برند سازگار با محیط زیست ؛ از آنجا که تغییرات آب و هوایی مشکلی است که از بین نمی رود، هرگز زمانی فرا نمی رسید که به طور دسته جمعی از چگونگی تأثیرگذاری ما انسان ها به عنوان افراد، شرکت ها و مشاغل بر کره زمین آگاه شویم. شرکت های جدید در همه جا حضور دارند تا گزینه های آسان و در دسترس برای استفاده کمتر از پلاستیک، بسته بندی های بازیافتی، محصولات پایدار، غذاهای ارگانیک و راه هایی برای انتخاب سالم را در اختیار انسانها قرار دهند.
اگر صاحب مشاغل هستید و می خواهید برند تجاری خود را همراه با رنگ سبز حمایت از محیط زیست کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از این شرکت های دوستدار محیط زیست یاد بگیرید. در ادامه مقاله ۱۱ برند سازگار با محیط زیست همراه ما باشید.
۱۱ برند سازگار با محیط زیست
بیایید نگاهی به ۱۱ برند سازگار با محیط زیست بیندازیم که به طور مثبتی بر روی کره زمین ما تأثیر می گذارند و موفقیت بزرگی را در این روند کسب می کنند.
۱٫ فراتر از گوشت
اگر شما با هر دوستدار محیط زیستی صحبت کنید به این نتیجه می رسید که بزرگترین مشکلی که نسل ما با آن روبرو است تغییرات آب و هوایی است. و یکی از بزرگترین عوامل کمک به این بحران زیست محیطی صنعت گوشتی است. باید اذعان داشت که تولیدات گوشت تأثیرات نامطلوبی بر محیط زیست ما دارد.
این شرکت با محصولات خوشمزه گوشتی و گیاهی توانسته است تا حدی این مشکلات را حل کند.
چگونه این شرکت از برند سبز استفاده می کند؟
تمام برند های این شرکت بر اساس فعالیتهای خیری است که برای محیط زیست و مصرف کنندگانشان انجام می دهند. آنها با ترکیب گرافیک جالب و عکسهای مناسب محصول، می توانند سودآوری کلانی داشته باشند. چگونه محصولات آنها در حالی که بدن مصرف کنندگان آنها را ذخیره می کنند، کره زمین را نجات می دهند.
چگونه می توانید مانند این شرکت موفق عمل کنید
گاهی اوقات تمام آنچه برای محافظت از محیط زیست لازم است یک تفکر خارج از چارچوب و بکر است. اگر صنعت شما به طور سنتی با محیط زیست سازگارو هماهنگ نیست، چرخش دوستانه محیط زیست خود را برای کارهایی انجام دهید که دیگران فکر کنند که وظیفه شما محافظت از کره زمین است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت چاپ کوچک دارید، شما می توانید به مشتریانی که روی کاغذهای بازیافتی چاپ می کنند تخفیف بدهید. درهر مشاغل، فرصتی برای سبزتر شدن وجود دارد حتی موارد غیر منتظره. شما فقط باید کمی خلاق و هیجان انگیزعمل کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: نکات مهم در برند سازی از طریق لوگو
۲) who gives a crap
این شرکت مطرح و موفق، یک دستمال توالت سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد که جنس عالی دارد. محصولات آنها ۱۰۰٪ وفاقد پلاستیک بوده و معمولا از ۱۰۰٪ کاغذ بازیافتی یا ۱۰۰٪ بامبو در محصولاتشان استفاده می کنند. علاوه بر این، این شرکت ۵۰ درصد سود محصولاتش را برای کمک به ساخت توالت برای جوامع نیازمند در سراسر جهان اهدا می کند. آنها تعدادی شریک موفق و باتجربه درجامعه دارند که قبلاً کارهای خوب و مثبتی انجام داده اند.
