سوالات متداول

آیا هزینه های چاپ بهمراه قیمت طراحی می باشد ؟

خیر، هزینه های درج شده در تعرفه قیمت فقط برای چاپ در فرم های عمومی می باشد. چنانچه از فرم های تخمین هزینه استفاده کنید، در صورت انتخاب گزینه مربوطه، هزینه طراحی و سپس نظارت چاپ محاسبه و اعلام میگردد.

آیا هزینه های فوق بهمراه هزینه ارسال می باشد ؟

هزینه ارسال برای شهر تهران و کرج رایگان بوده ولی برای شهرستان ها، هزینه بصورت مجزا محاسبه می گردد.

ضمانت کیفیت چاپ سفارشات ما چیست ؟

بزرگترین سرمایه ما اعتماد مشتریان ماست. با توجه به هدف و رسالت آژانس طراحی و تبلیغات آتنا و سابقه حرفه ای تیم طراحی آن، ضمانت کیفیت از سوی این مجموعه تضمین می گردد. لذا در مواقعی که مشکل کیفیت از جانب مجموعه ما بابت چاپ باشد تمامی سفارش شما دوباره چاپ خواهد شد.

زمان تحویل سفارشات چگونه می باشد ؟

سفارشات طراحی بسته به نوع سفارش حداقل 24 ساعت و حداکثر 4 روز کاری طول خواهد کشید. سفارشات نظارت چاپ، نیز بعد از پرداخت پیش پرداخت و طبق جدول تعرفه قیمت تحویل میگردد.

استثنا در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی که باعث تعطیلی و عدم فعالیت چاپخانه شود و خارج از کنترل مجموعه باشد. در صورت تاخیر احتمالی بخاطر مشکلات فنی در چاپخانه یا هر دلیل دیگری، مراتب به اطلاع شما خواهد رسید.

آیا ارسال سفارش به استان ها و شهرستان ها نیز انجام می گیرد ؟

بله، سفارش شما توسط تیپاکس، ترمینال مسافربری و باربری انجام می گیرد.

آیا سفارشات در بسته بندی مخصوص ارسال می گردد ؟

بله، تمامی سفارشات در بسته بندی برای شما ارسال می گردد.

سفارشات خود را چگونه ارسال نمائیم ؟

شما میتوانید فایل طرح خود را به ایمیل info@atena-ad.ir و یا شماره تلگرام 38 82 552 0912 و یا از طریق سایت و بخش مربوط به سفارشات طراحی (اینجا) و یا ناظر چاپ (اینجا) ارسال نمائید. شایان ذکر می باشد بهمراه ارسال طرح اطلاعات تماس و نام خود را نیز ارسال نمائید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

آیا امکان دارد سفارشات به نام خودم یا شرکتم ارسال نشود ؟

بله، با توجه به شیوه همکاری و حفظ حریم شخصی همکاران، تمامی سفارشات همکاران با نام آنها به آدرس مشتریانشان ارسال می گردد.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

برای کلیه سفارشات شما عزیزان فاکتوری صادر میشود، و در صورتی سفارش قطعی و به مرحله اجرا میرود که پیش پرداختی از جانب شما واریز گردد. شما تنها تا قبل از واریز پیش پرداخت امکان لغو سفارش خود را دارید. لذا خواهشمند است قبل از واریز و ثبت سفارش، همه جنبه ها را در نظر گرفته و در صورت قطعی بودن، سفارش خود را نهایی کنید.

کلیه سفارشات بعد از تایید شما برای چاپ ارسال میشوند. لذا در صورت نیاز میتوانید عملیات چاپی خود را قبل از ارسال به چاپخانه لغو کنید، در این صورت بعد از کسر هزینه طراحی، مابقی مبلغ عودت داده میشود.

چه هزینه های جانبی دیگری وجود دارد؟

بسته به نوع سفارش شما، هر نوع خدمات جانبی از قبیل ترجمه متن برای درج در طراحی، رسم نمودار و گرافیک، عکاسی، خط تا برای سفارشات چاپی و … شامل حال هزینه ای خارج بر تعرفه گفته شده در بخش طراحی و ناظر چاپ خواهد بود که در هنگام صدور فاکتور به اطلاع شما خواهد رسید.

آیا سوال دیگری دارید؟

در این قسمت میتوانید راه های ارتباطی با ما را مشاهده کنید.

نیاز به مشاوره دارید؟

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. کافی است با ما تماس بگیرید .

مطالعه مقالات اختصاصی

اطلاعات تخصصی و کامل تری در بخش قوانین و مقالات آمده است. میتوانید به این قسمت نگاهی بیندازید.