صرفاً فروش چیزی که درون بطری وجود دارد جهت رقابت در بازارهای برتر کافی نمیباشد. مشتریان در ابتدا برچسب روی بطری را می بینند که متوجه شدند درون بطری چیست. هر چند خیلی برای آنها مهم است. ولی شما در زمینه تجارت خود رقبای زیادی دارید. بنابراین، طراحی خلاقانه برچسب بطری بایستی به گونه ای خلاقانه و به یاد ماندنی باشد.
یک چنین برچسبی توجه مشتریان را جلب نموده و پیام برند شما را به خوبی انتقال میدهد.
برچسب زنی بطری صرفاً برای این نیست که برچسب زده باشید. در بسیاری از صنایع شما بایستی اکسری قانون ها و روش هایی که توسط افراد ذیصلاح تعیین می شود پیروی نمایید. برای مثال یک سازمان الکل و مالیات وجود دارد که قوانین را برای برچسب زنی بر روی بطری های مشروبات الکلی تعیین می نماید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید:۷ توصیه برای طراحی برچسب محصولات
این به این معناست که طراحی خلاقانه برچسب بطری بایستی اینگونه موارد قانونی را مد نظر قرار دهد. طراحی خلاقانه برچسب بطری شما بایستی تمامی این اصول که به صورت قانونی لازم است بر روی برچسب شارژ چاپ شود شامل شود.
هر طراحی خلاقانه برچسب بطری متفاوت است. و این به دلیل آن است که هر شرکتی می خواهد یک شناسه منحصر به فرد و مجزا در بازار برای خود بسازد.
هدف اصلی پشت ساخت برچسب های منحصر به فرد این است که این طراحی خلاقانه برچسب های بطری بلافاصله بروی قفسه های فروشگاهی برای مشتریان قابل مشاهده باشد.
یک طراحی خلاقانه برچسبهای بطری بایستی نظر مشتریان را زمانی که محصول در قفسههای مراکز خرید قرار می گیرد جلب نماید. بنابراین یک طراحی خلاقانه بر چسب بطری بایستی از حیث طراحی تم، مفهوم، انتخاب رنگ و استفاده از فونت ها و تصاویر منحصر به فرد باشد.
چرا شما به طراحی خلاقانه برچسب بطری نیازمندید؟
بسیاری از ما، نسبت به طراحی خلاقانه برچسب بطری زمانی که صحبت از خرید آب های معدنی مشروبات الکلی و غیر الکلی میشود به هیجان می آییم.
این به این معناست که طراحی با بسته بندی بطری ها حرفهای زیادی در انتخاب نوشیدنی ها دارند.
حتی عاشقانه نوشیدنی های محبوب مانند کولا و ودکای یخ همچنان منتظرند چیزی جذاب بر روی بطری ببینند. بنابراین سعی کنید طراحی خلاقانه برچسب باتری خود را منحصر به فرد و هیجان انگیز کنید.
این کار امکان این را فراهم می آورد که شما پیام برند خود را انتقال دهید.
در این بلاگ، شما با سه جنبه اثرگذار طراحی خلاقانه برچسب بطری که ارزش برند کمپانی شما را ارتقا می دهند، آشنا می شوید.
۱-تم های با ثبات
اگر شما به دنبال این هستید که برندتان به سادگی قابل تشخیص، پذیرش و خلاق باشد. بنابراین شما بایستی تم های تمامی اجزای طراحی خلاقانه برچسب را ثابت نگه دارید. حتی اگر محصولات متفاوت، ظاهری متفاوت دارند، برند شما بایستی از روی برچسب شما قابل تشخیص باشد.
تم ها راههای فوق العادهای جهت تمایز برند هستند. قرار دادن همزمان تم و طراحی خلاقانه برچسب بطری بر روی یک تم خاص کار سختی نیست.
در زیر یک مثال آورده شده است. شما متوجه میشوید تم طراحی برچسب بطری به سبک کلاسیک می باشد. تمامی عناصر از یک تم یکسان استفاده میکنند. توجه کنید که طراحی تم میتواند از هسته اصلی طراحی برای مثال، لوگوی یک شرکت وام بگیرد.
۲-گرافیک عالی
شاید گرافیک ها حیاتی ترین و مهمترین عنصر طراحی برچسب بطری هستند. چرا که گرافیک باعث افزایش جذابیت بطری محصول می گردد. شما می توانید از ترکیب عکس های واقعی و تصاویر طراحی شده ترکیبات محصول استفاده نمایید.
همچنین زمانیکه محصول شما از طعم دهنده ها یا از نوع ارگانیک آن استفاده می کند ، گرافیک ها بسیار کارا می باشند.
۳-شفافیت رنگ ها
مطمئن شوید که طراحی خلاقانه برچسب بطری، از رنگ های درستی که برند شما را نمایندگی میکنند، استفاده کنند. ولی شما باید از رنگهای برچسب با احتیاط استفاده نمایید. رنگ ها بایستی ارزش شخصیت و کارکتر نوشیدنی شما را به خوبی نمایش دهند.
به مثال زیر توجه کنید که طراحی خلاقانه برچسب بطری آزمایشگاه کینتیک را نشان می دهد. تنها دو رنگ توسط طراحان گرافیکی استفاده شده است. رنگ ها قرمز و آبی آسمانی هستند، که همین رنگ های برند شرکت نیز می باشند. مشتریان فوراً برند را تشخیص داده و دلیل آن استفاده مناسب از رنگ ها و شفافیت رنگها می باشد.
سه جنبه کلیدی در طراحی خلاقانه برچسب بطری وجود دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرد. آیا شما به دنبال طراحی شگفت انگیز برچسب شرکت خود هستید؟
ممکن است به این فکر کنید که یکسری خدمات طراحی گرافیک حرفه ای را استخدام نمایید. اما این حرکت می تواند مضراتی داشته باشد.
اول اینکه شما فقط دو یا سه مفهوم طراحی از طراح می گیرید. که این مفاهیم طراحی شما را محدود می کند. حتی اگر شما با مفاهیم را دوست نداشته باشید احتمالاً گزینه دیگری جز پذیرش و پرداخت هزینه ها نخواهید داشت. و بعد اینکه شما نخواهید فهمید چه زمانی طراح پروژه شما را تحویل خواهد داد. اما ممکن است با ماه ها تاخیر مواجه گردد.
جهت دوری از این مضرات شما بهتر است از خدمات طراحی آتنا ببرید.
طراحی آتنا به عنوان پیشرو در زمینه طراحی خلاقانه برچسب بطری، دارای بیش از از صدها طراح برچسب در سراسر دنیا می باشد.
سپس بهترین برچسبی که برای برند شما مناسب است انتخاب خواهید نمود. در نتیجه شما بهترین طراحی را با هزینه مناسب دریافت خواهید نمود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی لیبل بر قامت شیشه ای!
نتیجه گیری
طراحی خلاقانه برچسب بطری در ابتدا بایستی اثرگذاری خوبی بر مشتریان و همچنین ارائه جزئیاتی در خصوص محتویات بطری بدهد. تم های طراحی بایستی ثابت و همراه با سایر موارد و عناصر طراحی در شرکت باشد.
استفاده از گرافیک جهت نمایش هرچه بهتر ه پیام برند پیشنهاد می گردد. انتخاب رنگ ها بایستی به گونهای باشد که ارزش برند که ما می خواهیم به نمایش بگذاریم را نشان بدهد.
بازدیدها: 16
دیدگاه ها