طراحی مجدد لوگو ها در سال ۲۰۱۹
سال ۲۰۱۹ پر از محصولات و طراحی های جدید بود. اخیراً ، چندین لوگو دوباره طراحی مجدد به نسخه ساده تر شده است. به نظر می رسد شرکت ها احساس کردند زمان آن رسیده است که پس از چند سال استفاده از همان تصویر، طراحی لوگو خود را به روز کنند. به طور کلی، هر دلیلی ممکن است وجود داشته باشد، در اینجا خلاصه ای از طراحی مجدد لوگو ها در سال ۲۰۱۹ آماده شده است.
Slack
اخیرا مقاله ای خوانده م که چرا Slack نیاز به تغییر لوگو خود دارد. اگر با این ابزار آشنا نیستید، یک برنامه چت است که بطور گسترده توسط شرکت ها استفاده می شود. برای مبتدیان ، لوگو اصلی بسیار پیچیده بود. این یک هشتگ با زاویه ۱۸ درجه در ۱۱ سایه مختلف بود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
از آنجا که استفاده و طراحی دوباره مثل آن دشوار بود ، این شرکت تصویری از برند خود را مجدداً تنظیم و ساده کرد. آنها لوگو را از ۱۱ رنگ به ۴ تغییر دادند و زاویه ۱۸ درجه را حذف کردند. چهار خط و چهار حباب مکالمه کوچک اکنون لوگوی جدید Slack را تشکیل می دهند.
Volkswagen
وقتی شرکت شما می خواهد تصویر خود را بازیابد ، چه کاری انجام می دهید؟ برای بسیاری ، این یک طراحی مجدد لوگو است. این دقیقاً همان کاری است که شرکت آلمانی Volkswagen برای فرار از رسوایی دروازه دیزل خود انجام داد. فولکس واگن نیز مانند بسیاری از شرکت های دیگر ، لوگوی اصلی را ساده کرد. در این حالت ، همه موارد اضافی حذف می شدند تا فقط دایره را نگه دارند و حروف V و W. جلوه سه بعدی نیز قفسه بندی شد. فولکس واگن گفت که این لوگو را انتخاب کرده زیرا ظاهری دیجیتالی تر دارد و نشانگر دوره جدید اتومبیل های برقی است. فقط زمان خواهد گفت که آیا این تصویر برند جدید به بازگرداندن ادراک عمومی این شرکت کمک خواهد کرد یا خیر.
IKEA
آیا می دانید IKEA غول سوئدی آیکون خود را در سال جاری تغییر داده است؟ قسم می خورم! می توان گفت تغییرات ظریف انجام شده است برای افزایش خوانایی در لوگو از زرد و آبی استفاده شده است. ابتدا فاصله بین حروف کاهش می یابد تا آنها کمی به هم نزدیک شوند. این منجر به یک لوگو کمی کوتاه تر شد. قسمت پایین حروف ، که قبلاً بسیار سبک بود ، نرم شد. خلاصه ، هیچ چیز عمده ای نیست!
زارا
صحبت از تغییر فاصله بین حروف ، آیا با لوگو جدید زارا روبرو شده اید که اوایل امسال منتشر شده است؟ این تغییر انتقادات زیادی را به این شرکت اسپانیایی وارد کرد. لوگوی قدیمی ساخته شده از نام این شرکت با یک فونت سری مشکی به نسخه مشابهی تغییر یافته بود ، اما با فاصله بسیار تنگ بین حروف. آنقدر محکم که برخی نامه ها با هم ادغام شدند. این تغییر توسط طراحان و سازندگان تایپوگرافی مورد تمسخر و پاراگراف قرار گرفته است. یک نویسنده نگار پرسید که لوگو توسط یک روبات طراحی شده است یا خیر.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
لیبل های زیبا یک شبه شکل نمی گیرند
یاهو!
و بله ، یاهو! امسال دوباره لوگو خود را تغییر داده است! این سومین طراحی مجدد در کمتر از ۱۰ سال است که تقریباً بسیار زیاد است، چرا؟ زیرا طول عمر یک لوگو در حدود ۵ تا ۷ سال می باشد. لوگو جدید این پادشاه سابق وب از یک فونت بسیار متفاوت با آخرین لوگو استفاده می کند ، اما بنفش حفظ شده است. علاوه بر این ، اکنون نام شرکت در همه حروف کوچک است که ظاهری جوان تر و مدرن تر به خود گرفته است. تأکید بر روی علامت تعجب است که به عنوان یک تغییر از لوگو های آخر خدمت می کند. خلاصه اینکه ، این یک تغییر بزرگ است ، اما آیا رقابت با گوگل کافی خواهد بود؟
اندروید
امسال نیز اندروید از یک لوگو امضا به یک لوگو ترکیبی رفت. ما نام این شرکت را به عنوان لوگو دیدیم ، حتی اگر نماد ربات سبز کوچک به راحتی تشخیص داده شود. این ربات کوچک مشهور به رنگی به نام “Android Green” تغییر یافته است و سر این روبات در بالای نام اندیشه زوج شده است. چیزی مشابه لوگو YouTube.
موزیلا فایرفاکس
موزیلا فایرفاکس در اوایل سال جاری هویت جدیدی از برند را اعلام کرد. ما می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که این یک راز نیست زیرا شرکت چندی پیش اعلام کرده بود که در حال طراحی مجدد است. این وب پخش کننده که قبلاً با لوگو های خود سابقه ای بسیار غنی داشته است ، تصمیم گرفته است تا تکامل لوگو اصلی خود را ادامه دهد. در واقع ، روباه (بله ، ما می دانیم که در واقع پاندا قرمز است) به نوعی همیشه حضور خواهد داشت ، اما رنگ آبی رنگ لوگو با یک رنگ بنفش بیشتر جایگزین می شود. این تغییر با طیف وسیعی از لوگو های جدید برای محصولات مختلف ارائه می شود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
بازدیدها: 54
دیدگاه ها