۵ فرصت شغلی طراحی گرافیکی محبوب
می خواهم شما را با ۵ فرصت شغلی طراحی گرافیکی محبوب آشنا سازم، اگر در فکر طراح شدن هستید و برای بازار کارتان مضطرب هستید، می خواهم به شما بگویم نیازی به نگرانی نیست، من برای شما ۵ فرصت شغلی طراحی گرافیکی محبوب را معرفی میکنم، امیدوار هستم این اطلاعات را به نوعی پیشنهاد تلقی کرده و بتوانید از آن استفاده کنید.
۱٫توسعه دهنده محصولات
توسعه دهندگان محصولات، ایجاد محصولات را ایده آل، رهبری و مدیریت می کنند. آنها می توانند در موارد بسیار مختلفی کار کنند که وظایف شغلی آنها بسیار متفاوت خواهد بود، اما وظایف کلی شامل انجام تحقیقات در صنعت، ایجاد تصاویر، ارائه محصول به کارفرمایان یا ذینفعان و مشارکت در فرایند توسعه است.
این نقش ممکن است همراه با طراحی گرافیکی باشد. Damien Cunningham یک طراح ارشد گرافیک و توسعه دهنده محصول در Find Me a Gift است. کانینگام می گوید: “این مورد علاقه من است زیرا نقش متنوع است و به من این امکان را می دهد تا در بخش های مختلف و چندین کار مختلف کار کنم.” “من می توانم یک روز بازاریابی دیجیتال ایجاد کنم و سپس بسته بندی برای چاپ یا طراحی کالای جدید تولید کنم.”
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
۲٫مدیر هنری
مدیران هنری سبک و محتوای بصری را در مجلات، روزنامه ها، بسته بندی محصولات و تولید فیلم و تلویزیون به عهده می گیرند. آنها طراحی می کنند و سایر هنرمندان را جهت ساخت هر اثر مشارکت هدایت می کنند. آنها با کارفرمایان یا ارباب رجوع خود همکاری نزدیکی دارند تا بتوانند چشم انداز هنری داشته باشند که اهداف، بودجه موجود و تأثیرگذاری مطلوب را برآورده کند.
Ruane به عنوان مدیر هنری در چند آژانس تبلیغاتی دیجیتال مشغول طراحی طراحی بصری برای وب سایت ها و کمپین های تبلیغاتی آنلاین بود. این نقش برجسته در مسیر شغلی وی بود.
روان در این باره می گوید: “آن زمان بسیار هیجان انگیز و الهام بخش بود.” “مارک های بزرگ، کارهای برجسته، انرژی زیادی و، همانطور که معلوم شد، دیوانگی شبکه ای بزرگی است که به روابطی منجر شده است که من اکنون به تجارت خودم متکی هستم.”
۳٫متخصص بازاریابی
متخصصان بازاریابی داده های مربوط به مشتریان را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند، فعالیت های بازاریابی را آغاز می کنند، اثربخشی تلاش های بازاریابی را اندازه می گیرند و راهکارهایی را برای ارتقاء شرکت و کالاها یا خدمات آن ایجاد می کنند.
همانطور که احتمالاً توجه کرده اید، بسیاری از این مشاغل طراحی گرافیکی زیر چتر بزرگتر بازاریابی قرار می گیرند. کانینگهام می گوید طراحان گرافیک بیشتر باید با تخصص خاصی که ارائه می دهند عناوین شغلی را در دسته بازاریابی در نظر بگیرند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
کانینگام می گوید: “این نقش به کسی نیاز دارد که ماهر باشد، که بتواند در بسیاری از زمینه های طراحی و شخصی که خود را تحت فشار قرار داده و مهارت های جدید را فرا خواهد گرفت، کار کند.” کار حرفه ای بازاریابی به طراحان این امکان را می دهد که مهارت های خود را در مجموعه عظیمی از کارهایی مانند گرافیک های دیجیتال و چاپی، برندسازی و رسانه های اجتماعی به کار گیرند. این چیزها را هیجان انگیز می کند و همچنین گزینه های بسیاری را برای مشاغل آینده ارائه می دهد. ”
۴٫هنرمند یا انیماتور چندرسانه ای
هنرمندان و انیماتورهای چندرسانه ای با استفاده از برنامه های انیمیشن رایانه ای یا مدل سازی، گرافیک ها و انیمیشن های پیچیده را طراحی می کنند. آنها در مورد داستان، تأثیر بصری و بسترهای نرم افزاری برای ایجاد محتوای رسانه ای که اهداف کارفرمای آنها را برآورده می کند، فکر می کنند. مارک ها و سازمان های بیشتری به دنبال افزایش حضور ویدئویی آنلاین خود هستند — و این باعث شده است که طراحان گرافیک با مهارت های گرافیکی متحرک و مهارت های گرافیکی حرکت کنند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
لیبل های زیبا یک شبه شکل نمی گیرند
۵٫فریلنسر
اگرچه این یک نوع طراحی منحصر به فرد به خودی خود نیست، اما بیشتر عناوین شغلی که در بالا به آنها اشاره شد می تواند به عنوان یک مترجم آزاد انجام شود. طراحانی که تجربه خاصی در زمینه رزومه خود دارند، یک نمونه کار خیره کننده از کار یا تخصص در زمینه های طاقچه، طراحی و بازاریابی و گرافیک می توانند پروژه های مستقل و حرفه ای را پیدا کنند. امروز طراحی لیبل و طراحی بسته بندی بسیار داغ است..
اما آزاد کردن مالی نیز به عنوان یک معمای جانبی بسیار عالی است که می تواند پول نقد اضافی به همراه آورد و باعث افزایش تخصص شما شود. روان می گوید که او در طول حرفه خود در طیف وسیعی از انواع پروژه در پروژه های جانبی با مشتری های کوچک کار کرده است. روان (Ruane) می گوید: “مقدار زیادی از شخصیت های مختلف در امور مالی وجود دارد، و ادامه تحصیل بسیار سودمند است.”
در مورد Ruane، کار در مناطق مختلفی که برای وی ساخته شده است، با تأسیس آژانس طراحی خود و مالک شدن در یک تجارت مشاغل. طراحانی که وقت خود را صرف هزینه های مالی آزاد می کنند، احتمالاً مهارت های ارزشمندی در ارتباطات، جذب مشتری و مدیریت زمان و بودجه کسب می کنند. این موارد می تواند روزی برای سرمایه گذاری های حتی بزرگتر نیز اعمال شود.
بازدیدها: 50
دیدگاه ها