۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل دوم)
در فصل اول این داستان مهیج یعنی داستان طراحی لیبل با چهار مورد از نکات ضروری و طلایی در رابطه با مسیر و روند طراحی لیبل ها در سال ۲۰۲۰ آشنا شدیم، اما طراحی لیبل یک ماجرای بلند و طولانی است، قطعا با سرچ در مرورگرهایتان مطالب گوناگونی را پیدا خواهید کرد، ما تمام آن ها را مطالعه کردیم و چکیده ای از همه آن ها را برایتان ثبت کرده ایم، همان طور که در فصل اول گفته شد این مطالب برای شمایی که طراح هستید و شمایی که برای محصولتان به دنبال لیبلی به روز هستید بسیار مفید خواهد بود. با ما باشید با ۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل دوم)
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۸ روند طراحی لیبل در سال ۲۰۲۰ که باید از آن آگاه باشید (فصل اول)
۵٫ با استفاده از تصاویر به عنوان روایت ها
همه چیز در دنیا دارای داستان است، من می خواهم به شما بگویم داستانی پشت هر طراحی لیبل نیز وجود دارد. مردم در جستجوی و گرامی داشتن آن داستان هایی هستند که با آنها احساس نزدیکی می کنند. اکنون طراحی لیبل شروع به ترکیب برخی از تصاویر روایی کرده است. یک طراح لیبل امروز باید از آخرین شیوه ها آگاه باشد. این سبک بسیار شگفت انگیز است زیرا قابلیت انتقال شما به دنیای فانتزی را دارد و همانطور که می توانید بسیاری از طرح ها را در بازار مشاهده کنید که دارای تصاویر شگفت انگیز هستند. این تصاویر توانایی انتقال پیام قوی و همچنین قرار گرفتن در دنیای سرگرم کننده را دارند. پس از مدت ها، به نظر می رسد که تصاویر در حال بازگرداندن مکان های مناسب خود در خانه طراحان گرافیک هستند، و سال آینده مطمئناً تصویری غنی از محتوا و با دقت تهیه شده را به همراه خواهد داشت که داستان هایی را که مدت هاست فراموش می شوند به ما یادآوری می کنند یا شاید برای ما رقم بزنند. طعم چیزهای جدید
۶٫ از سبک نامه های شیرین و قدیمی استفاده کنید
وقتی دنیا اینترنت و حمل و نقل سریع تری نداشت، مردم عادت داشتند با چیزهای کوچک شادی کنند. آیا خوشبختی دریافت پیامی از طریق نامه را به خاطر دارید؟ این تجربه اکنون بسیار نادر است. با این حال، به نظر می رسد سال ۲۰۲۰ برای تکرار این شوق، بستر ها مناسب است تا از طریق لیبل ها دوباره این ایده را اجرا کنیم!
شرکت هایی مانند Kokomo از این تکنیک برای سفارشی سازی تمبرها برای مخلوط های قهوه خود استفاده می کنند و محصول خود را به اصالت می رسانند.
این سبک غیرمعمول احساس دلتنگی به مشتری می بخشد و محصول را خاص می کند. این قطعاً یکی از گرایش های عشق ورزیدن است، اینطور نیست؟ به نظر می رسد در طراحی لیبل سیاست بسیار جذاب و جسورانه ای است. با فصلی که هر سال سبک بسته بندی پرنعمت در حال تکامل است، با کمک فناوری و مواد جدید می توانیم شگفتی های خود را ببینیم. چیزی در مورد طرح های پرنعمت وجود دارد. این سبک از طراحی لیبل در طول زمان طنین انداز می شود. این خاطرات به خصوص برای کسانی که در آن دوران زندگی کرده اند خاطرات بسیار خوبی را به ارمغان می آورد و همچنین به نسل جوان رضایت دلپذیر می بخشد. همانطور که باعث می شود آنها مایل به کشف گذشته باشند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هنگام استفاده از چیزهای پرنعمت باید تعادل پیدا کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۷٫ اجازه دهید درون محصول را ببینند
با بسته بندی های سنتی، محتوا معمولاً پنهان است، اما طراحان مدرن سعی می کنند ضمن طراحی یک لیبل خلاق، از روش های خلاء استفاده کنند. آنها در تلاش هستند محصول خود را نشان دهند تا از مزیت و اعتماد برخوردار شوند. برش های دیواری به روش های مختلفی استفاده می شود. متفاوت از تقلید از لوگوی یک مارک، شکل دادن به شکل طنز، برای ایجاد الگوهای زیبا. با برش قالب، این امکان وجود دارد که محصول خود را به روشی جالب نشان دهید. شما می توانید خریدار را متوقف کرده و متوجه محصول خود کنید. و مطمئناً این تعداد مشتری شما را افزایش می دهد.
۸٫ با بسته بندی سازگار با محیط زیست سبز بروید
شما می توانید لیبل را سازگار با محیط زیست، طبیعی، پایدار، زیست تخریب پذیر و غیره بنامید، اما هر آنچه را انتخاب کردید که آن را نام ببرید، نمی توانید انکار کنید که سبز شدن با طراحی بسته به روند خود ادامه می یابد و مدتی می ماند. امروز که شما محصولی دارید و به دنبال لیبل برای آن هستید، می توانید با محبت به محیط زیست به رشد خود نیز کمک کنید، توجه داشته باشید که علاوه بر مردم، طبیعت نیز به شما نگاه می کند، هرچه بکارید همان را برداشت می کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
نکاتی که در طراحی لیبل نباید فراموش کنید
بازدیدها: 53
دیدگاه ها