ایجاد، تنظیم و نگهداری یک وبلاگ نیاز به زمان و مهارت دارد، با این حال، اهمیت و مزایای استفاده از آن نباید تضعیف شود. زمانی که سئو به میان می آید و ترافیک وب سایت شما رو به افزایش است، یک وبلاگ می تواند بسیار سودمند باشد. یک وبلاگ می تواند جایی که شما می توانید اولین تعامل با مشتریان بالقوه را ایجاد کنید. وبلاگ نویسی باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما باشد، بنابراین در اینجا مهمترین دلایل اینکه شما برای کسب و کار شما به یک وبلاگ نیاز دارید.
خودتان را معرفی کنید
یک وبلاگ به شما فرصتی عالی برای معرفی خود، کسب و کار و تیم شما می دهد. اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، پس وبلاگ برای آگاهی رسانی کسب و کار شما به هر مشتری، اهمیت بسیاری دارد. در این بخش، می توانید ممانعت کسب و کار خود را برجسته کنید، آنچه شما می خواهید برای رسیدن به آن، چگونگی انجام کسب و کار خود، چگونگی ایجاد تاثیر جهانی و علل اعتماد به نفس خود را نشان دهید. اگر اعتقادات تجاری خود را به نمایش بگذارید حتی میتوانید بازدید کنندگان را به مشتریان تبدیل کنید. برای مثال، اگر شما قصد استفاده از پلاستیکی یک بار مصرف سبز و گودال را دارید، ممکن است با برخی از مخاطبان که مایل به پشتیبانی از کسب و کار شما هستند، واکنش نشان دهند.
یک متخصص باشید
خودتان را به عنوان متخصص در زمینه خود معرفی کنید. آیا شما در حال انجام بازاریابی دیجیتالی یا ارائه دهنده خدمات گرافیکی هستید، تبدیل به متخصص در زمینه خود برای کمک به حل مشکلات مردم است. اگر شما یک کسب و کار را در یک زمینه خاصی را اداره می کنید، حتما دانش چیزی که می توانید به اشتراک بگذارید را به دست آورید. بنابراین، یک وبلاگ می تواند به شما در ایجاد محتوا برای مخاطبان شما کمک کند. اگر خودتان را بعنوان یک متخصص معرفی می کنید، لازم است اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اطلاعاتی و آموزشی است نه تبلیغی. اگر محتوای شما به طور مداوم محصولات خود را به فروش برساند، این افراد را از سایت و وبلاگ شما باز می دارد. هیچ ضرری در اضافه کردن لینک های مرتبط وجود ندارد، اما هدف اصلی پست های وبلاگ شما باید اطلاعات، آموزش و کمک به حل مشکلات مردم باشد.
افزایش ترافیک به سایت شما
یک وبلاگ میتواند به شما در ترافیک وبسایت شما کمک کند و این کار با داشتن محتوای بهینه شده است. وبلاگ جستجوگرها عامل اصلی در ایجاد اطمینان از اینکه محتوای شما در Google رتبه بندی شده است. با داشتن محتوای متنوعی در وبلاگ شما عالی است، اما اگر بهینه سازی نشده باشد، این فرصت برای رسیدن به یک مخاطب بزرگ را از دست داده اید. بهینه سازی محتوا بر اساس کلمات کلیدی است، بنابراین شما باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی، توضیحات، برچسب عنوان، زیر عنوان، نام تصویر و برچسب ALT و لینک های داخلی را اضافه کرده اید. همه ی این ها کمک می کند مطالب خود را در Google رتبه بندی کرده و توسط افراد مناسب پیدا کنید.
مهمتر از همه، ضروری است که محتویاتی که در وبلاگتان منتشر می کنید، آسان و خوانا ، منحصر به فرد، مربوط به مخاطبان شما و طول خوب (حداقل حدود ۵۰۰ کلمه) باشد و مهم تر از همه این است که با وبلاگ می توانید تبلیغات اینترنتی گسترده ای داشته باشید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
ابزار بازاریابی
وبلاگ یک ابزار بازاریابی است و باید بخشی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کار باشد. یک وبلاگ همچنین می تواند به شما در زمینه های دیگر مانند رسانه های اجتماعی کمک کند. اگر شما یک شرکت کوچک هستید، ممکن است زمان زیادی برای فعالیت های رسانه های اجتماعی نداشته باشید. بنابراین میتوانید محتوای واقعی و با کیفیت وبلاگتان را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آنها را هم فعال کنید. هدف اصلی این است که فعال باقی بمانید و در ذهن مخاطبین خود تازه باشید. بنابراین، داشتن یک وبلاگ به شما کمک خواهد کرد که فعال و نقش مهمی در استراتژی بازاریابی خود داشته باشید.
مخاطبان خود را بشناسید
به عنوان یک صاحب کسب و کار و یک کسب و کار، ایده این است که هر چه بیشتر در مورد مخاطبان و مشتریانتان بدانید بهتر است. این به شما اجازه می دهد تا نیازهای آنها را تامین کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. هنگامی که یک وبلاگ ایجاد کرده و محتویات پست مربوط به کسب و کارتان را تنظیم می کنید، شما مخاطبی جذب می کنید که در زمینه ای که شما فعالیت می کنید علاقه مند یا نیازمند است. بنابراین، شما می توانید از Google Analytics برای پیدا کردن کسی که در حال بازدید از وبلاگ خود هستید استفاده کنید، که به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به مشتریان مورد نظرتان بفروشید. داده های اضافی از بازدید کنندگان وبلاگ شما می تواند به شما در جهت فروش محصولات و مبارزات بازاریابی خود نسبت به آنها کمک کند.
با آتنا باشید
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
نام تجاری خود را بسازید
ساختن یک نام تجاری در مورد گفتن یک داستان و داشتن آن نشان دهنده اینکه شما یک کسب و کار مورد اعتماد هستید. یک وبلاگ می تواند در این کار به شما کمک کند. معرفی خود و برجسته کردن باورها و اهداف خود، به مخاطبان اجازه می دهد تا اهداف شما را به عنوان یک کسب و کار درک کنند. این می تواند برای نام تجاری کسب و کار شما عالی باشد، و کسب و کارتان را به عنوان یک نور مثبت نشان می دهد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
بازدیدها: 80
دیدگاه ها