با یک لوگوزیبا جلوه ای نخستین وبه یاد ماندنی ایجاد کنید. با الهام از جدیدترین روند طراحی لوگو نام تجاری شخصی یا کاری شما همیشه به روزخواهد بود.
روند طراحی لوگو
چه شما یک طراح که روی پروژه های مشتری کار می کنید و چه صاحب مشاغل کوچک که مشتاق کنترل هویت بصری و طراحی لوگو شرکت خود باشید، ما می توانیم به شما کمک کنیم یک الگوی برتر لوگو برای شروع خلاقیت خود پیدا کنید.
از روند طراحی لحظه به لحظه و الگوهای کاربرپسند استقبال کنید تا لوگویی ارائه دهید که شرکت شما را نشان می دهد و آن را از سایررقبا متمایز می کند.
امسال، در حالی که برخی از برندها با نمادها، لوگوهای هندسی فشار کمتری را بر مشتریان وارد می سازند، برخی دیگر از طراحی های مونوگرامی و طراحی های دستی می توانند الهام بخش شما برای انتخاب سبک ها باشد.
- شیب های سه بعدی
- نامه نویسی های خلاقانه
- نمادها
- لوگوهای مونوگرام
- لوگوهای هندسی
- لوگوهای دستی
- لوگوهای مصور
- رسم خط
- لوگوهای جذاب
- لوگوهای طلسمی و جادویی دهه ۸۰
شاید این مطلب را نیز بپسندید: طراحی لوگو نامناسب : چگونه می توان آن را شناخت و از آن اجتناب کرد؟
طراحی لوگو چیست؟
به طور کلی، سه نوع لوگو متفاوت وجود دارد: مبتنی بر تصویر، متنی و ترکیبی. بنابراین قبل از اینکه حتی به سفردر طراحی لوگوی خود بپردازید، باید تفاوت های آنها را درک و فکر کنید که کدام یک بیشتر مورد توجه برند و مخاطبان شما قرار می گیرد.
لوگوهای مبتنی بر تصویر دارای یک نماد هستند و ممکن است انتزاعی (پپسی، مایکروسافت) یا تحت اللفظی (شل، اپل) باشند. لوگوهای مبتنی بر متن دارای نام شرک (Google) ، مونوگرام (HP) یا اولیه (McDonald’s) هستند. جای تعجب نیست که یک لوگوترکیبی هر دو نماد و متن را در طراحی خود گنجانده باشد مانند لاگوست وفایرفوکس.
چگونه می توان یک لوگو تجاری طراحی کرد؟
یک لوگوقوی بخشی اساسی از هویت برند شما است. این باید در تمام مواد بازاریابی شما از وب سایت شرکت شما و پروفایل های رسانه های اجتماعی گرفته تا کارت های بازرگانی و فاکتورها چشم نواز، قابل شناسایی، مرتبط و سازگار باشد.
با استفاده از روند فعلی طراحی و کاوش در الگوهایی که می توانند به شما در دستیابی به ظاهری که مورد نظر شماست، توجه مشتریان خود را جلب و لوگوکسب و کار خود را به یاد ماندنی کنید.
یک لوگو برای برند شخصی من چه کاری می تواند انجام دهد؟
همانطور که یک لوگوتجاری با آنچه شرکت شما در ارتباط است ارتباط سازی می کند، برند تجاری شخصی نیز باید شما و کسانی که درآن حیطه مشغول به کار هستند را به شما معرفی کند. هویت بصری خود را با لوگویی تقویت کنید که کار شما را زنده می کند و به یاد داشته باشید که می توانید به الگوهایی دسترسی پیدا کنید که روند طراحی را برای شما ساده، سریع و مقرون به صرفه می کند.
روندهای طراحی لوگو شامل مراحل زیر است:
در اینجا ۱۰ روند طراحی و الگوهای لوگو آورده شده است که می توانند خلاقیت امروز شما را شروع کنند.
۱٫طراحی لوگو سه بعدی
طراحان با استفاده از شیب های سه بعدی عمق و ابعاد را به لوگوهای خود اضافه می کنند. این بدان معناست که رنگهای رنگین کمان را به کارخود اختصاص دهید، درانتقال بین دو رنگ دقت لازم را داشته باشید یا اینکه به سادگی به رنگ سیاه یا بسنده کنید. پیسنهاد ما به شما این است که از رنگهای پاستلی که به ظاهرکار شما زیبایی واحساس پویایی می دهد استفاده کنید.
۲٫ نامه نویسی خلاقانه
انتخاب خط مناسب هنگام برقراری ارتباط با نام تجاری شخصی یا هویت تجاری شما بسیار مهم است، به همین دلیل متخصصان ما به شدت به آخرین روند حروف چاپ لوگوتوجه دارند. مینیمالیسم حرکتی است که در سال های اخیر شاهد شتاب گرفتن آن بوده ایم، برندهایی که سعی می کنند از شکوفایی تزئینی و جزئیات غیر ضروری جلوگیری کنند. این نامه های برگشتی دقیقاً همین کار را می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای یک شرکت یا فرد مدرن، اجتماعی و دست اول تبدیل می کند.
