دنیای پوستر ها
دنیای پوستر ها شبیه به یک سیاره در مدار گرافیک است، سیاره ای بسیار درخشان، می توان در این دنیا خیال پردازی کرد و آن ها را در واقعیت نقش زد، نا متناهی بودن این دنیا و نداشتن حدو مرز در خیال پردازی، دنیای پوستر ها را بسیار پر رنگ تر کرده است، می توان گفت اساسی ترین سیاره در این مدار پوستر ها هستند، می توان هر رنگ و طرحی را در آن نقش بزنیم، امروزه هر نوع تجارتی نیاز به پوستر دارد، چه به صورت چاپی و یا به صورت دیجیتالی، به همین دلیل پوستر ها و طراحی آن ها تبدیل به یک تجارت واقعی شده است، کافی است خلاق باشید و ایده های نو داشته باشید، امکانات پوستر بی پایان است! اما همه پوسترها برابر نیستند! دقیقاً مانند هر پروژه طراحی دیگر، پوسترهایی وجود دارد که بیش از سایرین متمایز است و واقعاً پیام مورد نظر خود را به بهترین شکل می رساند. اما چه چیزی باعث ایجاد یک پوستر خوب می شود؟ عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک طرح پوستر بصری تأثیرگذار چیست؟ و چگونه می توانید پوستری طراحی کنید که هم به خوبی طراحی شده باشد و هم واقعی بودن شما (که به عنوان یک طراح یا یک نام تجاری) را نشان می دهد؟
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
چرا پوسترها موثر هستند؟
باز بودن دست طراح در سایز بندی شاید یکی از دلایل تاثیر گذار در پوستر ها باشد، می توان این گونه بیان کرد که پوسترها به اندازه کافی بزرگ هستند که تأثیر بگذارند و توجه مردم را به خود جلب کنند، همچنین به اندازه کافی کوچک هستند که می توانید آنها را تقریباً در هر کجا قرار دهید. به این معنا که شما محدودیتی در اندازه پوستر برای طراحی ندارید. به طور کلی دنیای پوسترها بسیار متنوع است. شما می توانید پوستر را با استفاده از انواع سبک ها، چیدمان ها، پالت های رنگی و سایر عناصر گرافیک طراحی کنید. فراموش نکنید از هر طرحی که آزادی و انعطاف پذیری را ارائه دهد استفاده کنید.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
ایده های پوستر
دقیقا مثل آشپزی کردن است، پیدا کردن یک غذا برای پختن سخت ترین قسمت است، در دنیای پوستر ها نیز پیدا کردن ایده ها سخت ترین قسمت ماجرا هستند، به همین دلیل است که می گویند گرافیست ها خیال پرداز ترین موجودات هستند، اگر در این زمینه مشکل دارید بهتر است قبل از ورود به دنیای پوستر ها آن را رفع کنید، ایده های تکراری به زودی باعث زمین خوردن شما می شوند، پس سعی کنید تا جایی که ممکن است خلاق باشید و از ایده های جدیدی که به ذهنتان می رسد به خوبی استفاده کنید. نگران نباشید، تنها کاری که شما باید انجام دهید پیاده کردن ایده ای است که همین لحظه به ذنتان رسیده است، مهم نیست که چند درصد افراد آن را دوست ندارند، مهم این است که مالک این طرح تنها شما هستید، فراموش نکنید که اگر شما خفن ترین طرح را هم بزنید باز هم کسانی هستند که آن را دوست ندارند، پس طلایی ترین نکته، داشتن یک ایده ی نو و غیر تکراری است.
پوسترهای تبلیغاتی در رویداد
پوسترهای تبلیغاتی یکی از موثرترین کاربردها به عنوان یک رسانه تبلیغاتی است. بنابراین اگر رویدادی در افق دارید، طراحی و چاپ پوستر راهی عالی برای اعلام آن است.
پوسترهای تزئینی
پوسترها ابزاری عالی برای تبلیغات و بازاریابی هستند، اما همچنین دکوراسیونی عالی را ایجاد می کنند. پوسترهای تزئینی می توانند به خانه، محل کار یا یک تجارت اضافه شوند و جایگزینی عالی برای سایر اشکال هنری مانند نقاشی یا مجسمه سازی باشند.
پوسترهای کاربردی
پوسترها فقط دارای جنبه سرگرم کننده و بازی نیستند. آنها همچنین می توانند یک هدف کاربردی تری (به عنوان مثال نقشه های مترو) ارائه دهند. پوسترها می توانند هم به خوبی طراحی شده و هم کاربردی باشند.
شاید این مطلب را نیز بپسندید :
چگونه می توانید پوستر چشم نواز بسازید؟
رنگ ها می توانند پوستر شما را تبدیل به یک بمب کنند، قبل از طراحی در رابطه با موضوعتان به اندازه کافی تحقیق کنید و سپس رنگ ها را به بهترین شکل انتخاب کنید، یکی دیگر از نکته های طلایی در طراحی پوستر ها سادگی است، تنها موضوعی که در سالیان سال ثابت مانده است”جذابیت سادگی” است، اگر پوستر های قدیمی را نگاه بیاندازید متوجه خواهید شد که پوستر های ساده در گذر زمان باز هم جذاب و خیره کننده هستنتد، پس تلاش نکنید که از تمام نقاط صفحه استفاده کنید، سعی کنید قسمت هایی را برای پر رنگ تر کردن نقاط اصلی پوستر، خالی بگذارید.
بازدیدها: 134
دیدگاه ها