جدیدترین متدهای طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۱ :
جدیدترین متدهای طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۱، متدهایی متنوع و غنی هستند که با تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، با سرعت بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری سازگارند. طرح های پیشگام ارایه شده برای وبسایت ها در حال ایجاد جلوه های ویژه در تمام زمینه های طراحی است.
همواره شاهد این هستیم که با گذشت زمان، میزان دقت کار بر روی طرح ها افزایش یافته و طرح ها به واقعیت نزدیکتر میشوند.همچنین حالت ساده و سرگرم کننده ی طرح ها نیز رو به افزایش است.
با استفاده از توضیحاتی که در این مقاله ارایه میشود میتوانید برای طراحی های جدید خود در سال ۲۰۲۱ الهام بگیرید و طرح های خارق العاده ای پدید آورید.
۱-طراحی سه بعدی :
سال ۲۰۲۱، سال پیاده سازی طرح های سه بعدی است.روش هایی از جمله ترکیب تصویر سه بعدی اجسام با تصاویر معمولی، تصاویر و طراحی های دو بعدی، خلق طرح های عمق دار و نزدیک به واقعیت با تکنیک های نوآورانه و تخیلی جدید، در این سال استفاده خواهد شد.
۲-طراحی شکلک (ایموجی) :
در سال ۲۰۲۱ سعی میشود با استفاده از به کار بردن شکلک های مخصوص و سفارشی، بیشتر احساسات سازنده را نمایان ساخت.
استفاده از ایموجی های سرگرم کننده و جذاب، برای طراحی در تمام زمینه ها، از وبسایت های انیمیشنی گرفته تا وبسایت فروشگاه ها توصیه میشود. استفاده از این شکلک ها باعث جلب توجه مشتری میشود.
۳-طراحی های الهام گرفته از طبیعت :
درونمایه ی طرح های الهام گرفته از طبیعت غالبا برگ ها، درختان ، گل ها و پالت رنگ های طبیعی است. استفاده از طرح های زیبا، احساسی و آرامش بخش در سال ۲۰۲۱ کمک میکند تا در دوران قرنطینه در منزل، گوشه ای از طبیعت را به تصویر کشیده باشیم.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۷ توصیه برای طراحی برچسب محصولات.
۴-استفاده از حقه های بصری و خطای دید در طراحی :
با استفاده از حقه های بصری مرزهای طراحی را در سال ۲۰۲۱ بشکنید. استفاده از این سبک نوآورانه جلوه ای جدید و هیجان انگیز به طراحی شما میبخشد.
۵-طراحی تایپوگرافی سه بعدی :
استفاده از طراحی تایپوگرافی سه بعدی در سال ۲۰۲۱ بسیار بسیار پرکاربرد خواهد بود. این دسته از طراحی ها بسیار ملموس بوده و حدومرزی برای طراحی قایل نیست.
۶-تصاویر کارتونی :
استفاده از تصاویر کارتونی در طراحی رشد صعودی دارد. دلیل آن نیز چند کاربرده بودن، چند منظوره بودن، انعطاف پذیری و اعمال سلیقه های مختلف در طراحی آنهاست. تصاویر کارتونی میتوانند در طراحی های روزمره و کاربرد های متنوع استفاده شوند.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۴۰ ایده برای طراحی بسته بندی منحصر به فرد محصولات.
۷-طراحی طلایی :
استفاده از طرح های سه بعدی، طرح های برجسته، بافت ها، طراحی های براق و متالیک طلایی در سال ۲۰۲۱ بسیار پرکاربرد است. طلا نماد تجمل و کیفیت است و حضور درخشان طلا در طراحی، باعث چشمگیر تر شدن طراحی میشود.
۸-هنر وکسل :
بلوک های ساده و کوچک در کنار هم قرار میگیرند و شکلی بزرگتر را ایجاد میکنند. این طراحی ترکیبی از رترو و بازی های ویدیویی است که نتیجه ای جالب و مورد توجه را ارایه میدهد.
۹-طرح های تک رنگ یا دورنگ :
پالت ساده، طراحی ساده با قدرت ارایه بالا، طرح های خلاقانه و طرح های شنی را برای سال۲۰۲۱ انتخاب کنید. آن دسته طرح هایی را انتخاب کنید که بیانگر هدف و جایگاه اصلی کار است.
۱۰-اشکال هندسی :
ساده ترین طرح ها را انتخاب کنید.اندکی تخیل با طرح ها در آمیزید و در نهایت طرح های خلاقانه ای ارایه دهید. سال ۲۰۲۱ ما را به اصول اولیه بازمیگرداند.
استفاده از اشکال هندسی برای طراحی،مرحله به مرحله طرح شما را پیش برده و ظرافت و دقت فراوانی به طرح شما میبخشد. همچنین در سال ۲۰۲۱ شاهد استفاده از اشکال هندسی، بلوک های مسطح و شکل و رنگ هایی خواهیم بود که در دهه های ۷۰ و۸۰ بسیار پرکاربرد بودند.
۱۱-استفاده از طرح های نامنظم تایپوگرافی :
استفاده از برخی طرح های در هم و نامنظم در سال ۲۰۲۱ بسیار ترند شده است. در مجموع میتوان گفت در سال ۲۰۲۱ محدودیتی برای طراحی وجود ندارد. شما میتوانید حدو مرزهای طراحی را کنار گذاشته و آن طرحی که دلخواهتان است را اعمال کنید.
۱۲-طرح های بی رنگ :
سال ۲۰۲۱ عمدتا سال استفاده از طرح های آرامش بخش،زمینه های ساده و…است. توصیه میشود کمتر از رنگ ها در طراحی های خود استفاده کنید.
شاید این مقاله را نیز بپسندید : ۱۹ مدل از برترین نمونه های طراحی بسته بندی محصولات.
نتیجه :
طراحی های ترندی که برای سال ۲۰۲۱ ارایه شد جرقه ای برای رقابت می افروزد و الهام بخش شما برای ارایه ی طرح هایی مشابه رقبا یا حتی طراحی های منحصر به فرد و مخالف با طرح های پر استفاده ی روز است.
رقابت بیشتر به خلاقیت بیشتر می انجامد و سال ۲۰۲۱ سالی است که طراحان مرزها و قوانین همیشگی را کنار گذاشته و عمیق تر و پرخروش تر وارد دنیای جدید و عجیب طراحی میشوند.
بازدیدها: 116
دیدگاه ها