۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
طراحی لیبل محصولات برای جلب چشم ها و به اشتراک گذاری جزئیات در مورد محصول بسیار مهم است. طراحی لیبل چشم گیر باعث می شود محصول شما از سایر محصولات رقیب متمایز شود و مارک شما را در ذهن مشتریان خود به یاد ماندنی کند. در ادامه روند های اصلی طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید را برای شما شرح خواهیم داد، این مطالب برای شمایی که طراح هستید و شمایی که برای محصولتان به دنبال لیبلی به روز هستید بسیار مفید خواهد بود. با ما باشید با ۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
اجازه دهید در مورد Trends Design Label صحبت کنیم! در صنعت طراحی روندها غیرقابل پیش بینی هستند مخصوصا در بحث طراحی لیبل. برخی از آنها سال ها می ماند و برخی دیگر مانند یک دود سیگار ناپدید می شوند. در مقابل روندهایی وجود دارد که با گذشت زمان تغییر می کند و تکامل می یابند. ما معتقدیم که هر طراح حداقل باید روندهای آینده را بداند و خود را برای آن آماده کند. شما این طور فکر نمی کنید؟ شما برای بسته بندی محصولاتتان به کدام دسته از طراحان مراجعه می کنید؟ آن هایی که در دسته دود سیگار ها هستند و یا آن هایی که به بسته بندی شما تکامل می بخشند؟
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
در اینجا ما روندهایی که برای سال ۲۰۲۰ پیش بینی شده است را برایتان شرح می دهیم.
۱٫ساده ، پررنگ و روشن
روندی که به طور منظم در طراحی لیبل باز می گردد و تکرار می شود سادگی است، در نتیجه می توان گفت لیبل ها به اصول اولیه باز می گردند. فرضیه ای موجود است که نسخه امسال برای مشتریان مفصل تر و جذاب تر خواهد بود. هنگامی که عناصر مورد استفاده در طراحی بسته ها را به حداقل می رسانید، باید بدانید که این روش قطعاً محصولات را بالا می برد تا زمانی که نقطه را به تصویر بکشد. دنیای پر سرعت امروز به خریداران فرصت نمی دهد تا هر لیبل محصول موجود در بازار را مطالعه کنند. بنابراین ، بهتر است که به موارد اساسی توجه کنید و مطمئن شوید که در انتخاب آگاهانه به مشتریان کمک می کنید. هنگامی که طراحی لیبل شما تمیز و مؤثر است باعث درخشش محصول می شود.
۲٫تبدیل لیبل ها به نامه های سفارشی
این چیز جدیدی نیست ، تقریباً هر طراح دوست دارد چیزی را از صفر با یک سیاست زیرکانه ایجاد کند. طراحان این کار را می کنند تا جلوه ای مستند به داستان طرح خود ببخشند. به عنوان مثال ، از عیوب مایع استفاده کنید ، مانند آن آهک های نامنظم یا پر کردن بافت طبیعی که باعث می شود محصولی از جمعیت دور شود و جلوه ای غیر دیجیتالی به آن می بخشد.
گرمی ناشی از این نوع طراحی لیبل می تواند مشتری را با یک موضوع احساسی به مشتری گره بزند. در هر صورت ، مسلم است که ما در سال آینده شاهد بازگشت گسترده ای در نامه نویسی خواهیم بود.
۳٫همه جا را رنگ کنید
همه ما می دانیم که رنگ ها دلیل اصلی برانگیختن احساسات هستند و می تواند تا حد زیادی در تصمیم گیری تأثیر بگذارد. به همین دلیل ، رنگ ها همواره عامل مهمی در انتخاب در طرح های لیبل بوده اند. به تازگی ، طراحان می توانند با روش های جدید و شگفت انگیز ، درمورد تجربه رنگ هایشان، خروجی های حرفه ای داشته باشند. می توانیم ببینیم که رنگ های پر جنب و جوش و روشن در قفسه های فروشگاه ها شروع می شود. به ویژه ، مشاهده می شود که از رنگ ها برای تمایز تغییرات مختلف در یک خانواده از یک محصول خاص استفاده می شود. بارها دیده می شود که خریدار نام و یا حتی شماره محصول را به خاطر نمی آورد ، اما آنها به یاد دارند که رنگ این محصول چه بود. بنابراین ، روانشناسی خریدار نسبت به محصول به یک سطح کاملاً جدید می انجامد ، و از این رو طراحان آن را جدی تر از همیشه می گیرند: در جایی که کلمات شکست بخورند، رنگ ها اهمیت خود را نشان می دهند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۴٫رجوع کنید به الگو ها
اگر در طراحی لیبل خود از الگوی مناسبی و زیبا استفاده کنید ، می تواند طراحی محصول شما را از حالت عادی به نقطه ای نسبتا بالا ببرد. به نظر می رسد که ایده استفاده از الگوی تکراری بسیار ساده است. با این حال ، اگر از روی عقل استفاده شود ، این روش بسیار پویا و جذاب است، اگر الگوی شما بازیگوش ، جسورانه یا تکراری باشد ، این تکراری بودن کمتر اهمیت دارد. آنچه مهم تر است ، این است که باید هویتی قدرتمند ایجاد کند و مشتریان شما باید لیبل محصول شما را به خاطر بسپارند. با این حال پیشنهاد من به شما این است که هیچگاه کپیه کپی نکنید، الهام بگیرید و با قرار دادن الگو های مختلف کنار هم برای خود یک هویت تازه بسازید، در این صورت نقد های کمتری به سمت شما پرتاب می شود.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
بازدیدها: 137
دیدگاه ها