با انتخاب بهترین الگوهای طراحی هولوگرافی یا هولوگرافیک، پروژه های خود را به شاهکارهای مسحورکننده تبدیل کنید.
هولوگرام چیست؟
در ساده ترین شکل، هولوگرام عکس از نوری است که از یک جسم پراکنده شده وبه صورت سه بعدی نمایش داده می شود. هولوگرام که نتیجه آن یک اثر شفاف ومایع مانند است، بدون شک چشم نواز است و وقتی درطراحی دیجیتال ادغام شود، روند هولوگرافیک می تواند کاملا بصورت هیپنوتیزمی عمل کند. ترند مد هولوگرافی که برای اولین بار درگروه نمایش پاییز و زمستان در سال ۲۰۱۸ توسط برند کلوین کلاین مشاهده شد، به سرعت شروع به ایجاد یک حرکت کرد. اکنون درهمه جا از طراحی، پوسترها و بروشورها گرفته تا فونت ها و الگوهای رسانه های اجتماعی، استفاده می شود. طراحی های هولوگرامی می توانند هر پروژه ای را به یک شاهکار مسحورکننده تبدیل کنند.
در اینجا برخی از بهترین الگوهای طراحی هولوگرافی، فیلم ها و اقدامات فتوشاپ را گرداوری کرده ایم:
الگوهای طراحی گرافیکی هولوگرافی
الگوی ماکت فویل هولوگرافی توسط EightonesixStudios
طراحی پوسترها به سبک هولو پارتی توسط PeakStar
پوستر تبلیغاتی Mu Fest توسط RetroBox
پوستر پروازتوسط RetroBox
طراحی بنر وب سایت بصورت هولوگرافیک توسط Rawpixel
شاید این مطلب را نیز بپسندید: گرایش های رنگی طراحان در سال ۲۰۲۱
گرافیکهای هولوگرام چگونه اند؟
با این گرافیک خیره کننده هولوگرامی، تصاویری چشم نواز ایجاد کنید.
بنرهای Pinterest در فروشگاههای مد توسط Sko4
زمینه های رنگین کمانی توسط M-e-f
مجموعه پیش زمینه های هولوگرافی توسط MiksKS
مجموعه گل های هولوگرافی با طراحی amritpaldesign
زمینه های مکعبی هولوگرافی با طراحی amritpaldesign
فتوشاپ حبابهای صابونی شکل توسط Sko
اقدامات فتوشاپ رنگین کمانی هیدرولیکی توسط bangingjoints
متن هولوگرافی توسط Sko4
سبک های لایه ای فتوشاپ هولوگرافی توسط Sko4
سبکهای هولوگرافی فتوشاپ توسط sparklestock
موجهای هولوگرافی توسط lavamotion
هولوگرافیک مکعبی در بک گراند مسطح توسط Oksana_Kumer
تبلیغ سریع تایپوگرافی توسط MotionMediaGroup
هولوگرافی روغنی در زمینه ی مسطح توسط FlashMovie
شاید این مطلب را نیز بپسندید: گرایش های رنگی و رنگ پنتون در سال ۲۰۲۰
۵ رنگ اساسی برای طراحان درسال ۲۰۲۰
- طلایی
- آبی کلاسیک
- رنگ نارنجی کدر
- سبز
- زرد به رنگ زردآلویی
طلایی
این رنگ که از رنگهای قدیمی محسوب می شود، دارای ۶۰٪ رشد سالانه بوده وبعنوان محبوب ترین رنگ در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.اصطلاحات جستجوی مرتبط شامل آرم طلا، فویل طلا، متن طلا، زرق و برق طلایی و قاب طلایی نشان می دهد که همه چیزبه تزئینات ختم می شود، طلایی همچنین مترادف با تجمل و زرق و برق است. مارک برادهوبر متخصص رنگ معتقد است که یکی از محبوب ترین رنگ های سال ۲۰۱۹ که تحرک خود را به سال جدید منتقل کرده، طلایی است، که غالباً با پول، ثروت یا رفاه درارتباط است، واغلب در مضامین زرق و برق و تجمل استفاده می شود.این رنگ همچنین به عنوان سایه ای از زرد، طلایی می تواند به برقراری ارتباط شادی و انرژی کمک کند.
