی WAO توسط ultrastjarna از سایه و جزئیات دقیق استفاده شده است تا نوری را به وجود آورد که از زوایای مختلف از طرح فلزی استفاده کند. میزان روشنایی شما از شدت یا نرم بودن باید به مارک تجاری بستگی داشته باشد ، اما در نمونه های مختلف لوگو سه بعدی درجات مختلفی را می بینید.
با عناصر واقع گرایانه ۳D ، چشم را فریب دهید
روش خارق العاده دیگر برای ایجاد یک توهم نوری سه بعدی ، ترکیب واقع گرایی است. در دنیای واقعی ، ما به نشانه های بصری تکیه می کنیم تا تفاوت بین تصاویر مسطح و اشیا ۳D سه بعدی واقعی را که می توانیم لمس کنیم ، تشخیص دهیم. با تکرار این نشانه های بصری در لوگوی خود ، می توانید مغز را فریب دهید و تصور کنید عمق تصاویر بیش از حد واقعی است. به احتمال زیاد لوگویی را که احساس می کنید از صفحه پرش می کند دو برابر کنید.
Bo_rad از شیب و سایه زنی برای ایجاد توهم برچسب پوست کنده برای نشان دادن ‘e’ evenico استفاده می کند ، در حالی که ludibes یک روبان خیریه را با شکل بعدی واقع گرایانه بازسازی می کند. حتی می توانید مانند طراحی Iron Man goopanic که از لوگو بیرون آمده است ، یک قدم جلوتر بروید تا احساس سایبری آینده نگرانه ای ایجاد کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: برترین مهارت های طراحان لوگو موفق
ایجاد عمق در لوگو های دستی
وقتی به لوگوهای سه بعدی فکر می کنیم ، طراحی دیجیتالی نرم و صاف را تصور می کنیم ، اغلب در Adobe Illustrator. اما اگرچه این سبک از طراحی دارای کیفیت های بی پایان است ، طراحی لوگو سه بعدی دستی گرمی دارد که کار دیجیتال اغلب فاقد آن است – گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید مداد فروتنانه برای ایجاد طرح های سه بعدی پویا است.
یک سبک طراحی دقیق و واقع گرایانه ، که اغلب با استفاده مناسب از پرسپکتیو همراه است ، می تواند به همان اندازه یک لوگو سه بعدی دیجیتالی ارائه شود. Yakaona از تنوع چشم انداز و همپوشانی برای ایجاد عمق در طراحی لوگو سه بعدی خود استفاده می کند: بعضی از گلها پشت بنر می نشینند و بعضی دیگر جلو.
هنر و صنایع دستی یک لوگو سه بعدی دستی می تواند به مصرف کنندگان نشان دهد که این محصول دستی است یا متعلق به یک تجارت کوچک است – شرکت های بزرگ به سمت لوگو های پرداخت شده و دیجیتالی ارائه می شوند ، بنابراین لوگو های دستی می توانند یک مناسب برای SMB ها فقط ببینید که چگونه دانه های کاکائو واقع گرایانه و دستی Agi Amri perfectly کاملاً با کیفیت صنعت دستی این برند مطابقت دارد.
بافت ها را برای ساخت روایت سه بعدی اضافه کنید
در طراحی گرافیکی ، بافت نه تنها عمق ، بلکه روایت نیز به طرح می افزاید. به عنوان مثال ، Freshinnet از بافت پاشنده های گل برای لوگو شرکت ماجراجویی در فضای باز استفاده می کند ، در حالی که DSKY با ظرافت به بافت دانه ای نوار چسب برای لوگو اسکیت بورد اشاره می کند. در مثالی دیگر ، goopanic الگوهای معروف کیت هرینگ را در لوگوی گالری معاصر نشان می دهد تا داستانی به یاد ماندنی برای بیننده ایجاد کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۱۰ طرح قدرتمند لوگو با نام تجاری لوکس
با لوگو های سه بعدی متحرک حتی بیشتر پیش بروید
لوگوهای سه بعدی در حال جلب توجه بسیار عالی عمل می کنند ، اما چرا هنوز جلوتر نمی رویم و لوگو خود را متحرک نمی کنیم؟ با استفاده از نرم افزاری مانند Adobe Animate ، می توانید با حرکت دادن عناصر لوگو ، انیمیشن هایی را که باعث کاهش فک می شوند ، ایجاد کنید.
با اضافه کردن حرکات کوچک حرکت در سراسر لوگو ، می توان با ظرافت و در عین حال مثر به این مهم دست یافت. با جدا کردن عناصر طراحی لوگو ، می توانید آنها را به روشی جسورانه و خلاقانه مانند انیمیشن های ultrastjarna جمع آوری کنید ، یا کارهایی بازیگوش تر مانند Sheva انجام دهید.
با لوگو سه بعدی خود از مارک های دو بعدی متمایز شوید
خواه از سایه پردازی ظریف برای ایجاد عمق استفاده کنید و هم اینکه همه با انیمیشن های گرافیکی پررنگ استفاده کنید ، لوگوهای سه بعدی بهترین راه برای جلب توجه مردم و فریاد زدن نام تجاری خود در پشت بام ها هستند.
بازدیدها: 584
دیدگاه ها