شعار این شرکت انجام خوب، احساس خوب، و برند تجاری آنها همه دارای رنگ ها و طراحی های سرگرم کننده است. آنها در رسانه های اجتماعی و بازاریابی خود از طنز استفاده می کنند بدون اینکه از کیفیت محصول و تأثیر جامعه خود کم کنند.این شرکت در مورد خیرخواهی بسیار صادقانه، دلگرم کننده و مشوق هستند.آنها معتقدند ما همیشه کمک های چند میلیون دلاری نمی کردیم، اولین کمک مالی ما به واتر اید به مبلغ ۲۵۰۰ دلار استرالیا بود. اما اندک اندک با توسعه ی کار خود توانستیم هم به شهرت برسیم و هم بعنوان خیر راهی برای بقا و ارتقای بهداشت بشریت داشته باشیم.
۳٫ پاتاگونیا
پاتاگونیا یکی از موفق ترین خرده فروشی های لباس و فعال در جهان برای همه ی افرادی است که در فضای خارج از منزل به سر می برند، آنها از لوازم برفی تا پشم گوسفندی وکیسه های خواب برای همه افراد ماجراجورا در فروشگاه خود می فروشد.و از آنجایی که این افراد معمولاً از نظر زیست محیطی نیز آگاه هستند،
فلسفه شرکت پاتاگونیا براساس سبز شدن شکل گرفته است. آنها مراکز تعمیرات را در سراسر جهان ساخته اند تا طول عمر محصولات خود را افزایش دهند و اثر تولید کربن دی اکسید خود را کاهش دهند. در سال ۲۰۱۶، آنها ۱۰ میلیون دلار از فروش جمعه سیاه خود را به گروه های زیست محیطی مردمی اختصاص دادند که به حفظ و بهبود کره زمین کمک می کرد.فلسفه سازمانی پاتاگونیا ۱۰۰٪ برای سیاره زمین است، اما باید اذعان نمود که آنها کامل نیستند، ولی آنها در مورد زمینه های کسب و کار خود که نیاز به بهبود دارند، صادقانه و خالصانه عمل کرده اند، مانند استفاده از سوخت های فسیلی برای تولید برچسب برای پوشش خود، که به تغییرات آب و هوا کمک می کند.
تعهد پاتاگونیا برای تغییر و بهبود آن فرایندها و حرکت در جهت پایدارتر و سازگار با محیط زیست، آنها را از رقبای نه چندان سبز خودجدا می کند.
چگونه می توانید مانند پاتاگونیا باشید؟
هیچ کس انتظار ندارد که شما مثل این شرکت کامل باشید، اما بدانید که شفافیت و تعهد نسبت به تجارت پایدارتر با مشتریان شما ارتباط برقرار می کند. شما در کارتان شفاف و خالص باشید و به تیم و مشتریان خود اطلاع دهید که در حال کار بر روی یک راه حل هستید.
۴٫ اسباب بازی های سبز
بخشی از تربیت کودک سالم، تأمین محیط سالم است و آیا فکر نمی کنید که مراقبت از محیط طبیعی نیز بخشی از آن باشد؟ اسباب بازی های سبز نه تنها با خیال راحت برای کودک شما ساخته می شود، بلکه از ۱۰۰٪ مواد بازیافتی در ساخت انها استفاده شده است.
این اسباب بازی ها از شیشه های پلاستیکی بازیافتی ساخته می شوند، در مواد بازیافتی بسته بندی می شوند و با جوهر سویا چاپ می شوند. سیستم آنها همچنین مواد را از محل دفن زباله انتقال می دهد، که باعث صرفه جویی در انرژی و کاهش اثر کربن دی اکسید آنها می شود. علاوه بر این، آنها ۱۰۰٪ ساخت آمریکا هستند که باعث کاهش گازهای گلخانه ای، انرژی و حمل و نقل می شوند.
چگونه گرین تویز ازبرند سبز استفاده می کند؟
با نامی مانند این شرکت شما می توانید مثل آنها از رنگ سبز در بازاریابی خود استفاده کنید، وب سایت آنها دارای تصاویر دلربائی از تفریحات عالی برای کودکان است که برای محیط زیست مفید اند. مأموریت آنها ساده است: افزایش آگاهی در مورد پایداری و در عین حال ارائه محصولات بی چون و چرا ایمن برای کودکان، همچنین آنها نوعی والدین و مشتری را جذب می کنند که به سبزبودن و محیط زیست علاقه داشته باشند.