آبی کلاسیک
آبی، ماده اصلی رنگ درهر طراحی و بعنوان پنجمین رنگ، حیاتی ترین و بیشترین جستجو در سال گذشته را داشته است. کیت مکینز متخصص گرافیک معتقد است که من رنگ امسال پنتون را دوست دارم. امسال با رنگ رویایی می تواند آرام گیرد رنگی که همانند رنگ های پاستلی است. آبی کلاسیک، طرح های آسمانی را به ذهن من می آورد. هرگاه به کارت های دعوت عروسی که دارای زمینه های آبی آبرنگی بسیارعمیق که به شکل صورت فلکی با ترکیبات خطوط نقره ای نگاه می کنم می توانم پی به قدرت خارق العاده این رنگ ببرم.
اگرچه رنگ آبی نشان دهنده پایداری است، اما این رنگ همیشه و به سادگی مورد پسند مخاطبین قرار نمی گیرد.
نیمه دوم سال ۲۰۱۹ استفاده از سایه های پررنگ تر و پر جنب و جوش دیده می شود. سایه های نیلی، آبی تیره یا آبی کلاسیک دارای اثری آرام بخشی خاصی هستند که درعین حال جسارت و قدرت را نیز حفظ می کنند.
نارنجی کدر
در سالهای اخیراین رنگ نوستالژیک از محبوبیت خاصی در دکوراسیون و مد برخوردار بوده است. نارنجی در زمره ی ۱۰ رنگ محبوب جستجو شده با رشد سالیانه ۴۸٫۱۸٪ بوده است.این سایه ی پاییزی غنی و جسورانه در دهه ۷۰ در مکان های شلوغ مانند فروشگاههای زنجیره ای و بسته بندی محصولات مکرارا دیده شده است.
انتخاب های پررنگ، نقوش گل، الگوهای شفاف و پاستلی و فونت های منحنی سریف مختص این رنگ هاست. این رنگ دارای زیبایی نوستالژیک، آرام و شاد است، که به مانند بهم زدن یک کوکتل رنگی خوشمزه روی طیفی از مرکبات مانند نارنج، زردآلو (۷۷٫۹۱٪ رشد سالانه)، لیمو (۷۰٫۳۵٪ رشد سالانه) وعنبر (۶۸٫۳۸٪ رشد سالیانه) است.
سبز
سبز یک رنگ کلاسیک است که تقریباً برای هرچیزی طراحان می توانند به آن اعتماد کنند. از زمرد با رنگ جدابش تا نئون های مهیج و روشن، سایه ای سبز را به ارمغان می آورند.با این تفاسیر، امسال رنگ سبز نئونی توجه مخاطبین را برای سال ۲۰۲۰ به خود جلب کرده است.
زرد به رنگ زردآلو
رنگ زرد زردآلویی بعد از رنگ آبی با رشد ۷۷٫۹۱٪ سالیانه بعنوان چهارمین رنگ شناخته شده است. این سایه تابستانی که دقیقاً بالاترازرنگهای دیگر مانند گل گوزن، اسطوخودوس و لیمو قرار گرفته است، به نظر می رسد در سال ۲۰۲۰ یک انتخاب محبوب باشد.به گفته کارشناسان، استفاده از این رنگ می تواند خیلی خوب عمل کند تا رنگهای اصلی یا سایه های تیره ای را که در کارهای طراحی وجود دارد جبران کند.
کیت مکینز می گوید: اگر به دنبال یک رنگ مکمل برای کلاسیک آبی هستید، رنگ زرد زردآلویی ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. این یک رنگ کاملاً متنوع است که می تواند برای موارد مختلف در طراحی های متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.
