۹ طراحی لوگو خدماتی برتر سال ۲۰۲۰ :
طراحی لوگو خدماتی ، به دلیل رقابت بسیار بالا این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از شرکتهای جدید و تاسیس شده در این زمینه فعال هستند. برای آنها ، لوگو های تجاری ابزاری برای جذب مشتری و سپس تبدیل آنها به خریداران است. دیدن طراحی لوگوهای الهام بخش از این صنعت ، انگیزه شما را برای ایجاد یک لوگوی مناسب فراهم می کند.
صنعت خدمات نظافت منازل مسکونی ، خدمات نگهبانی از زندان ، خشکشویی ، نظافت ویژه و …. را ارائه می دهد. طبق برآورد ، تقریباً ۸۷۵،۰۰۰ کسب و کار نظافت و نگهداری در ایالات متحده وجود دارد که ۳٫۵ میلیون نفر در این صنعت اشتغال دارند. صنعت نظافت و نگهداری ۵۱ میلیارد دلار درآمد دارد.
یک تجارت باید یک لوگوی منحصر به فرد برای خودش عرضه کند. با طراحی یک لوگوی مناسب ، می توانید اولین تأثیر خوب را روی مشتریان بگذارید. تمام مشاغل جهانی دارای لوگو های عالی هستند که به هویت تجاری آنها تبدیل شده اند. بسیاری از این لوگو ها به دلیل ارتباط عاطفی با نمادهای تجاری ، حتی به بخشی از فرهنگ مردم تبدیل شده اند.
در ادامه با ۹ طراحی لوگو خدماتی برتر سال ۲۰۲۰ آشنا میشویم :
۱- Magic Mops :
این شرکت برای انتقال پیام برند خود به نماد جاروی جادویی متکی است. این شرکت با استفاده از جارو میخواهد با مردم ارتباط برقرار کند. جارو بیان می کند که این شرکت با جادوئی اطراف شما را تمیز خواهد کرد. این لوگو به مشتریان خود اعتماد و اطمینان از خدمات را هدیه میدهد.
۲- Shine Naturally Cleaning :
در این لوگو از رنگ ها به نحوه عالی استفاده شده است .یک لوگوی چند رنگ است که شادی پس از نظافت را نشان میدهد. از رنگ ها برای برانگیختن احساسات استفاده کنید.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : برترین لوگوهای کشاورزی در سال ۲۰۲۰.
۳- Clean Office Plus :
این شرکت خدمات تمیزکاری و نگهداری را به دفاتر ارائه می دهد. شعار این شرکت خدمات دهنده “سبز شدن” است. بنابراین ، نگرانی مردم در مورد محیط زیست نیز در این لوگو منعکس شده است. رنگ های روشن در طراحی نمایانگر یک محیط اداری تمیز است.
۴- high Maintenance :
در این لوگو ، طراح از حروف مستقیم استفاده کرده است. این به این دلیل است که این شرکت می خواهد به این نکته برسد که نگهداری از خانه ها یک تجارت پیچیده است و به یک شرکت خدماتی حرفه ای نیاز دارد. استفاده مناسب از این نوع کلمه ها به مشتریان در مورد کیفیت بالای خدمات اطمینان میدهد.
۵- La Property Maintenance :
این شرکت در زمینه تعمیر و نگهداری املاک فعالیت می کند. در طراحی لوگوی این کمپانی از سه نماد چکش ، جرثقیل و درخت استفاده شده است. با دیدن این نمادها ، مشتریان از تجارت این شرکت اطلاع پیدا میکنند.استفاده از رنگ های سیاه و سبز در این لوگو تضادی را ایجاد می کند که به آن نیز جلوه ای خاص می بخشد.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : جدیدترین متدهای طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۱.
۶- Gt Carpet Care :
این شرکت خدمات مراقبت از فرش منازل را ارائه می دهد. یک تصویر از جاروبرقی همه چیز را در مورد شغل اصلی شرکت بیان می کند.فقط دو رنگ آبی و سفید در طراحی به کار رفته است و باعث شده تا این لوگو به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند .
۷- Floor Mantenance :
این شرکت خدمات تعمیر و نگهداری کف و سطوح را ارائه میدهد. این لوگو یک طراحی منحصر به فرد است. یک نماد خاصی است که هویت شرکتی را نشان می دهد که در تجارت نگهداری کف و سطوح فعالیت می کند.
۸- Plungreen :
لوگوی برند Plungreen به رنگ سبز روشن است. شکل یک ابزار تمیز کننده به رنگ قرمز به لوگو ظاهری منحصر به فرد بخشیده است. یک برگ در طرح مخفف green در نام شرکت است. این لوگو در انتقال پیام نظافت و سلامتی در خانه ها و ساختمان های تجاری موفق است. استفاده از رنگهای مناسب یکی از عناصر مهم لوگو است.
۹- Golden Maids :
این لوگو شکل یک خدمتکار را دارد که نمادی از تمیزی و نگهداری است. در طراحی لوگو از قدرت تایپ ، تصاویر و رنگ برای انتقال پیام شرکت به مشتریان استفاده شده است.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۷ توصیه برای طراحی برچسب محصولات.
نتیجه :
این لوگوهای الهام بخش از شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت و نگهداری بودند. ما می توانیم از این طراحی های منحصر به فرد تکنیک های زیادی را یاد بگیریم
برای انتقال پیام خاصی به مشتریان خود ، از تکنیکهای حروف ، رنگ و تصاویر کنید . آتنا اکنون در جامعه طراحان لوگوهای شگفت انگیزی را برای شرکت های مختلف طراحی کرده است.
شما می توانید بسیاری از ایده های طراحی لوگو را از طراحان حرفه ای آتنا دریافت کنید. در این یک بازار پیشرفته که در آن شرکتها از طرح های لوگو و سایر خدمات طراحی گرافیک استفاده می کنند شما میتوانید این طرح ها را با قیمت پایین از آتنا دریافت کنید.
بازدیدها: 523
دیدگاه ها