چگونه می توانید مانند اسباب بازی های سبز عمل کنید؟
اگر واقعاً به شرکت سبز خود علاقه مند هستید، تمام محصولات و موادی را که برای تجارت استفاده می کنید رادر نظر بگیرید، مثل : لوازم دفتری خود را از کجا تهیه می کنید، غذایی که سرو می کنید از کجا تهیه می شود، لباسی که می فروشید از چه لباسی است ،از شفافیت استقبال کنید و داستان پشت هر ماده را بگویید. داستانها را در وب سایت خود و مطالب بازاریابی را مشخص کنید. مشتریان از مراقبت هایی که برای محصول شما انجام می شود قدردانی می کنند و به برند شما وفادار می مانند.
۵ . ویپرو اکوانرژی
شاید در مورد این برند چیزی نشنیده باشید، اما ویپرو اکوانرژی با ارائه راه حل های هوشمند و پایدار برای فعالیت های انرژی دار در سراسر شرکت و مدیریت بهره وری کارهای بزرگی در دنیای تجارت سبز انجام می دهد. به عبارت دیگر، آنها با شرکت هایی شریک می شوند تا به آنها کمک کنند که رد پای کربن دی اکسید و اتلاف انرژی خود را کاهش دهند، که باعث صرفه جویی در هزینه آنها شود.ویپرو در مورد چگونگی کمک به محیط زیست بسیار باز عمل می کند. تا به امروز، خدمات مدیریت انرژی آنها بیش از ۱٫۵ میلیارد کیلووات ساعت صرفه جویی کرده است، که معادل ۲۲۲،۶۰۰ ماشین خارج از رده در جاده ها برای یک سال است.
چگونه ویپرو اکوانرژی از برند سبز استفاده می کند؟
به عنوان یک شرکت مشاوره، ویپرو در پس زمینه باقی می ماند و اجازه می دهد نتایج مشتری ها نسبت به عملکردشان صحبت کنند. این کاملاً در طراحی آنها مشهود است. وب سایت آنها تمیز و ساده، نشان دهنده تأثیرات زیست محیطی خدماتی آنها برای مشتریانشان است و باعث می شود نتایج در مرکز و در جلو دید مشتریان قرار گیرند.وقتی دوستدار محیط زیست هستید، این کار را برای مشتریان خود بعنوان یک برد فراهم کنید مثلا ویپرو قادر بود همزمان هزینه های انرژی مشتریان خود را کاهش داده و از میزان کربن دی اکسید رد شود. به روش هایی فکر کنید که می توانید به مشتریان خود نشان دهید چگونه شیوه های سبز می توانند مفید باشند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۱۱ ایده منحصر به فرد برندسازی که در سال ۲۰۲۱ باید لحاظ شود
۶٫ تینکس
این شرکت تولیدکننده شورتکس یا شورت مخصوص قاعدگی و لباس زیر است که می تواند در طول قاعدگی به عنوان یک جایگزین یا مکمل برای محصولات بهداشتی زنان استفاده شود. شورتها دارای لایه نازک و احساس لباس زیر معمولی را به زنان می دهد، این شورتکس ها با فناوری معروف خود می توانند تا چهار تامپون مایعات قاعدگی را در خود نگه دارند. این یک راه حل بسیارساده و پایدارتر از محصولات یکبار مصرف است.
پارچه فوق جاذب آنها برای تهیه جریانهای سبک، متوسط یا سنگین ساخته شده است. تینکس با احتیاط و آگاهی، لباسهایشان را از مراحل تولید پایدار گرفته تا شرایط اخلاقی کار در آنجا تولید می کنند، همچنین در سبک های مختلفی مانند هیپ هوگرز، ملافه با طرح ها و رنگ های زیبا را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید احساس اعتماد به نفس و زیبایی داشته باشید.