شاید این مطلب را نیز بپسندید: ۱۰ راز مهم رنگ ها که فقط طراحان میدانند
سایر رنگ های سال ۲۰۲۰
سفید وسیاه، که بعنوان تک رنگ محسوب می شوند در جایگاه چهارم ورنگ قرمزدر جایگاه ششم قرار دارد. در امتداد خطوط مشابه سرخ، رنگ هایی مانند ماهی سالمون، قهوه ای، مسی، یاقوت سرخ و رژگونه ای همه جزموارد برتر قرار می گیرند.
ترند های طراحی: رنگهای روشن و پررنگ
در اینجا برخی از بهترین الگوهای روشن و پررنگ برای اضافه کردن رنگ و لعاب رنگ به طرح شما آورده شده است.
ترند روشن و پررنگ، یک روش مطمئن برای افزودن برخی از va-va-voom ها به تصاویر شما است. با تمرکز برروی رنگ های متضاد، شاد، رنگ های روشن و پررنگ طراحان را قادر می سازد تا با افزودن یک چاشنی خوشمزه به دریایی ازمواد خنثی و بی مزه، برجسته شوند. در این پست، ما برخی ازالهام بخش ترین و چشم نوازترین طرح های روشن و جسورانه رامعرفی خواهیم کرد.
رنگ های روشن چه رنگهایی اند؟
رنگهای روشن ماهیتی پررنگ و شدید دارند، به دلیل رنگشان چشمگیر و قابل توجه هستند. رنگ های گرمتر مانند قرمز، نارنجی و زرد، روشن تر از رنگ های سرد مانند آبی و سبز هستند، اما هررنگی اگر به روش صحیح استفاده شود می تواند روشن و پررنگ باشد. ترندهای رنگ روشن و پررنگ فعلی تا حدی تحت تأثیرنقاشی های دیواری و هنرهای پاپ هستند که همگی در دنیای طراحی گرافیک، برند تجاری، مد و طراحی داخلی طی چند سال اخیر تأثیرزیادی داشته اند. ایجاد روحیه ای نشاط آور، خوش بینی و نشاط جوانی با استفاده از پالت های رنگی روشن و جسورانه یک روش عالی برای برجسته سازی طرح های شما از بین طراحی دیگران محسوب می شود. آنها اغلب در رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، به عنوان راهی برای جذب مخاطب یا تعریف یک نام تجاری قوی استفاده می شوند.
یکی از برجسته ترین ترندهای رنگی که امسال درصفحه نمایش ما خودنمایی می کند، پالت های رنگی بسیار مشهور در همه زمینه های طراحی، به ویژه در حوزه های عکاسی، بسته بندی محصول و طراحی وب سایت اند. رنگهای تند، یکپارچه با اشکال جالب یا تایپوگرافی، به طور فزاینده ای توسط طراحان پذیرفته شده اند.
الگوهای رنگارنگ طراحی
سرگرم کننده های رنگی توسط درتی لاین استودیو
استندآپ کمدی های اینستگرام توسط Gioraphics
الگوهای داستانی فشن های اینستاگرام توسط BadSyxn
تاسک، الگوی داستانهای اینستاگرام توسط TMint
پک های درول، استفاده شده در اینستاگرام توسط درتی لاین استودیو
هنر مدرن تصویر برداری توسط danjazzia
منحنی های رنگی گرد شده توسط devotchkah
سبک گروهی معروف به پنج انسان عجیب و غریب و یک سگ کثیف توسط danjazzia
طراحی هنری با رنگین کمان توسط danjazzia
سبک هنری معروف به شبح انسان توسط danjazzia
حلقه کروی کوبیسم توسط VFibbo
امواج های روانگردان توسط VFibbo
ترکیب هندسه ای اشکال رنگارنگ در صفحه ای تخت توسط urzine
رنگهای وحشی توسط SebicheArgentino
بازدیدها: 263
دیدگاه ها