۳٫ نمادها
در این بخش شما می توانید لوگوهایی مبتنی بر تصویر که به شکل ها و نمادها بر کلمات و حروف اولویت دارند، کار خود را پیش ببرید. فقط با چند دایره ساده که با هم ادغام می شوند، این لوگوانتزاعی و فناورانه بدون اینکه نمایانگر چیز خاصی باشد، مفهوم کار شما را به خوبی منتقل می کند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: بهترین آموزش های طراحی لوگو موجود در اینترنت برای سال ۲۰۲۱
۴٫ لوگوهای مونوگرامی
بسیاری از برندهای بزرگ امروز روش مونوگرامی را برای شرکت خود انتخاب کرده اند. مثل شرکت هایYSL ، GE ، H & M … وحتی تنیس طرفدار راجر فدرر هم در حروف ابتدایی لوگو خوداز این روش استفاده کرده اند. این روند لوگو ببه شما امکان می دهد تا به جای حروف صحبت کنید، در حالی که فضای زیادی برای ترکیبات خلاقانه و عناصر همپوشانی فراهم می کنید.
۵٫ لوگوهای هندسی
نمادهای مقیاس پذیر راهی عالی برای افزودن عناصر به یادماندنی به هویت بصری شما هستند، که می توانند طی طیف وسیعی از اشکال بازاریابی و سیستم عامل های دیجیتال برای تقویت شناخت برند ارائه شوند. شما باید از کار کسانی که ازجذابیت چشم نواز برخی از اشکال ریاضی استفاده کرده اند مثل مثلث HSBC تا کارتهای آدیداس بیاموزید و آنها را با شش ضلعی های تکراری که در این الگو با لوگو به شکل لانه زنبوری نشان داده شده است، امتحانو ادغام کنید.
۶٫ لوگوهای دستی
در عصری که برندها می خواهند اصالت و رویکرد خود را به نمایش بگذارند، نوشتن دست خط یک انتخاب آشکار و خردمندانه ای به نظر می رسد. در واقع، این یکی از محبوب ترین روندهای طراحی گرافیک ارگانیک است که هم اکنون شاهد آن هستیم. با داشتن ۱۸ طرح لوگو، شکوفه ها و انواع توت های ظریف موجود در این تصویر و قالب متن به صورت گلهای وحشی قابل تنظیم هستند، شما می توانید از ۱۳ عنصر رنگی آبرنگی که ازجذابیت بیشتری برخوردارند بهره ببرید.
۷٫ لوگوهای مصور
این فرم هنری آنالوگ سنتی به لطف ابزارها و فناوری پیشرفته ای که در دسترس طراحان گرافیک امروزی است، همچنان به ارتفاعات جدیدی از موفقیت و پیشرفت ب دست می یابد و ما جدیدترین سبک های تصویرگری را با علاقه شما نشان خواهیم داد. روند ساخت تصاویر روشن و جسورانه هنگام طراحی لوگو، به طرز درخشانی در حال استفاده هستند، مانند این مجموعه از نمادهای املاک و مستغلات که می توانند به صورت رنگی یا تک رنگ برای انتقال حس مکان استفاده شوند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۱۰ ترند خلاقانه طراحی لوگو برای سال ۲۰۲۱
۸٫ رسم خط از روند طراحی لوگو
نقاشی خط شبیه به روند لوگو رسم شده با دست و تصویراست که همه چیز حاکی ازسادگی مستقیم و تصاویر تمیز و بدون عارضهدر این مجموعه است. این مجموعه که شامل ۱۰ لوگواز پیش ساخته شده و طیف وسیعی از فونت های رایگان است، به معنای واقعی کلمه از طریق مجموعه ای از دست ها که شاخه های برگ دار را در دست دارند، ارتباط انسانی را برقرار می کند. این لوگوها ایده آل برای برندهای سلامتی، وبلاگ ها و کانال ها، با الگوی تک رنگ برای ارسال پیام بهبود کلی مناسب است.
۹٫ لوگوهای جذاب
در این روند لوگوکه جلوه و احساس دوران مردان دیوانه را جشن می گیرد و همه چیز در مورد حروف بصورت دقیق توضیح داده شده، ما را به یاد تصاویر مدرسه های قدیمی و سبک های طراحی یکپارچه که روش های چاپ سنتی را تکرار می کنند، می اندازد. این لوگو آرایشگاه که مورد پسند آراسته شدن مردم طراحی شده است، یک جلوه حکاکی صفحه مسی را تکرار می کند و از رنگ ها و متن قابل ویرایش بسیار حرفه ای برخوردار است.
۱۰٫ لوگو طلسمی و جادویی دهه ۸۰
این لوگو سفری به روند طراحی گرافیکی یکپارچه سازی با سیستم عامل دارد، که شامل یک نگاه دوست داشتنی به رنگهای نئونی، قلم های آینده نگر و الگوهای زاویه ای است که سبک فراموش نشدنی دهه ۸۰ را تعریف می کند. با استفاده از این الگوی ربات یکپارچه سازی با سیست معامل، به دورانی بروید که Optimus Prime ، R2D2 و The Terminator را برای ما به ارمغان آورده اند.
https://envato.com/blog/logo-design-trends-and-templates/
بازدیدها: 24
دیدگاه ها