میکی آگراوال، یکی از بنیانگذاران، اولین بارتصمیم گرفت که بخشی از درآمد تینکس را برای حمایت از سازمانهای زنان در کشورهای در حال توسعه اهدا کند، زمانی که متوجه شد میلیون ها دختر به دلیل عدم دسترسی به وسایل قاعدگی و شرمندگی مربوط به دوره های قاعدگی، مدرسه را از دست می دهند. از آن زمان، این شرکت ابتکارات جدیدی را ایجاد کردو با سازمان های جامعه برای مبارزه برای دستیابی بهتر به آموزش بلوغانه، تقویت فعالیت های مردمی و اهدای لباس زیر و وقت آنها همکاری کرده است.
چگونه تینکس ازبرند سبز استفاده می کند؟
تینکس برندی ایجاد کرده است که با موفقیت با مخاطبان و مشتریان هدف آنها ارتباط برقرار می کند. این احتمال وجود دارد که شما از تینکس بخاطر تبلیغات هدفمند زیاد آنها در شبکه های اجتماعی مطلع باشید. آنها یک برند تجاری ایجاد کردند که صدای آن جالب و بدون عیب است، همراه با تصاویر هوشمندانه شامل رنگ های طبیعی و عکس هایی از بدن طبیعی و بدون شرم از زنان .علت این امر کاملاً متفاوت از سایر تبلیغات مربوط به محصولات قاعدگی است که معمولاً زنان شاد را نشان می دهد، که بسیار خوشحال اند که در دوران قاعدگی خود هستند، که در جاده های کشور دوچرخه سواری می کنند یا در ساحل قدم می زنند.
به عنوان مثال، اگر می خواهید آب پاک برای جوامع نیازمند تهیه کنید، یک ماه از سال را برای انجام برنامه ریزی کنار بگذارید، وب سایت و مطالب بازاریابی خود را دوباره طراحی کنید تا بر ابتکار عمل خود در زمینه آب تمیز تمرکز کرده و بخشی از فروش آن ماه خود را به اهداف خود اهدا کنید.وقتی مشتریان شما کارهای خوبی را که در دنیا انجام می دهید مشاهده کنند، اینکار شما می تواند یک ارتباط عاطفی ایجاد کند. دروافع آنها می خواهند بخشی از کاری باشند که شما انجام می دهید و به عنوان یک محصول جانبی، فروش شما افزایش پیدا کند.
۷٫ پلا
مأموریت این شرکت ایجاد آینده ای بدون زباله است. آنها معتقدند این فناوری برای ساخت محصولات روزمره بدون زباله مناسب است. آنها از ۶۰،۰۰۰ مورد تلفن پلاستیکی که هر ساله دور ریخته می شود الهام گرفته اند و اولین قاب گوشی را تولید کردند که ۱۰۰٪ قابل تجزیه زیستی است.از آن زمان به بعد آنها محصولات خود را به ساعت هوشمند، کیف هوا و عینک آفتابی گسترش دادند . تمام محصولات آنها از مواد قابل تجزیه و فاقد BPA، سرب، کادمیوم و فتالات ساخته شده است. ناگفته نماند، طرح های آنها فوق العاده زیبا و خلاقانه هستند.
نحوه استفاده پلا از نام تجاری سبز
جرمی لانگ پس از دیدن آسیب که پلاستیک به اقیانوس ها در هنگام تعطیلات خانوادگی در هاوایی می زند، پلا را تأسیس کرد، وباعث انقلابی عظیم در اینستگرام شد.
چگونه می توانید مانند پلا باشید
آنها با برخی از محصولات پلا، بخشی از فروش را مستقیماً به دلایلی که برایشان مهم است اهدا می کنند. در نظر بگیرید که همین کار را با کالاهای شرکت خود انجام دهید، پوشاکی که می فروشید می تواند در لیست فهرست دوستدار زیست محیطی قرار گیرد.
۸٫ Yes Straws
نی های پلاستیکی یکبار مصرف برای محیط زیست مضر هستند. آنها یکی از ده موردی هستند که بیشتر در سواحل یافت می شوند و دلیل مرگ هزاران ماهی و حیوان هستند.در تلاش برای تغییر عادت های ما و محافظت از حیات وحش، ممنوعیت های پلاستیکی در کل کشور در شهرهای بزرگ مانند سیاتل، پورتلند، میلواکی و واشنگتن دی سی وضع شده است. همچنین برخی از ایالت ها مانند ویرجینیا و کالیفرنیا؛ و برخی مانند استارباکس، هایت و….دارای این قوانین هستند.نام و فعالیت این شرکت برخاسته از این تغییرات به وجود آمد.
این نی ها۱۰۰٪ قابل تجزیه وزیستی هستندو تولید شده از مواد طبیعی اندد تا بتوانید بدون آسیب رساندن به زمین از نوشیدنی خود لذت ببرید. آنها از مواد اولیه حاصل از منابع تجدید پذیر مانند ساقه های گندم و عصا که دارای رشد سریع، قابل کود پذیری و تجزیه هستند استفاده می کنند. برند آنها همچنین با آموزش جامعه محلی در مورد سبک زندگی آگاهانه از نظر زیست محیطی کمک می کند.
چگونه این شرکت از مارک سبز استفاده می کند؟
آنها به شما اجازه می دهند درباره ی محصولشان دربرند تجاریشان صحبت کنید. عکس های ساده وب چینی و عکس های دهان پر از کوکتل آنها نشان می دهد که محصولات آنها چگونه برای محیط زیست پایدار و مفید هستند.
وقتی شروع به فکر کردن درباره مشکلات زیست محیطی و تأثیرات خود می کنید، به زودی متوجه می شوید که هر عادت و چیز کوچکی مهم است. خرید محصولات مضر درصورتی که کالاهای مضر برای خرید در دسترس نباشند آسان است (مانند ممنوعیت استفاده از نی) اما همچنین در صورت موجود بودن یک گزینه مناسب سازگار با محیط زیست انتخاب خیلی آسانتر می شود. به محصولات مضر دیگر فکر کنید و راه حلهای جایگزین بسازید حتی اگر این محصول از قبل وجود داشته باشد، ممکن است محصولات شما بهترساخته شده باشد و به بازار عرضه شوند.
۹٫ کفش های بومی
اکثر کفش ها از مواد مصنوعی مضر ساخته شده اند که قابل بازیافت نیستند و هر ساله ۳۰۰ میلیون جفت کفش در محل دفن زباله قرار می گیرند.شرکت کفش اصل در حال تغییرتولید کفش با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد تولید و مواد وگان است تا اثر کربن خود را در جهان سبک کند. آنها همچنین با جمع آوری جفت های قدیمی کفش های بومی، ضایعات را کاهش می دهند تا به عنوان کف زمین و عایق بازی، جان تازه ای ببخشند. قابل توجه ترین کفش، کفش گیاهی، محدودترین نسخه، اولین کفش ۱۰۰ برابر تخریب پذیرتر از تمام مواد طبیعی ساخته شده و پس از استفاده می تواند کمپوست و تجزیه شود.
چگونه کفش های بومی از برند سبز استفاده می کنند؟
مأموریت این شرکت “ما در طبیعت، برای طبیعت، قلبمان می تپد. مانند کفش هایی که طراحی می کنیم، ما معتقدیم زندگی باید شاد، رنگارنگ، بی دغدغه و سرگرم کننده باشد. ” طراحی برند آنها ساده، رنگارنگ و به تمام معنی کلمه، سبک است.
چگونه می توانید مانند کفش های بومی باشید؟
برند کفش بومی و اصل نشان می دهد که انجام کارهای خوب برای محیط زیست می تواند برای سلامت روان شما نیز مفید باشد در حالی که قدم های کوچکی به سمت تغییر مثبت برمی دارید. تعهد شرکت شما نسبت به محیط زیست می تواند خیلی مفیدتر از سیر گزینه ها عمل کند.یک ابتکار جدید را شروع کنید تا طعم حسن انجام کار خوب را بچشید.
۱۰٫ چای نومی
چای نومی در DNA خود پایداری و ثبات دارد. ماموریت آنها اتحاد ذهن، جسم و روح از طریق چای است، و آنها این ایده جامع را برای کمک به محافظت از سیاره ما گسترش می دهند.هر کاری که چای نومی انجام می دهد به مأموریت آنها برمی گردد: از بسته بندی پایدار گرفته تا کمک های مالی به سازمان های غیرانتفاعی محیطی تا ردیابی انتشار کربن در طول فرایند تولید همگی از فعالیت این شرکت هستند. آنها اطمینان حاصل می کنند که هر قدم در تهیه، تهیه و فروش چای خود سازگار با محیط زیست است.
چای نومی همچنین قدرت مغزی OSC2، گروهی از مدیران عامل و رهبران تجاری از محصولات طبیعی متمرکز بر پایدار است که به بهبود پایداری در تمام صنایع اختصاص داده شده است. آنها به بهبود نه تنها شیوه های شخصی خود، بلکه شیوه های تجاری در سراسر کشور اختصاص داده اند.
نحوه استفاده چای نومی از برند سبز
همه چیز در طراحی و مارک تجاری چای نومی درباره ارگانیک و سازگاربودن با محیط زیست صحبت می کند. نومی در طراحی و برند خود از رنگهای زمینی مانند قهوه ای استفاده می کند. این خیلی رایج نیست، اما برای یک برند ارگانیک کاملا منطقی است. وقتی مردم قهوه ای (رنگ خاک) را با برند کلی سازگار با محیط زیست می بینند، احساس می کنند با همه چیز خاکی ارتباط دارند.
چگونه می توانید مانند چای نومی باشید
دلیل موفقیت چای نومی در عملکردهای پایدار خود این است که روشهای پایدار را در هسته اصلی مأموریت شرکت خود وارد کرده است.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی لوگو ، روشی برای نمایش هویت برندها است
۱۱٫ نسل هفتم
این یک شرکت محصولات پاک کننده است که با تمیزی با محیط زیست وعاری از سموم و مواد شیمیایی مضر انقلابی در صنعت نظافت ایجاد کرد. برخلاف سایربرند های سازگار با محیط زیست که اغلب هزینه های بیشتری دارند، این شرکت اقلام خود را به صورت رقابتی قیمت گذاری می کند، و این یک انتخاب ارزان قیمت و در عین حال سالم است که نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای خانواده و حیوانات خانگی شما نیز بی خطر است. این شرکت همچنین اخیراً در فهرست سالانه “بهترین موارد برای محیط زیست” فوربس قرار دارد، که جز شرکتهایی است که فراتر از حد معمول دارای استاندارد سبز هستند.
چگونه هفتمین نسل از برند تجاری سبز استفاده می کند؟
درست مانند چای نومی، نسل هفتم با طراحی سازگار با محیط زیست رابطه ی تنگاتنگی دارد. با توجه به اینکه آنها روی محیط بسیار متمرکز هستند، قطعاً نسبت به برند احساسات صادقانه ای وجود دارد.
چگونه می توانید مانند نسل هفتم باشید
این یک شرکت سبز کاملا سنتی است، اما راز موفقیت آنها این است که چگونه آنها با برجسته کردن مزایای محصولی که مورد توجه همه مصرف کنندگان است نه فقط اقوام سازگار با محیط زیست یا برند سازگار با محیط زیست ، می توانند مشتریان بیش از معمول خود را پیدا کنند. اگر بتوانید سایر مزایای محصول خود را تحریک کنید (مثل نسل هفتم که بر سلامتی متمرکز است)، مشتریان بیشتری را در بین دوستداران محیط زیستی خود پیدا می کنید.
بازدیدها: 1065
دیدگاه ها